-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Крупа перлова
Завершена
1 953 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
63b455fa88f9481daa0bf603cd5cb659
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-12-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.12.2025 00:00
Період моніторингу:
12.12.2025 14:27 - 03.01.2026 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
11.12.2025 № 79-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-11-04-014175-a 04.11.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
22d45cb1de35488aaf8d59e9f79638b5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2025 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі крупи перлової, код ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, очікуваною вартістю 1 953 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-04-014175-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 27.11.2025 № 611-ПЗ, укладеного Замовником з ТОВ «ПП ПАЛЯНИЦЯ».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9bb2977ca53140eab47a0d643f311755
Назва:
Добрий день! Надаємо роз'яснення замовника.
Дата опублікування:
19.12.2025 15:54
Опис:
Відповідь надана в додатку.