-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
34328100-3 Випробувальні стенди
Закупівля здійснюється для забезпечення потреб Замовника та з метою реалізації публічного інвестиційного проєкту: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору», що фінансується в межах інструменту Ukraine Facility
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
5704ab01c6434609bdce31592e10d43b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2025 00:00
Період моніторингу:
01.12.2025 11:04 - 23.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2025 №77-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.12.2025 №77-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-11-06-014342-a 06.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 та пункту 83 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 26.11.2025 №UF 100 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Коломийський професійний ліцей сфери послуг» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.11.2025 №79 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Енерго-Плюс» (далі – ТОВ «НВП «Енерго-Плюс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2025 року, договір про закупівлю товарів від 26.11.2025 №UF 100 на суму 390 000,00 грн з ПДВ, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 04.12.2025 року, від 08.12.2025 року, від 11.12.2025 року.
Відповідно до інформації зазначеної Замовником в ТД досліджувана процедура закупівлі співфінансується Європейським Союзом та здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Згідно з пунктом 83 Особливостей у тендерній документації замовник зазначає інформацію, передбачену пунктом 28 Особливостей, а також інформацію про те, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом; -документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших субпідрядників/співвиконавців; -інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі); -інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання); - інформацію про те, що до субпідрядників/співвиконавців особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичних осіб - субпідрядників/ співвиконавців не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання).
Поряд з цим, абзацом десятим пункту 28 Особливостей передбачено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
Замовником в електронній системі закупівель розміщено Додаток 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до ТД. Однак вимоги, передбачені пунктом 83 Особливостей, щодо подання переможцем торгів вищевказаних документів та інформації у даному додатку відсутні, чим порушено норми абзацу десятого пункту 28 та пункту 83 Особливостей при складанні Замовником тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до Додатку 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності або сертифікат якості виробника, що підтверджує відповідність товару діючим стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України.
Учасником ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 11.11.2025 №1703-03/11/25 (файл «3.5 Про сертифікати .pdf»), в якій зазначено, що сертифікати відповідності або сертифікати якості виробника, які підтверджують відповідність товару діючим стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України, будуть надані замовнику під час постачання товару.
Однак, в складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» сертифікат відповідності або сертифікат якості виробника, що підтверджує відповідність товару діючим стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України не надано, чим не дотримано вимог пункту 3.1 Додатку 1 до ТД.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю товарів від 26.11.2025 №UF 100 на суму 390 000,00 грн з ПДВ.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.12.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 08.12.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «НВП «Енерго-Плюс». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «Відповідно до Додатку 2 до ТД учасник разом із поставкою (передачею товару повинен надати документи, що підтверджують гарантійні зобов’язання та документи, що підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства. Просимо звернути увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 ТД унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня 2025 року. Крім того, згідно п. 6.2. Договору Постачальник зобов’язаний поставляти Товари разом з усією відповідною документацією (серед іншого, але не обмежуючись: засвідчені печаткою Постачальника паспорт виробу, сертифікати якості, сертифікати відповідності, висновки санітарно-гігієнічної експертизи, інструкції з використання, гарантійні талони, документи, що посвідчують якість і безпеку Товару, копії ліцензій, за умови поставки Товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо). Зазначені документи мають містити всю необхідну інформацію, передбачену чинним законодавством України. У випадку відсутності вище зазначених документів згідно п.6.6 Договору Замовник має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку та не приймати Товар (відмовитись від підписання видаткової накладної)».
Також, відповідно до пункту 84 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту 44 Особливостей, а також у разі, коли переможець процедури закупівлі: не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами.
Абзацом дев’ятим пункту 83 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель згідно з абзацами десятим – чотирнадцятим пункту 83 Особливостей:
- документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом;
- документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших субпідрядників/співвиконавців;
- інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі);
- інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання);
- інформацію про те, що до субпідрядників/співвиконавців особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичних осіб - субпідрядників/співвиконавців не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання).
Проте, у визначений Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей не надано. Слід зазначити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.11.2025 року.
