• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сідельний тягач

Завершена

22 050 000.00 UAH без ПДВ
Номер: ffdb731f3d394fc997666413366e8384
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-24-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.11.2025 16:52 - 16.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-10-29-007952-a 29.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, l.r.bekirova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов Договору у відповідність до умов тендерної пропозиції переможця (з відповідним оприлюдненням в електронній системі закупівель), у разі неможливості - припинити зобов’язання за договором купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387, укладеного з ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2025 рік, протокол затвердження річного плану закупівель від 28 жовтня 2025 року, оголошення про проведення відкритих торгів Замовника, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи філії «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (протокол від 29 жовтня 2025 року № 372), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» (далі – ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 13 листопада 2025 року, протокол від 14 листопада 2025 року № 390 щодо прийняття рішення уповноваженою особою філії «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом», повідомлення про намір укласти договір від 14 листопада 2025 року, договір купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387 на суму 22 050 000,00 грн (всього ціна 26 460 000,00 грн з ПДВ) (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення Замовника, надані 02 грудня 2025 року, 09 грудня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. 1.1. За результатами аналізу питання відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» встановлено наступне. Відповідно до розділу «Комплект поставки» додатку № 2 до Договору зазначається «Противідкатні опори 1 штука», що не відповідає змісту тендерної пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» в цій частині, оскільки згідно із таблицею 2. «Комплект поставки» додатку № 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» зазначено - «Противідкатні опори 2 штуки». Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 04 грудня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень, а саме: «2. Надайте пояснення щодо невідповідності додатку № 3 тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі», додатку № 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та додатку № 2 до Договору купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387, а саме в кількості (штук) противідкатних опор». На зазначене питання Замовник 09 грудня 2025 року надав відповідь: «….при формуванні проекту договору купівлі-продажу від 28.11.2025 №53-124-01-25-27387 в результаті людської помилки була допущена описка в частині зазначення інформації щодо кількості (штук) противідкатних опор у комплекті поставки предмету договору Додатку №2 до вищевказаного договору купівлі-продажу. Слід зазначити, що факт описки засвідчує те, що поставка противідкатних опор не здійснюється у кількості 1 штуки оскільки буде суперечити правилам безпеки перевезення вантажів автомобільним транспортом, що зобов’язує використовувати мінімум 2-х штук для запобігання мимовільному руху вантажних автомобілів під час стоянки, підйому передньої або задньої частин автомобіля, тому постачання противідкатних опор буде здійснено в кількості 2-х шт. Замовником вживаються заходи щодо усунення та недопущення в подальшому подібних випадків відповідно до встановлених у АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» процедур», однак надана відповідь не спростовує факту виявленого порушення. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 18 Особливостей уклав з ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» договір купівлі-продажу, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до умов пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Під час здійснення моніторингу установлено, що згідно наданої тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та укладеного Договору купівлі-продажу від 28 листопада 2025 року № 53-124-01-25-27387 найменування товару зазначено як - сiдельний тягач Renault Т. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 04 грудня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень, щодо конкретної серії/моделі/маркування сiдельного тягача, який буде постачатися. Замовник 09 грудня 2025 року через електронну систему закупівель зазначив, що «…. найменування товару зазначено як - сiдельний тягач Renault Т, де літера «Т» позначає серію вантажних автомобілів, що виробляються компанією Renault Trucks з 2013 року і прийшли на заміну Renault Magnum та Renault Premium Route. Зазначення серії/моделі/маркування та комплектність сідельного тягача, який буде поставлено за результатами укладеного договору купівлі-продажу 28.11.2025 №53-124-01-25-27387 також підтверджує комерційна пропозиція ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025. Відповідно до вищевказаної комерційної пропозиції, в якій зазначено RENAULT TRUCKS « Т-Range» 480 t4х2, (де Літера «T» - позначає серію Renault Trucks T; цифра 480 – позначає модель та вказує приблизну потужність двигуна в кінських силах; 4х2 - колісна формула: кількість осей та ведучих коліс). Проте, проаналізувавши надану до пояснення комерційну пропозицію ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025 із інформацією наведеною у додатку № 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» та додатку № 2 до Договору, було знайдено невідповідності у технічних характеристиках, зокрема: в комерційній пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025 зазначено «Максимальна повна маса автопоїзда – 50 000 кг», при цьому у додатку № 2 до Договору «Повна маса автопоїзда – 44 000 кг» (вимогами додатку 3 до тендерної документації передбачалось – не більше 44 000 кг); в комерційній пропозиції ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» від 18.09.2025 зазначено «Максимальна зовнішня висота у порожньому режимі – 3 907 мм», при цьому у додатку № 2 до Договору «Максимальна зовнішня висота – 3 862 мм» (вимогами додатку 3 до тендерної документації передбачалось – не більше 3880 мм). Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, існує ризик поставки товару у невідповідності до технічної специфікації предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 17.12.2025 17:00 - 01.01.2026 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2025 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань щодо усунення порушень, викладених у висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-29-007952-a, Замовником була укладена додаткова угода № 1 від 23.12.2025 та оприлюднена в ЕСЗ 24.12.2025.
Дата публікації звіту: 24.12.2025 12:35

Запити/Пояснення