• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо (Бензин А-95 по картках, бензин А-92 по картках, дизельне паливо по картках, газ скраплений вуглеводний по картках)

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Номер: b72b39a4a1b5474ea72b382a1e86b3b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-12-14-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.12.2018 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.12.2018 10:58 - 12.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13 .12.2018 №241 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку. 2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2018-11-08-002192-c від 08.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону № 922 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Нафтотрейд Ресурс», протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.12.2018 року за №К03Т025. Проведеним моніторингом дотримання Комунальним підприємством Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що Замовником визнано переможцем торгів учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» та прийнято рішення про намір укласти договір, з яким в подальшому укладено договір від 10.12.2018 року за №К03Т025. При цьому тендерна пропозиція учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» не відповідала кваліфікаційним критеріям передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон №922) та вимогам тендерної документації Замовника, а саме: - в порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» відсутній лист-згода на обробку персональних даних; - в порушення вимог пункту 3 розділу VI тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» надано лист-згоду з істотними умовами договору від 22.11.2018 року №К-1622, в якому відсутнє посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі; - в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та Додатку 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» відсутні копії документів, що свідчать про факт повного виконання аналогічного договору наданого учасником в складі пропозиції. Враховуючи встановлене вище, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922 і відповідно до вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону №922 підлягала до відхилення. Однак, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» і уклав з ним договір від 10.12.2018 року за №К03Т025.
Період усунення порушень: 03.01.2019 16:52 - 22.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2019 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація та документи про часткове усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а також свої заперечення на висновок ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого 04.01.2019 року Ознайомившись із висновком ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого 04.01.2019 року, Комунальне підприємство Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» надає інформацію та документи про часткове усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а також свої заперечення до нього. Так, у висновку ДАСУ зазначено: В результаті проведеного моніторингу закупівлі виявлено, що в порушення вимог п.1 розділу ІІІ, п.3 розділу УІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» відсутні лист-згода на обробку персональних даних та лист-згода з істотними умовами договору, в якому відсутнє посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. З даним висновком частково не погоджуємося, так як дозвіл на обробку персональних даних Сторін нами було передбачено в проекті Договору поставки - п.9.5. розділу 9 «Заключні положення», а саме: «9.5. Сторони або їх уповноважені представники, які підписують цей Договір від імені Сторін, керуючись Законом України "Про захист персональних даних" (зі змінами та доповненнями), своїми підписами підтверджують згоду (дозвіл) на обробку своїх персональних даних, зокрема, їх збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем, виключно з метою виконання даного Договору протягом строку його дії.», з умовами якого Учасник погодився підписавши проект договору та надавши на підтвердження лист-згоду з істотними умовами договору № К-1622 від 22.11.2018 року. В зазначеному листі-згоді не було посилання з боку Учасника на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. На усунення даного порушення надаємо наданий Учасником – ТОВ «Нафтотрейд-Ресурс», лист-згоду з істотними умовами договору № К-1622 від 10.01.2019 року, в якому зазначено номер оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та лист-згоду на обробку та використання персональних даних № К-1922 від 10.01.2019 року. Щодо порушення вимог п. 5 розділу ІІІ та Додатку 3 тендерної документації, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» наявні документи, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який є предметом закупівлі та виконання аналогічних договорів, а саме: копія Договору про закупівлю товарів № 947 від 18.10.2016 року з ПАТ «ЕК» «Чернівнціобленгерго» та лист-відгук ПАТ «ЕК» «Чернівнціобленгерго» № 7/3703 від 06.11.2017 року. Враховуючи вищевикладене, а також той факт, що тендерною документацією Замовника основним критерієм оцінки тендерних пропозиціє було визначено «Ціну» - п.1 розділ V тендерної документації, для максимальної економії та ефективності роботи підприємства, з метою заощадження коштів підприємства, недопущення збільшення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, переможцем торгів на закупівлю пального визнано ТОВ «Нартотрейд-Ресурс».
Дата публікації звіту: 11.01.2019 16:29