Таким чином, на порушення вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» через те, що переможець процедури закупівлі не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей, а визначив ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» переможцем торгів і уклав з ним договір про закупівлю товарів від 26.11.2025 №UF 100.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 03.12.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» за ненадання протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю інформації, передбаченої абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей. Замовником 08.12.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «НВП «Енерго-Плюс». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «13.11.2025 року переможець процедури закупівлі оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що вимагаються абзацами 10-14 п.83 особливостей. 17.11.2025р. ТОВ «НВП» Енерго-плюс» був визнаний переможцем у закупівлі і в цей же день він оприлюднив усі документи, що вимагалися тендерною документацією. Одже на момент укладання договору всі необхідні документи були, а тому ми вважали, що можемо підписати договір. Звертаємо Вашу увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до п.3 ст.84 особливостей унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня, а ми, як замовник могли відхилити пропозицію лише 23.11.2025 року. Згідно п.6.4 Договору при кожній поставці товару Постачальник зобов’язаний надати: • Документи, що підтверджує відповідність товару технічним вимогам; • сертифікат (або декларацію) про країну походження товару; • оновлену довідку, засвідчену підписом Постачальника, що ані він, ані його кінцеві бенефіціари, субпідрядники, виробники товару не включені до санкційних списків ЄС та зареєстровані в прийнятних країнах відповідно до Ukraine Facility».
Період усунення порушень:
15.12.2025 15:56 - 30.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2025 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державний навчальний заклад «Коломийський професійний ліцей сфери послуг» за результатами вивчення інформації, викладеної у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляє наступне.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84, тому що переможець процедури закупівель повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документацію, яка вимагається наведеними вище пунктами особливостей.
Вивчивши висновок, замовник прийшов до висновку про неможливість розірвання договору з таких підстав:
1. Стенди є одним з ключових елементів навчально-практичного центру енергетичних технологій ліцею, який спів фінансується програмою інвестиційного проєкту в межах інструменту «Ukraine Fasility». Згідно цієї програми виділені на навчально-практичний центр кошти мають бути освоєні до кінця 2025 року, а тому розірвавши договір на ключові елементи центру, ліцей фактично не зможе його створити, а закуплене нами другорядне обладнання та матеріали для центру не дадуть можливості реалізувати проєкт.
Крім того, постачальник ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» виконав належним чином всі умови договору, поставивши обладнання. Головним управлінням Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області здійснено оплату за поставлений товар (платіжна інструкція). Відповідно пунку 8 і 6 Договору ми не маємо можливості розірвати договір з наведеної у висновку підстави в односторонньому порядку.
У зв’язку з вищезазначеним, виконати рішення викладене у висновку здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, що зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю неможливо.
Дата публікації звіту:
22.12.2025 14:46
Запити/Пояснення
Номер:
5ac9b805504642f7998240b31fe2a066
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2025 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «34328100-3 Випробувальні стенди» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
b9382e9ae8544503be862dc5a3768106
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-014342-a
Дата опублікування:
04.12.2025 17:25
Номер:
e0af87f4bed64107939ba971ffa706b9
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
03.12.2025 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «34328100-3 Випробувальні стенди» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому Замовником відповідно до абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
9570453a1f674df08d0f8e327920588c
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-014342-a
Дата опублікування:
08.12.2025 13:23
Опис:
06.11.2025 року нами оголошено процедуру відкритих торгів для закупівлі Навчально-лабораторний стенд для дослідження систем частотно-регульованого електроприводу під час яких було подано одну тендерну пропозицію ТОВ «НВП» Енерго-плюс» 13.11.2025 року переможець процедури закупівлі оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що вимагаються абзацами 10-14 п.83 особливостей. 17.11.2025р. ТОВ «НВП» Енерго-плюс» був визнаний переможцем у закупівлі і в цей же день він оприлюднив усі документи, що вимагалися тендерною документацією. Одже на момент укладання договору всі необхідні документи були, а тому ми вважали, що можемо підписати договір. Звертаємо Вашу увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до п.3 ст.84 особливостей унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня, а ми, як замовник могли відхилити пропозицію лише 23.11.2025 року.
Згідно п.6.4 Договору при кожній поставці товару Постачальник зобов’язаний надати:
• Документи, що підтверджує відповідність товару технічним вимогам;
• сертифікат (або декларацію) про країну походження товару;
• оновлену довідку, засвідчену підписом Постачальника, що ані він, ані його кінцеві бенефіціари, субпідрядники, виробники товару не включені до санкційних списків ЄС та зареєстровані в прийнятних країнах відповідно до Ukraine Facility.
Номер:
522b32e1ebf04a2e97a60d9f7cec5575
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.12.2025 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «34328100-3 Випробувальні стенди» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД для підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до Додатку 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності або сертифікат якості виробника, що підтверджує відповідність товару діючим стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» те, що ним в складі тендерної пропозиції не надано жодного з вищевказаних документів?
