-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Стенд для РКУК технологія виміру 3-D, тип транспорту - легковий
Торги відмінено
700 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
2a96a832237a45aab269b97f1b3aaad3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
18.11.2025 16:01 - 10.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2025 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2025 № 299
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2025-11-03-014859-a 03.11.2025 Дніпровський транспортно-економічний фаховий коледж Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 81 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-11-03-018429-a Дніпровського транспортно-економічний фаховий коледжу (далі - Замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи замовника №57 від «03» листопада 2025 року, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 19.11.2025 №105 про відміну процедури закупівлі Стенд для РКУК технологія виміру 3-D, тип транспорту – легковий.
Під час проведення моніторингу встановлено, що закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою.
Пунктом 77 розділу «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244» Особливостей визначено, що закупівлі товарів, робіт і послуг у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035) (далі - План України), здійснюються замовниками з урахуванням положень, визначених цим розділом, незалежно від вартості таких закупівель.
Пунктом 81 Особливостей визначено, що Замовник у річному плані закупівель незалежно від вартості закупівлі зазначає інформацію, передбачену частиною другою статті 4 Закону, а також інформацію про: джерело фінансування закупівлі; захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля; код програмної класифікації видатків та кредитування відповідного бюджету (у разі коли джерелом фінансування закупівлі є державний або місцевий бюджет).
Моніторингом встановлено, що в річному плані закупівель Замовника на 2025 рік не вказано код програмної класифікації видатків та кредитування відповідного бюджету, що є порушенням вимог пункту 81 Особливостей.
Крім того, моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів від 03.11.2025 кількість товарів вказано 1 штука. Проте, в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація)», що передбачена розділом ІV Додатку 1 до тендерної документації, кількість товару вказано 4.
Під час проведення моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну торгів відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 19.11.2025 №105 у зв’язку з неможливістю виправити механічну помилку в частині зазначення кількості товарів в тендерній документації після розкриття пропозицій.
Період усунення порушень:
03.12.2025 09:07 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2025 09:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Державною аудиторською службою України було зроблено висновок про те, що в річному плані закупівель Замовника на 2025 рік (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-03-014859-a ідентифікатор плану UA-P-2025-11-03-018429-a) не зазначено код програмної класифікації видатків та кредитування відповідного бюджету, що розцінено як порушення пункту 81 Особливостей.
Повідомляємо, що зазначена інформація не відповідає фактичним обставинам.
У річному плані закупівель Замовника на 2025 рік, оприлюдненому в електронній системі закупівель, код програмної класифікації видатків та кредитування бюджету був зазначений у повному обсязі відповідно до встановлених вимог.
Документ містить усі передбачені законодавством обов’язкові реквізити, зокрема:
• предмет закупівлі;
• очікувану вартість;
• орієнтовний початок проведення процедури;
• код програмної класифікації видатків та кредитування бюджету.
Таким чином, вимоги пункту 81 Особливостей у частині планування закупівлі були дотримані.
Надаємо посилання до публічної інформації: https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-11-03-018429-a
Разом з тим, ще до висновків ДАСУ, самостійно було встановлено розбіжність щодо кількості товару, а саме:
• в оголошенні про проведення відкритих торгів від 03.11.2025 зазначено кількість — 1 штука;
• у «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація)» — 4 штуки.
Дана розбіжність має характер механічної помилки, яка сталася під час підготовки тендерної документації.
Після розкриття тендерних пропозицій законодавством не передбачено можливості внесення змін до істотних умов тендерної документації, у тому числі до кількості товару. У зв’язку з цим Замовником було прийнято правомірне рішення про відміну торгів, що оформлене протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.11.2025 №105.
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель від ДАСУ відсутністі.
Дата публікації звіту:
12.12.2025 09:41