-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з улаштування вирівнюючих та підстильних шарів основи та улаштування асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць, внутрішньоквартальних проїздів та тротуарів) у місцях завершеного ремонту на мережах (комунікаціях) на вулицях м. Миколаєва (за ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
8 051 511.85
UAH з ПДВ
Номер:
2937adae7d52408c9fb5a942eab7f7ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2025 00:00
Період моніторингу:
28.11.2025 13:26 - 20.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2025 № 121-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 28.11.2025 № 121-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2025-11-05-011356-a 05.11.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУД» та ПП «БФ «СОВАР ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 05.11.2025 № 1408); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУД» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУД») та приватного підприємства «БФ «СОВАР ГРУП» (далі – ПП «БФ «СОВАР ГРУП»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУД»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ПП «БФ «СОВАР ГРУП»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 21.11.2025, від 24.11.2025 № 1471 та від 25.11.2025 № 1473; повідомлення про намір укласти договір; договір від 02.12.2025 № 02/12-2025-Н; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.12.2025 14:27 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2025 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
5cc580f6d99540c6b1f5146b5d73499c
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
01.12.2025 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
10388db98cc142b4ba0f5650cf1a3247
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.12.2025 09:34
Опис:
На запит ДАСУ від 01.12.2025р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та лектропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з улаштування вирівнюючих та підстильних шарів основи та улаштування асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць, внутрішньоквартальних проїздів та тротуарів) у місцях завершеного ремонту на мережах (комунікаціях) в м.Миколаєві), повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі є саме послуги з поточного ремонту, а не матеріальні ресурси (будівельні матеріали) чи роботи. Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до наданого технічного завдання виробничо-технічного відділу МКП «Миколаївводоканал» була визначена наступним чином:
13.10.2025р. були направлені запити комерційних пропозицій, які містять інформацію вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості потенційним учасникам торгів ПП «БФ» СОВАР ГРУП»», ТОВ «ДОРБУД 777», ДП «ЛИДЕР». Та було отримано відповіді виключно з зазначенням загальної вартості послуг:
ПП «БФ» СОВАР ГРУП»» - 7 990 000,00 грн., з ПДВ,
ТОВ «ДОРБУД 777» - 8 014 220,00грн. з ПДВ,
ДП «ЛИДЕР» - 8 150 315,55 грн.
Цін на матеріальні та трудові ресурси жодним учасником надано не було зазначено, у зв’язку з чим на підприємства які надали комерційні пропозиції було направлено листи з проханням доповнити надану цінову пропозицію інформацією вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, станом на 30.10.2025р, відповіді ніхто не надав, тому розрахунок очікуваної вартості здійснено методом порівняння ринкових цін, на підставі Методики визначення очікуваної вартості, та встановлено на рівні 8 051 511,85 грн., з ПДВ. (7 990000,0 + 8 014220,0 + 8 150315,55) : 3 = 8 051511,85 грн.
Додатки:
1.Комерційні пропозиції.
ПП «БФ» СОВАР ГРУП»
ТОВ «ДОРБУД 777»
ДП «ЛИДЕР»
2.Технічне завдання.
3.Обгрунтування.
Відповідь по другому питанню була надана начальником юридичного відділу Віталієм Потаповим:
МКП «Миколаївводоканал» не здійснювало розміщення на вебсайті обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, оскільки ця вимога щодо розміщення передбачена пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до якого Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто це положення постанови розповсюджується на Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Слід зазначити, що єдине визначення термінів «суб'єкти господарювання комунального сектора економіки» та «суб'єкти господарювання державного сектора економіки» було передбачено статтями 22 та 24 Господарського кодексу України, який на сьогодні втратив чинність.
Менше з тим, відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України “суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів”.
Відповідно до частини 3 статті 24 Господарського кодексу України “суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів”.
Міське комунальне підприємство “Миколаївводоканал” є комунальним підприємством, яке створено на комунальній власності територіальної громади міста Миколаєва, у статутному капіталі МКП “Миколаївводоканал” частка комунальної власності складає сто відсотків.