Поряд з цим, ТОВ «НВП «Енерго-Плюс» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 11.11.2025 №1703-03/11/25 (файл «3.5 Про сертифікати .pdf»), в якій зазначено, що сертифікати відповідності або сертифікати якості виробника, які підтверджують відповідність товару діючим стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України, будуть надані Замовнику під час постачання товару.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
02949cea22db46c997a24810467f5b53
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-014342-a
Дата опублікування:
08.12.2025 17:56
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04 грудня 2025 року щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 34328100-3 Випробувальні стенди (Навчально-лабораторний стенд для дослідження систем частотно-регульованого електроприводу) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-014342-a) (далі – Процедура закупівлі) ДНЗ Коломийський професійний ліцей сфери послуг (далі – Замовник) повідомляє наступне.
06.11.2025 року нами оголошено процедуру відкритих торгів для закупівлі «Навчально-лабораторний стенд для дослідження систем частотно-регульованого електроприводу» під час якої було подано одну тендерну пропозицію ТОВ «НВП» Енерго-плюс»
Відповідно до Додатку 2 до ТД учасник разом із поставкою (передачею), товару повинен надати документи, що підтверджують гарантійні зобов’язання та документи, що підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства.
Просимо звернути увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 ТД унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня 2025 року.
Крім того, згідно п. 6.2. Договору Постачальник зобов’язаний поставляти Товари разом з усією відповідною документацією (серед іншого, але не обмежуючись: засвідчені печаткою Постачальника паспорт виробу, сертифікати якості, сертифікати відповідності, висновки санітарно-гігієнічної експертизи, інструкції з використання, гарантійні талони, документи, що посвідчують якість і безпеку Товару, копії ліцензій, за умови поставки Товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо). Зазначені документи мають містити всю необхідну інформацію, передбачену чинним законодавством України.
У випадку відсутності вище зазначених документів згідно п.6.6 Договору Замовник має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку та не приймати Товар (відмовитись від підписання видаткової накладної).
Номер:
82d7f0ed4c9f49c6bd2b2afb4b7b5d8e
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.12.2025 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «34328100-3 Випробувальні стенди» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Відповідно до пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 №925, умовами надання субвенції є: - співфінансування не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів та/або інших джерел, не заборонених законодавством.
Замовником у відповіді на запит про надання пояснення від 04.12.2025 року надано тільки додатки до інформації, однак сам лист-відповідь не надано.
Враховуючи вищевказане повторно просимо надати відповідь на запит від 02.12.2025 року. Також, надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі із зазначенням відповідного КПКВК, а саме: зазначити суму субвенції з державного бюджету за кодом бюджетної програми 0611222 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на дану закупівлю та суму коштів виділених з місцевого бюджету. Додатково зазначити суму у відсотковому співвідношенні по відповідних бюджетах до очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
87921c391c69497c9ef0ec0ec5f6253c
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-014342-a
Дата опублікування:
11.12.2025 16:39
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09 грудня 2025 року щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 34328100-3 Випробувальні стенди (Навчально-лабораторний стенд для дослідження систем частотно-регульованого електроприводу) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-014342-a) (далі – Процедура закупівлі) ДНЗ Коломийський професійний ліцей сфери послуг (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Джерелами фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету КПКВК 0611221 в сумі 1 969 600,00 грн.(30%) та кошти Європейського Союзу отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility фінансується «Європейським Союзом- Ukraine Facility» субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за кодом бюджетної програми (КПКВК) 0611222 в сумі 4267200,00 грн.( 70%) та інші джерела спів фінансування 328 100,00 грн. Загальна вартість проєкту 6 564 900,00 грн.:
- Постанова КМУ від 15.11.2024р. №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility джерелом фінансування закупівель обладнання є кошти місцевого бюджету та кошти Європейського Союзу отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility фінансується «Європейським Союзом- Ukraine Facility»
- Розпорядження №225 від 04.06.2025р «Про врахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році» код бюджетної програми 0611222 Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
- Розорядження №260, 30.06.2025р. «Про перерозподіл видатків обласного бюджету» код бюджетної програми 0611221 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору.
Першочергове використання коштів співфінансування Порядком та умовами надання субвенції, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 925 з урахуванням всіх змін не передбачено. Вимога, щодо обов’язкового попереднього спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням Постановою Кабінетів Міністрів від 25.10.2024 року № 1208 виключена з Порядку та умов надання субвенції, крім того жодні з Порядків та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам не передбачають вимог щодо одночасного використання коштів по субвенціях та співфінансування та одночасного подання платіжніх інструкцій на проведення видатків по субвенції та співфінансуванню.