• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)

Завершена

540 990.90 UAH без ПДВ
Номер: d153d936d7a14f6ca12f07eb54b54ceb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-25-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 25.11.2025 15:21 - 17.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.11.2025 № 90-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 листопада 2025 року № 90-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2025-11-06-008322-a від 06.11.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого моніторингом порушення у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернівецької гімназії № 16 Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-10-31-009654-a); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 06.11.2025; звіт про укладений договір від 06.11.2025; договір на закупівлю послуг від 31.10.2025 № 56 на суму 540 990,90 грн без ПДВ; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене директором Чернівецької гімназії № 16 Чернівецької міської ради від 31.10.2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 31.11.2025 № 54; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 02.12.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до звіту від 06.11.2025 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (далі – Звіт) та звіту про укладений договір від 06.11.2025 Замовник уклав договір на закупівлю послуг від 31.10.2025 № 56 (далі – Договір № 56) із ФОП «Носей Наталія Василівна» (Код ЄДРПОУ 2759009464) на суму 540 990,90 грн без ПДВ та оприлюднив 06.11.2025 даний договір в електронній системі закупівель. Згідно з інформацією, розміщеною Замовником у полі «Обґрунтування проведення неконкурентної закупівлі» підставою для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є: відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом, за номером ID: UA-2025-10-09-008087-a. Зазначена підстава передбачена підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178). Відповідно до абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей № 1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178 замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту (далі – Обґрунтування підстави). Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Однак, Замовник в електронній системі закупівель разом із Звітом та Договором № 56 не оприлюднив Обґрунтування підстави у формі розпорядчого рішення або іншого документа, погодженого/затвердженого керівником або іншою особою, визначеною керівником, чим порушив вимоги абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей № 1178. Під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області в електронній системі закупівель 27.11.2025 оприлюднено запит з метою отримання від Замовника інформації про Обґрунтування підстави, а також пояснень щодо його не оприлюднення. На зазначений запит Замовник 02.12.2025 надав наступне Пояснення: «Неоприлюднення обґрунтування сталося внаслідок технічного збою в роботі електронної системи закупівель (ЕСЗ) через збій інтернетного зв’язку під час завантаження документів. Файл обґрунтування був підготовлений вчасно 31.10.2025 року та спроба його завантаження була здійснена, однак через неполадки з'єднання, документ не відобразився публічно у відповідному полі." З метою усунення порушення та недопущення його в подальшому, обґрунтування було оприлюднено в електронній системі закупівель 02.12.2025 року.» До Пояснення Замовник додав Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене директором Чернівецької гімназії № 16 Чернівецької міської ради від 31.10.2025 (далі – Обґрунтування підстави від 31.10.2025). Однак, вимогами абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей № 1178 чітко визначено, що Обґрунтування підстави замовник оприлюднює разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та договором про закупівлю. Таким чином, за результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей № 1178 в частині порушення строків оприлюднення Обґрунтування підстави, оскільки Замовник Обґрунтування підстави від 31.10.2025 оприлюднив 02.12.2025, а не оприлюднив його 06.11.2025 разом із Звітом та Договором № 56, як це передбачено вимогами абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 03.12.2025 17:32 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2025 17:32

Запити/Пояснення