• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори (Вакуумний насос EDWARDS E2M80 або еквівалент) (42122450-9 – Вакуумні насоси)

Завершена

907 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 58416151812840d48708b137d2179917
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-11-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 11.12.2025 12:42 - 02.01.2026 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.12.2025 №92-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.12.2025 № 003100-18/14938-2025, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 грудня 2025 року № 92-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 3. UA-2025-11-02-000205-a від 02.11.2025 – дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, i.m.moshuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «БІБУС Україна», ТОВ «ВАКУУМ ТЕХНОЛОДЖІ», ТОВ «НОВАЦІЇ»; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-11-02-000150-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.11.2025 № 01-02/11/25 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.11.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «БІБУС Україна» (далі – ТОВ «БІБУС Україна»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАКУУМ ТЕХНОЛОДЖІ» (далі – ТОВ «ВАКУУМ ТЕХНОЛОДЖІ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВАЦІЇ» (далі – ТОВ «НОВАЦІЇ»); обґрунтування аномально низької ціни учасника ТОВ «БІБУС Україна» - до 13.11.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2025 № 01-11/1125; обґрунтування аномально низької ціни учасника ТОВ «ВАКУУМ ТЕХНОЛОДЖІ» - до 15.11.2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2025 № 01-15/1125, від 16.11.2025 № 01-16/11/25; повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2025; договір поставки від 24.11.2025 № 198/8-25 на суму 895 999,00 грн без ПДВ; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 16.12.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 23.12.2025 10:23 - 27.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2025 10:23

Запити/Пояснення