-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Машини для обробки даних (апаратна частина) (код ДК 021:2015 - 30210000-4): персональний компютер
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 дні назад
238 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
40069a0430dc48c6b31f1a58e8f44343
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-07-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2025 00:00
Період моніторингу:
07.11.2025 16:56 - 29.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2025 № 95-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби
в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2025 № 95-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-10-28-004597-a 28.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Варковицької сільської ради (далі – Замовник) UA-P-2025-10-28-004900-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 28.10.2025 № 79 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «КОМПАКОМ» (в частині правомірного відхилення); протокол розкриття тендерних пропозицій; вимога про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженою особою (протокол) від 10.11.2025 № 84 про відхилення учасника торгів ТОВ «КОМПАКОМ»; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.11.2025.
Період усунення порушень:
12.11.2025 17:46 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2025 17:46
Запити/Пояснення
Номер:
1cc8857996b9405c8bf532c148f4e51d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.11.2025 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Машини для обробки даних (апаратна частина) (код ДК 021:2015 - 30210000-4): персональний комп'ютер», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-28-004597-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
fb4fd579395a411694f9af5997301765
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-10-28-004597-а
Дата опублікування:
11.11.2025 17:31
Опис:
Уповноважене особа Варковицької сільської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) (код ДК 021:2015 - 30210000-4): персональний комп’ютер, в межах своєї компетенції, зазначає наступне:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства та сформовано згідно вимог та переліку обладнання відповідно до Наказу МОН від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (зі змінами).
Закупівля здійснювалась згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”. Фінансування проводиться Європейським Союзом (кошти державного бюджету) та здійснюється завдяки коштам Європейського Союзу в межах Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціалізованих механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility від 21.05.2024, що ратифікована Законом України від 06.06.2024 №3786-IX «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» на умовах співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовником проведено аналіз ринку з метою визначення очікуваної вартості закупівлі персональних комп’ютерів у рамках реалізації Концепції Нової української школи.
Враховувалась інформація про вартість товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та методом моніторингу ринкових цін, аналізу закупівель торгів на порталі «Prozorro». А також аналізувалися комерційні пропозиції від офіційних постачальників відповідного обладнання та публічні прайс-листи офіційних дистриб’юторів з урахуванням доставки та базової інсталяції.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://varkovsr.gov.ua/documents/obhruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-za-kodom-dk-0212015-30210000-4-0