-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
39160000-1 - Шкільні меблі (Навчальні засоби та обладнання для кабінетів біології для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»)
Завершена
1 702 038.00
UAH з ПДВ
Номер:
47a9cb0d147b47bd9e6d7da26ba74d72
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-10-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
10.11.2025 16:20 - 02.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
10.11.2025 № 73-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-10-29-013313-a 29.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
e7f2e93319ba4b779f6c3031c27a44be
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2025 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальні засоби та обладнання для кабінетів біології для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», за кодом ДК 39160000-1 - Шкільні меблі, очікуваною вартістю 1 702 038,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-29-013313-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f0fa55bf678445b7ae2cd93defa2aaa6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2025 11:30
Опис:
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 11.11.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Навчальні засоби та обладнання для кабінетів біології для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»), очікуваною вартістю 1 702 038,00 грн з ПДВ (ID: UA-2025-10-29-013313-a), надаємо наступні пояснення (лист вих.№558/2-09.03-1/2025/вих/ від 13.11.2025 року).
Номер:
706ffdbbe4e24ffe9a4828c551427e63
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2025 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальні засоби та обладнання для кабінетів біології для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», за кодом ДК 39160000-1 - Шкільні меблі, очікуваною вартістю 1 702 038,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-29-013313-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до п.3.12 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що: «Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару, що пропонується, необхідно надати лист авторизацію від виробника, запропонованих учасником засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики, для даної закупівлі із зазначенням предмету закупівлі, найменування замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (представника/імпортера) та підтверджує гарантійні зобов’язання та можливість поставки товару.»
Надати пояснення (разом з підтвердними документами), яким авторизаційним листом від виробника, запропонованого учасником, а саме: Італійського виробника OPTIKA S.R.L. підтверджена вищезазначена вимога?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b3449b3b4f024b7f8edb26f3e630ff34
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2025 09:01
Опис:
Управління освіти Чернігівської міської ради на додатковий запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 13.11.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Навчальні засоби та обладнання для кабінетів біології для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»), очікуваною вартістю 1 702 038,00 грн з ПДВ (ID: UA-2025-10-29-013313-a), надає наступні пояснення (лист вих №561/2-09.03-1/2025/вих/ від 17.11.2025 року).