• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Степова в с. Гора Бориспільського району Київської області

«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Степова в с. Гора Бориспільського району Київської області», (Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)

Завершена

1 832 794.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 327.94 UAH
Номер: e917be3c227641dd8e90b08d3148c1a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-02-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.04.2019 12:13 - 27.04.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.04.2019 № 69 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 01.04.2019 № 69 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-11-01-000409-b 01.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 01.11.2018 б/н), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Хозхімсервіс» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 07.12.2018 № 1 (далі - договір № 1) та додаткову угоду від 07.12.2018 № 1 до договору № 1, пояснення Замовника від 11.04.2019 року. За результатами проведення процедури відкритих торгів між Замовником та Переможцем укладено договір № 1 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини вул. Степова в с. Гора Бориспільського району Київської області на загальну суму 1 759 487,23 гривень.Відповідно до п. 4.1 договору № 1 термін виконання робіт – до 31.12.2018, з моменту підписання договору.Згідно з п.15.9 договір № 1 набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2018 року. Додатковою угодою від 07.12.2018 № 1 до договору № 1 у зв’язку з несприятливими погодними умовами, які перешкоджають веденню робіт по ремонту дорожнього покриття, мотивуючи підставами, передбаченими п.4 ч.4 ст.36 Закону, Замовником внесено наступні зміни:термін виконання робіт продовжено до 01.06.2019 року;строк дії договору продовжено до 31.12.2019 року;внесено зміни до календарного плану щодо виконання робіт (з січня 2019 по травень 2019року); договірна ціна на 2019 рік складає 1 759 487,23 гривень. Однак, лист від 06.12.2018 б/н ТОВ «Білдінг Енд Девелопмент Груп», на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору. Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено ч. 4 ст. 36 Закону, якою визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.Крім того, перевіркою документів встановлено, що Додаток № 3 (дефектний акт) до договору № 1, що є невід’ємною частиною договору, не оприлюднений в електронній системі закупівель, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, розкритті тендерних пропозицій, їх розгляді та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: при укладанні додаткової угоди встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
Період усунення порушень: 22.04.2019 11:26 - 08.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2019 11:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір опубліковано в повному обсязі. Дефектний акт додано. Порушення усунуто. Додаємо лист надісланий представнику ТОВ "Хозхімсервіс" від Гідрометеорологічного центру стосовно об"єктивних підтверджую обставин укладення додаткової угоди. Також відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 27.10.2016.№ 3302-06/34307-06 Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Разом з тим форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливо у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.
Дата публікації звіту: 24.04.2019 13:06

Запити/Пояснення