• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекти шкільних меблів

Завершена

936 600.00 UAH з ПДВ
Номер: ee70e49050e14e64851037067ce02b4d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-25-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 25.11.2025 15:18 - 17.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.11.2025 № 90-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 листопада 2025 року № 90-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 19. UA-2025-11-03-015249-a від 03.11.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 81 Особливостей № 1178, підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318. За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 82 Особливостей № 1178 та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами розгляду питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону, Особливостей № 1178 встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, підпунктів 2 і 5 пункту 19 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону, Особливостей № 1178, а також умовам Рамкової угоди та вимогам Постанови КМУ № 1318, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Формакс Груп», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом роз’яснювальної роботи, економічних навчань, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318); дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернівецького ліцею № 20 Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-11-03-018704-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.11.2025 № 55 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.11.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Формакс Груп» (далі – ТОВ «Формакс Груп»); протокольне рішення уповноваженої особи від 14.11.2025 № 60; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір від 14.11.2025; договір про закупівлю товарів від 25.11.2025 № 56 на суму 882 918,00 грн. з ПДВ; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 02.12.2025 та 15.12.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено наступне. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318 (далі – Порядок № 1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Пункт 77 Особливостей № 1178 передбачає, що закупівлі товарів, робіт і послуг у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, здійснюються замовниками з урахуванням положень, визначених цим розділом, незалежно від вартості таких закупівель. Відповідно до пункту 81 Особливостей № 1178 замовник у річному плані закупівель незалежно від вартості закупівлі зазначає інформацію, передбачену частиною другою статті 4 Закону, а також інформацію про: джерело фінансування закупівлі; захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля; код програмної класифікації видатків та кредитування відповідного бюджету (у разі коли джерелом фінансування закупівлі є державний або місцевий бюджет). Проте, в опублікованому річному плані закупівель (UA-P-2025-11-03-018704-a) Замовником не зазначено крок, передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля, чим недотримано вимоги пункту 81 Особливостей № 1178. Також, у підпункті 3 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування). Моніторингом встановлено, що в опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-11-03-018704-a) джерелами фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено лише як місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1184 - Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми). Поряд з цим, слід зазначити, що у пункті 4.1 розділу ІV Договору про закупівлю товарів від 25.11.2025 № 55, укладеного із ТОВ «Формакс Груп» зазначено, що фінансування даної закупівлі здійснюється згідно КПКВК 0611183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», та КПКВК 0611184 – Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Замовнику в електронній системі закупівель оприлюднено запит з метою отримання інформації та документів щодо джерел фінансування закупівлі. Так, Замовник надав Пояснення, в якому зазначив наступне: «…відповідно до бюджетних асигнувань передбачених кошторисом на 2025 рік Чернівецького ліцею №20 Чернівецької міської ради за: - КПКВК 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»; - КПКВК 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»». Також, до Пояснень Замовник надав сканкопії Кошторисів на 2025, Плани спеціального фонду бюджету на 2025 рік, Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2025, в яких вказано КПКВК 0611183 та КПКВК 0611184. З врахуванням вищенаведеного, Замовник у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-11-03-018704-a) щодо місцевого та державного бюджету зазначив невідповідну та неповну інформацію про код програмної класифікації видатків та кредитування, чим порушив вимоги пункту 81 Особливостей № 1178, підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено, шо під час розміщення Замовником відповідної інформації про закупівлю в електронні поля та завантаження документів, на них накладено електронний підпис уповноваженої особи Якубовської Оксани Дмитрівни. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи. Так, під час перевірки електронного підпису уповноваженої особи Якубовська Оксана Дмитрівна на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований». Тобто, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладено удосконалений електронний підпис уповноваженої особи, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. У пункті 30 частини першої статті 1 Закону № 2155 зазначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису є таким, що відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону. В свою чергу, згідно з пунктом 12 частини другої статті 23 Закону № 2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів (в т. ч. кваліфікований сертифікат електронного підпису) обов’язково повинні містити зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. На відміну від КЕП, відповідно до пункту 59 частини першої статті 1 Закону № 2155 удосконаленим електронним підписом (далі – УЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, є підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Також, частиною другою статті 18 Закону № 2155 визначено, що у процесі підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки дійсність таких підпису чи печатки підтверджується, зокрема, за умови: використання для створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону; підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. З