-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Запорізька, 2-А з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» до Договору № 518-24Б від 15.11.2024 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
35 401 464.85
UAH без ПДВ
Номер:
6ecaa67d42114fc09d7f84ede8b8b599
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 13:09 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2025 № 119-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.11.2025 № 119-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1) UA-2025-11-06-011415-a, яка проведена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю та своєчасність його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «24» листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), обґрунтованість проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель, дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю та своєчасність його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Замовник) на 2025 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей; запит на надання пояснень від18.11.2025; відповідь Замовника від 21.11.2025; укладений договір про закупівлю додаткових робіт по об’єкту від 03.11.2025 № 213-258Б.
Період усунення порушень:
25.11.2025 17:43 - 29.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2025 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
b4ed62f4b6694d0d818278cacc2b4faf
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.11.2025 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Запорізька, 2-А з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» до Договору № 518-24Б від 15.11.2024» (код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-011415-a), яка проводиться Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Номер:
a2391c0f94e847d7be8138d31e0b55d9
Назва:
Пояснення по моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-011415-a додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Запорізька, 2-А з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» до Договору № 518-24Б від 15.11.2024 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Дата опублікування:
21.11.2025 17:21
Опис:
У відповідь на запит від 18.11.2025, керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у межах своєї компетенції надаю пояснення (інформацію та документи) про таке.
1. Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України
«Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
(зі змінами) (далі – Особливості) закупівля додаткових робіт по Об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Запорізька, 2-А з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя»
(ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Об’єкт) відповідно до цих Особливостей, здійснена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Служба) на підставі наявної потреби та включена до річного плану закупівель за обрахованою очікуваною вартістю. Видатки на ці роботи передбачені за рахунок бюджетних коштів передбачених у державному бюджеті за спеціальним фондом. Наразі доведені головним розпорядником бюджетних коштів –Державним Агентством відновлення та розвитку інфраструктури України (далі – головний розпорядник бюджетних коштів) кошти Державного бюджету. Після укладення договору від 03.11.2025 № 213-25Б на закупівлю робіт по Об’єкту (далі – Договір) згідно зі статтею 48 Бюджетного Кодексу України реєстрація бюджетних зобов’язань по Договору здійснена в межах бюджетних асигнувань, доведених головним розпорядником бюджетних коштів, та відповідно до додатку № 3 «План фінансування виконаних робіт» до Договору. На виконання вимог статті 22 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 28.02.2002 № 57 «Про затвердження документів, що використовуються в процесі виконання бюджету» (зі змінами) бюджетні асигнування головним розпорядником бюджетних коштів доведені Службі, як одержувачу бюджетних коштів, за бюджетною програмою КПКВК 3111360 «Будівництво та відновлення об'єктів інфраструктури, житлового та громадського призначення, громадських будинків та споруд», КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)», як то передбачено пунктом 1.5 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (зі змінами), на підставі плану використання бюджетних коштів на 2025 рік.
Між Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Служба відновлення) та ТОВ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» укладено договір від 15.11.2024 № 518-24Б (далі – Договір) на виконання робіт за об’єктом: «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Запорізька, 2-А з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (далі – Об’єкт). Згідно з договірною ціною до Договору, вартість робіт становить 89 829,97767 тис. грн.
У процесі реалізації проєкту виникла потреба виконання додаткових робіт та використання додаткових матеріалів, які не могли бути передбачені під час укладання первинного Договору. У зв’язку з цим виникла необхідність у коригуванні робочого проєкту по зазначеному об’єкту.
Станом на сьогодні здійснено коригування проєктно-кошторисної документації та отримано позитивний експертний звіт від 30.06.2025 (реєстраційний номер EX01:6452-1024-2456-1519, №51552) за робочим проєктом «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Запорізька, 2-А з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів у м. Запоріжжя». Загальна кошторисна вартість робіт відповідно до зазначеного експертного звіту становить 145 224,484 тис. грн.
Таким чином, загальна кошторисна вартість збільшилася на 55 394,5064 тис. грн. та включає в себе додаткові роботи, які не були передбачені договірною ціною до первинного Договору укладеного з ТОВ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ».
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт визначена замовником на підставі розробленої і затвердженої в установленому порядку проєктної документації, як то передбачено Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), з урахуванням діючих нормативних документів: кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю про таке. Згідно пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Отже, враховуючи те, що Службою відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей укладено договір про закупівлю без застосування відкритих торгів, то вимога пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) не застосовується.