-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
KS-W-1-001-SH «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі комунального закладу "Кам’янська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12»
Місце поставки товару: 51918, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вулиця Освітня, 12. Кількість: 1 робота; строк поставки товарів - До 30.04.2019 року
Завершена
4 404 803.79
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 048.03 UAH
мін. крок: 1% або 44 048.03 UAH
Номер:
ffee24cc2e2447e78f4107c3b15bcef5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-16-000306
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2018 00:00
Період моніторингу:
08.11.2018 16:02 - 05.12.2018 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.11.2018 № 259
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.11.2018 № 259
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу закупівлі на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2018 року.
Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
Під час моніторингу проаналізовані: оприлюднена інформація про закупівлю та пояснення замовника від 19.11.2018 отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
03.12.2018 19:13 - 07.12.2018 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2018 19:13
Запити/Пояснення
Номер:
41f1ba60056644e2b18c037e9063ef84
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2018 18:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000697-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
86313db1230f49ae8106fb4b25d6c767
Назва:
Пояснення по запиту 2018-11-15 18:56:51 UA-M-2018-10-16-000306
Дата опублікування:
19.11.2018 19:41
Опис:
Державна аудиторська служба України
Пояснення по запиту 2018-11-15 18:56:51
UA-M-2018-10-16-000306
Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (далі – МТОТ), розглянувши запит 2018-11-15 18:56:51 (UA-M-2018-10-16-000306) по закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради, що знаходиться за адресою м. Кам’янське, вул. Освітня, 12 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000697-b) повідомляє наступне.
Україна, в особі МТОТ, отримала фінансову допомогу («Грант») (Порядковий номер проекту P158091) від Міжнародного банку реконструкції та розвитку / Міжнародної Асоціації розвитку («Світовий банк»), які діють у якості розпорядника грантових коштів різних «Донорів» в рамках Фонду Державного Розвитку Миру («ФДРМ») (ФДРМ Грант №TF0A3307) для виконання проекту з Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей (далі –цього гранту).
Всі закупівлі, які проводяться в рамках впровадження спільного зі Світовим банком проекту МТОТ: «Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей», зокрема субпроекту «Створення центру медичної реабілітації учасників бойових дій, зокрема, учасників АТО та інших пільгових груп на базі комунального закладу «Кам’янська міська лікарня №5» ДОР», здійснюються на підставі Угоди, укладеної між Україною та МБРР від 20 вересня 2016 року Грант № TF0А3307, з метою допомоги у фінансуванні проекту “Подолання наслідків конфлікту, пілотного проекту з відновлення та розбудови спроможностей”, статті 6 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами), інших законодавчих актів, та відповідно до правил та процедур встановлених МБРР.
Світовий банк завершив процес проведення оцінки функціонування електронної системи публічних закупівель ProZorro в Україні.
Метою даного заходу було проведення оцінки функціонування електронної системи публічних закупівель у відповідності з вимогами Багатостороннього банку розвитку (ББР) щодо проведення електронних публічних закупівель (ЕДЗ) з використанням механізмів електронних реверсивних аукціонів (ЕРА). В результаті проведення оцінки, зроблено позитивний висновок щодо використання ProZorro за методами закупівель «Закупівлі у вільній торгівлі» (ЗВТ) та «Національні конкурсні торги» (НКТ), як це передбачено у «Правилах публічних закупівель за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР».
На основі оцінки сформульоване рішення Банку щодо можливості застосування системи ProZorro у процесі проведення закупівель в рамках фінансованих Банком операцій в Україні. Щодо цього, модуль ЕРА системи ProZorro може бути використаний за процедурою ЗВТ для проведення закупівель товарів, послуг та робіт, а також за процедурою НКТ для проведення закупівель товарів та робіт в Україні. Питання щодо використання системи ProZorro буде вирішуватися в кожному конкретному випадку і відображатися у відповідному проекті плану закупівель.
Відповідно до правил МБРР до допорогових закупівель відносяться закупівлі за кошти світового банку, порогові значення яких не перевищують:
- для товарів, вартістю нижче 100 тис. дол. США,
- робіт, вартістю нижче 200 тис. дол. США,
- послуг, вартістю нижче 100 тис. дол. США (юридичні/фізичні особи).
Метод «Закупівлі у вільній торгівлі» (ЗВТ) застосовується для проведення закупівлі товарів, які знаходяться у вільному продажу, товарів зі стандартною специфікацією або звичайних будівельних робіт у невеликих обсягах. Використання цього методу регулюється заздалегідь визначеними пороговими значеннями, обговореними та узгодженими в плані закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, зазначену допорогову закупівлю проведено за кошти світового банку, на підставі статті 6 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами) за процедурою Закупівлі у вільній торгівлі (ЗВТ) (Shopping (SH) - англійською мовою), як відображено в Плані закупівель, погодженому МБРР за їх процедурами (https://mtot.gov.ua/category/napryamki-diyalnosti/podolannya_naslidkiv_konfliktu/pidtrymka-gromad-yaki-zaznaly-negatyvnogo-vplyvu-vnaslidok-konfliktu/) з використанням системи ProZorro.
Державний секретар – Координатор Проекту C.Л. Злакоман