огляду на відсутність даних про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису під час перевірки електронного підпису уповноваженої особи, розміщені в електронній системі закупівель документи підписані шляхом накладення удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи, що порушує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. Також, відповідно до пункту 82 Особливостей № 1178 в оголошенні про проведення відкритих торгів у полі «Донор» замовник зазначає інформацію про те, що закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility. Проте, Замовником в оголошенні про проведення відкритих у полі «Донор» не зазначено, що закупівля здійснюється в рамках фінансового механізму Ukraine Facility, чим не дотримано вимоги пункту 82 Особливостей № 1178. Пункт 82 Особливостей № 1178 є імперативною нормою (тобто обов'язковою до виконання), яка встановлює додаткові вимоги до оформлення інформації про закупівлі, що фінансуються за рахунок міжнародної допомоги, зокрема у рамках Ukraine Facility. Зазначення джерела фінансування в полі «Донор» є критично важливим для забезпечення прозорості на етапі ініціювання торгів та інформування потенційних учасників про особливий статус закупівлі. Замовнику в електронній системі закупівель оприлюднено запит з метою отримання інформації щодо даного порушення. Замовник надав Пояснення, в якому зазначив наступне, що «…при створенні оголошення про закупівлю електронного поля «Донор» не було, тому інформацію не зазначено. При цьому, слід зазначити, що хоча електронне поле не було заповнене належним чином, повна та вичерпна інформація про джерело фінансування (донора) була зазначена в розділі І Тендерної документації. Таким чином, інформація була доступною для всіх учасників торгів та не вплинула на прозорість процедури чи конкуренцію. Тобто, всі учасники були поінформовані про умови фінансування і їхні права не були порушені. Отже, Замовник засвідчує, що зазначена помилка була допущена ненавмисно та не мала на меті порушення процедури закупівлі чи введення в оману учасників.» Проте, пояснення Замовника не спростовує факт недотримання імперативної вимоги пункту 82 Особливостей № 1178 в частині не зазначення в Оголошенні у полі «Донор» інформації про здійснення закупівлі в рамках Ukraine Facility. За результатами аналізу питання виконання Постанови № 710 встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Слід зазначити, що 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Тобто, Кабінетом Міністрів України з 19.12.2020 року органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити, а головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному вебсайті. Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search?&tax_code=21431264) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до державного веб-порталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/21431264/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету. Зважаючи на те, що Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, до нього як до розпорядника бюджетних коштів застосовується пункт 4-1 Постанови № 710, що носить імперативний (обов’язковий) характер. Під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області в електронній системі закупівель 27.11.2025 оприлюднено запит з метою отримання інформації та документів, на підставі яких Замовник здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість (далі – Обґрунтування), та отримання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено таке Обґрунтування, та яке буде доступне для перегляду. На зазначений запит Замовник надав Пояснення, в якому зазначив, що «…інформацію про закупівлю Замовником та розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщено на веб-сайті Чернівецького ліцею № 20 Чернівецької міської ради». Таким чином, на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У частині другій статті 22 Закону визначені відомості, які зазначаються у тендерній документації. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, аналізом інформації, наведеної у тендерній документації та проєкті договору встановлено, що у пункті 4 розділу 6 тендерної документації, а також у пунктах 11.3, 11.5 та 11.6 проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) зазначені умови щодо укладання договору та змін до нього з посиланням на норми Господарського кодексу України (далі – ГКУ). Слід зазначити, що станом на дату оголошення досліджуваної закупівлі та затвердження тендерної документації ГКУ втратив чинність (з 28.08.2025) на підставі Закону України від 09.01.2025 № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб». З огляду на зазначене вище, тендерна документації складена з порушенням вимог частини третьої статті 22 Закону, оскільки містить інформацію, яка не передбачена чинним законодавством. Крім цього, у пункті 3.4 проєкту договору зазначені випадки, за яких істотні умови договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, які не відповідають таким випадкам, встановлених у підпунктах 2 і 5 пункту 19 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 01.09.2025 № 1067. Водночас, під час підписання Договору про закупівлю від 25.11.2025 № 56 укладеного із ТОВ «Формакс Груп» Замовником приведено у відповідність пункт 3.4 договору відповідно до вимог підпункту 2 і 5 пункту 19 Особливостей № 1178 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 01.09.2025 № 1067.
Період усунення порушень: 16.12.2025 15:31 - 31.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2025 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.12.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт приміщень (кабінету фізики, хімії та географії) Чернівецького ліцею №20 Чернівецької міської ради в м.Чернівці по вул. Воробкевича, 19 за ідинтифікатором UA-2025-10-22-015933-a від 22.10.2025 року повідомляє про виконання вимог зазначених у висновку, а саме: - оприлюднено у машинозчитувальному форматі Договір № 52, додаток «Зведений кошторисний розрахунок» та додаткову угоду від 27.11.2025 № 1 до цього договору, - оприлюднено у форматі PDF додаток «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси» до Договору № 52, - приведено умови Договору № 52 у відповідність до вимог чинного законодавства (з урахуванням вимог статті 884 ЦКУ, пунктів 17, 83, 103 Загальних умов) шляхом укладання додаткової угоди №2, яку оприлюднено відповідно до чинного законодавства через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту: 18.12.2025 17:45

Запити/Пояснення