Навчальне обладнання та приладдя для класів НУШ (кабінет біологія, географія, хімія)
Закупівля здійснюється на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 р., Плану України, схваленого для реалізації механізму Ukraine Facility розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_UF", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Емблема Європейського Союзу розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download). «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility»
Період моніторингу:08.12.2025 12:58 - 30.12.2025 00:00
Статус:Здійснення моніторингу
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2025 № 104-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 28.11.2025 № 003100-18/14655-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-11-06-010756-a, 06.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
153412
Номер:1b9ceda6f9d24f9cbddf158f8ab93d35
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:09.12.2025 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:13.12.2025 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919584
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 47) 263-16-14 n.s.husachenko@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-010756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- яка сума коштів була виділена на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
153692
Номер:db39bd473af04b46a67c93dc0da7beba
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:12.12.2025 12:35
Автор:БІЛОЗІРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ - ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ БІЛОЗІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
19635, Україна, Черкаська область, Черкаський район с. Білозір'я, вул Лесі Українки будинок 3
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось замовником відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме: методом порівняння ринкових цін шляхом запитів цінових пропозицій до учасників ринку, а також шляхом пошуку інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro". Замовник звернувся до потенційних постачальників щодо цін, на момент оголошення закупівлі на підставі яких і розраховано очікувану вартість предмета закупівлі в межах кошторисних призначень на 2025 рік. Отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників додаються. Також звертаємо увагу, що до розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включені усі необхідні податки, збори та обов’язкові платежі, витрати пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією товару, навантаження, транспортування, доставка товару за адресою замовника, розвантаження товару у місці призначення, занесення товару в приміщення визначене замовником.
Отже, для визначення очікуваної вартості прийнято розмір бюджетного призначення, затвердженого Рішенням сесії Білозірської сільської ради від 07.08.2025 р. №91-5 /VIII для замовника у встановленому порядку, та з підтвердженням можливості виконання поставки товару згідно отриманих цінових (комерційних) пропозицій від учасників ринку, при цьому враховано, що згідно ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оприлюдненням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Посилання на сайти, де здійснювався Замовником пошук:
https://elizlabs.com.ua/biologiia-ua/obiemni-modeli-biologiya
https://elizlabs.com.ua/modely-geografichni
https://elizlabs.com.ua/modjel-nabory
https://stemclass.com.ua/catalog/geography
https://stemclass.com.ua/catalog/biology
https://stemclass.com.ua/catalog/chemistry
https://labora.com.ua/catalog/kabinet_himi_nush
https://labora.com.ua/catalog/kabinet_biologi_nush
https://labora.com.ua/catalog/kabinet_geografi_nush
https://nsta.com.ua
https://spschool.com.ua
https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?text=%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%82&funders=55000
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена відповідно до плану фінансування Замовника, в межах кошторисних призначень на 2025 рік та річним планом закупівель на 2025 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах. Технічні характеристики предмета закупівлі визначались з урахуванням положень постанови КМУ від 31.12.2024 р. №1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» з урахуванням Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН України від 29.04.2020 р. № 574.
2. Повідомляємо, що згідно п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному веб-сайті за посиланням: https://school.org.ua/rada/24354725/news/13-59-48-06-11-2025/
3. Фінансування даної закупівлі здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
На закупівлі товарів за кошти Ukraine Facility загалом було виділено суму в розмірі – 338 160.00 грн (Триста тридцять вісім тисяч сто шістдесят гривень 00коп.)
В рамках даної закупівлі - 124 678,00 грн (Сто двадцять чотири тисячі шістсот сімдесят вісім грн 00 коп)