• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі різні

Завершена

876 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 9f5f02fd68194a1e940ff0634265b06c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-25-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 25.11.2025 15:22 - 17.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.11.2025 № 90-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 листопада 2025 року № 90-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2025-10-29-006593-a від 29.10.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю до встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону, Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону, підпунктів 2 і 5 пункту 19, пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С.; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує оприлюднити додаткову угоду від 01.12.2025 № 1 до договору від 17.11.2025 № 368, здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-10-29-007695-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.10.2025 № 281 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.12.2025; тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця «Повзун Сергій Степанович» (далі – ФОП Повзун С.С.); протокол уповноваженої особи від 10.11.2025 № 295; повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2025; договір від 17.11.2025 № 368 на суму 869 820,00 грн без ПДВ (далі – Договір № 368); пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 02.12.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У частині другій статті 22 Закону визначені відомості, які зазначаються у тендерній документації. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, аналізом інформації, наведеної у тендерній документації встановлено, що у пункті 3 розділу 6 тендерної документації зазначені умови щодо укладання договору та змін до нього з посиланням на норми Господарського кодексу України (далі – ГКУ). Слід зазначити, що станом на дату оголошення досліджуваної закупівлі та затвердження тендерної документації ГКУ втратив чинність (з 28.08.2025) на підставі Закону України від 09.01.2025 № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб». З огляду на зазначене вище, тендерна документації складена з порушенням вимог частини третьої статті 22 Закону, оскільки містить інформацію, яка не передбачена чинним законодавством. Моніторингом також установлено, що Замовник у пункті 1.3 розділу І «Предмет договору» Договору № 368 під час зазначення випадків, передбачених пунктом 19 Особливостей № 1178, за яких істотні умови договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, не врахував зміни, внесені до таких випадків постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1067). Зокрема, Постановою № 1067 до пункту 19 Особливостей № 1178 внесені наступні зміни: - підпункт 2 викладено в такій редакції: «2) узгодженого сторонами збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з дня укладення договору про закупівлю (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вперше) або з дня останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вдруге і далі), за умови документального підтвердження такого коливання. Такі зміни до договору про закупівлю можуть бути внесені не раніше 90 днів з дня підписання договору про закупівлю або внесення до нього змін щодо збільшення ціни за одиницю товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Обмеження стосовно строків внесення змін до договору про закупівлю щодо збільшення ціни за одиницю товару не застосовується у разі зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Обмеження щодо збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків застосовується щодо кожного окремого випадку збільшення ціни за одиницю товару (без обмеження кількості змін). Змінена ціна за одиницю товару не повинна перевищувати 50 відсотків ціни за одиницю товару, що передбачена в початковому договорі про закупівлю»; - підпункт 5 після слів «робіт і послуг)» доповнено словами «, у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку». У поясненні на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель, Замовник повідомив «…про укладання додаткової угоди № 1 від 01.12.2025р. до Договору № 368 від 17.11.2025р. щодо внесення змін до п. 1.3 Договору, редакція якого відповідає вимогам підпунктів 2 і 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування із змінами, внесеними Постановою КМУ від 01.09.2025 № 1067 (сканована копія додається)». Проте, додаткову угоду від 01.12.2025 № 1 замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель, чим порушив пункт 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 05.12.2025 15:01 - 20.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2025 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області за результатами моніторингу UA-M-2025-11-25-000017 повідомляємо про заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому. Зокрема з уповноваженою особою з питань публічних закупівель Масловським Артуром Івановичем проведена роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того планується направити Масловського Артура Івановича на навчання «Публічні Закупівлі в Україні» (заявка додається). Також на майданчику dzo оприлюднено додаткову угоду від 01.12.2025 № 1 до договору від 17.11.2025 № 368 (https://www.dzo.com.ua/contracts/25909758).
Дата публікації звіту: 12.12.2025 14:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 12.12.2025 15:06

Запити/Пояснення