Тобто МКП “Миколаївводоканал” відноситься до суб'єктів господарювання комунального сектора економіки, а не до суб'єктів господарювання державного сектора економіки. У зв'язку з вищезазначеним положення постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не розповсюджуються на МКП “Миколаївводоканал”, якщо закупівлі здійснюються за власні кошти підприємства. Виключенням з цього є випадки, коли МКП “Миколаївводоканал” є розпорядником бюджетних коштів.
Номер:
8ca30856352a4cd2b4840bb7928bde34
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
02.12.2025 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 24.11.2025 № 1471 тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУД» відхилено у зв’язку із не виправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності.
Зокрема, згідно протоколу учасник на машини (механізми), що зазначені в позиціях 1, 2, 3, 4 довідки про наявність машин та механізмів, власником яких є Пелик Андрій Петрович, не надав «копії чинних договорів оренди (лізингу), суборенди та ін.».
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника надано договір на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 24.04.2024 № 144/25, укладений з ПП «ПІВДЕНЬ СТРОЙ АРТ», в пункті 1.2 якого наведено вищезазначені машини та механізми.
Зважаючи на зазначене вище, пропонуємо пояснити, які саме положення тендерної документації містять вимогу до учасників для підтвердження кваліфікаційного критерію надавати «копії чинних договорів оренди (лізингу), суборенди та ін.» саме від власників техніки?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2e8751d3dc19451a94a670f10006e3e3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.12.2025 11:52
Опис:
На запит ДАСУ від 02.12.2025р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та лектропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з улаштування вирівнюючих та підстильних шарів основи та улаштування асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць, внутрішньоквартальних проїздів та тротуарів) у місцях завершеного ремонту на мережах (комунікаціях) в м.Миколаєві), повідомляємо наступне:
Відповідно до вимоги 1.1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою про наявність власної або залученої на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, необхідних для забезпечення виконання обсягів та видів послуг зазначених у відомості об’ємів послуг, що є предметом даної закупівлі, виходячи із мінімальної кількості, визначених Замовником.
На позиції 1,2,3,4 зазначеної довідки надані Учасником свідоцтва про реєстрацію ТЗ містять інформацію, що власником є- Пелик Андрій Петрович, але не надано копії чинних договорів оренди (лізингу), суборенди та ін., на техніку: «Екскаватор навантажувач марки JCB 3CX SUPER, 2012 року випуску», «автомобіль марки ЗИЛ-ММЗ, модель 4502, 1989 року випуску, номер шасі (кузова,рами)», «автомобіль марки СБ комерційний опис 9281 КАМАЗ 55111, 1987 року випуску,ідентифікаційний номер Т3: 55110262805. СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БЕТОНОРОЗМІШУВАЧ ДООПР.ДО АВТ. ЕПИПЗ 55111 САМОСКИДНИЙ КУЗОВ З ЗБІЛЬШЕНОЮ ВИСОТОЮТА ЗАДНІМ БОРТОМ СПАЛ.МІСЦЕ ТЯГ.ЗАЧ. ПРИСТР.ДЛЯ РОБ. З САМОСК. ПРИЧ. ОС.ПАЛИВН.БАК, реєстраційний номер ВЕ 4698 НА» та «автомобіль марки ЗИЛ модель 131Н, 1990 року випуску, номер шасі (кузова, рами) XTZ131H00L0877449 L0877449, BAНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ-С, реєстраційний номер ВЕ 7638 ВІ».
У складі тендерної пропозиції Учасником дійсно надано договір на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 24.04.2024 № 144/25, укладений з ПП «ПІВДЕНЬ СТРОЙ АРТ», але цей договір не підтверджує правових підстав на залучену техніку, оскільки Учасником не доведено, що саме ПП «ПІВДЕНЬ СТРОЙ АРТ» - є власником або орендачем зазначеної техніки, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Крім того, Учасником на виконано вимогу п.1.1 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження усієї інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).Учасником не надано: копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на «Дорожня фреза з шириною ріжучого інструменту до 1 м (WIRTGEN W500.» позиція 8 документу «Довідка про наявність машин та механізмів», що також не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Також, слід зазначити, що 21.11.2025р. Замовником було затверджено Вимогу про усунення порушення, та надано право Учаснику на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам Закону та Особливостей, яку учасник процедури закупівлі ТОВ "КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУД" -не виправив. Відповідно до п.44 Особливостей 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей