-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплект навчальних засобів для кабінету фізики
Завершена
362 286.00
UAH з ПДВ
Номер:
f88da747f9ef471babc08891ba17b2e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-11-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2025 00:00
Період моніторингу:
11.11.2025 13:08 - 03.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2025 № 73-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 11.11.2025 № 73-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-10-23-014581-a 23.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
4228de444aed4085ab84a04e072fbf80
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.11.2025 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект навчальних засобів для кабінету фізики» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-23-014581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
554863e51852420ca5afd3cb92e6fe3f
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 11 листопада 2025 року (наказ 11.11.2025 № 73-з) надаю пояснення на поставлені запитання
Дата опублікування:
13.11.2025 14:37
Опис:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 11 листопада 2025 року (наказ 11.11.2025 № 73-з) надаю пояснення на поставлені запитання:
1) Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета"; рішення LXV сесії Ужгородської міської ради VIII скликання 20.02.2025 року № 2153 "Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2025 рік" (Додаток 12, Додаток 13); наказу Управління освіти Ужгородської міської ради № 40 "Про розподіл субвенції з державного бюджету для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" у 2025 році" від 24.02.2025 р. та кошторису закладу.
Перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено попередній моніторинг ринкових цін на відповідні навчальні засоби. За результатами аналізу середньоринкових цін сформовано очікувану вартість закупівлі, що відповідає рівню цін станом на жовтень 2025 року. Інформація була зібрана з відкритих джерел, спеціалізованих торговельних майданчиках, зокрема: https://www.educluster.com.ua/nush-ukraine-facility, https://b-pro.com.ua, https://stemclass.com.ua, https://elizlabs.com.ua та в електронній системі закупівель «Прозорро».
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 2 до тендерної документації. Вимоги визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, а також з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик даної закупівлі та очікуваної вартості її оприлюднено на власному веб-сайті за наступним посиланням https://www.uzhlicej15.com.ua/%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96/%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
3) Фінансування відбувається за рахунок коштів виділених для реалізації Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році». Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом – «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Кошторис
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 253 600,00 грн.
КПКВК 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»
За рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування) – 108 686,00грн.
КПКВК 0611183 - «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»».
Скановані документи додаються.
Номер:
8bf291bd2611451881c2623d315531fd
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.11.2025 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект навчальних засобів для кабінету фізики» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-23-014581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином Уповноваженою особою Ужгородський ліцей №15 Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) було встановлено код ДК до предмету закупівлі, якщо?
Пункт 15 Особливостей визначає, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Порядок №708).
Відповідно до пункту 3 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Слід звернути увагу, що код Єдиного закупівельного словника, який застосовується, має точно описувати товар, роботу чи послугу, які замовник планує придбати та відповідати умовам тендерної документації та технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Однак, Замовником передбачено придбати товар: «Комплект навчальних засобів для кабінету фізики», на який визначено код предмету закупівлі ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби, проте назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товару, що фактично закуповується Замовником в межах даної закупівлі відповідно до переліку таких засобів навчання та інформації про технічні характеристики предмета закупівлі.
Так, при деталізації опису за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби розкриваються наступні його складові: 80521000-2 Послуги, пов’язані з навчальними програмами та 80522000-9 Навчальні семінари.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f3cee19703244f19b54f30d045c008e3
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області надаю пояснення на поставлене додаткове запитання
Дата опублікування:
20.11.2025 09:31
Опис:
Враховуючи специфіку використання коштів «Ukraine Facility» та відповідно вивчаючи законодавчу базу для своєчасного та правильного використання даних коштів мною взято участь в одному із вебінарів зокрема: «Особливості реалізації субвенції НУШ в умовах «Ukraine Facility», спікером вебінару була Анна Моренко (координатор напряму освітнього середовища офісу впровадження НУШ при МОН) (МОН є головним розпорядником коштів). Яка наголосила на застосуванні кодах класифікатора для закупівлі навчального обладнання та засобів для кабінетів фізики, хімії, географії, математики, тощо використовувати код ДК 021:2015-8052000-5 – Навчальні засоби! Скріни із презентації вебінару додаю. 20 жовтня 2025 року проводився вебінар «Особливості реалізації субвенції НУШ в умовах «Ukraine Facility» https://www.youtube.com/watch?v=43jXZPtBocs (це посилання на вебінар ).
Так як для проведення навчального процесу необхідно обладнати кабінет фізики навчальними засобами вирішено обрати код ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби.
Номер:
2a459e49db2a40a181dee5c6abd20e74
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.11.2025 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект навчальних засобів для кабінету фізики» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-23-014581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) В яких положеннях тендерної документації, затвердженої Уповноваженою особою Ужгородського ліцею №15 Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) від 23.10.2025 передбачено надання переможцем процедури закупівлі - документів шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у відповідності до пункту 83 Особливостей?
2) Яким чином Уповноваженою особою Ужгородського ліцею №15 Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА») та прийнято рішення про визначення його переможцем, тоді як:
Замовником у пункті 3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації встановлений перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, в підпункті 3.1.1 визначено наступне: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1», яка наведена в Додатку 1.
Так, на вищеописану вимогу Замовника, учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» у складі своєї тендерної пропозиції подано документ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 30.10.2025 Вих. № 24 (файл: «24. тех завдання.pdf).
Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що подана вищезазначена ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ складена не у відповідності з Таблицею 1 наведеною в Додатку 1, а саме: не містить інформації щодо країни походження товару (колонка 5 Таблиці 1).
З огляду на викладене, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності), зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до пункту 44 Особливостей.
3) Як Уповноважена особа Замовника може обґрунтувати не оприлюднення документів: «копія(-ї) сертифікату(-ів) відповідності та інших документів, зазначених у проєкті Договору та технічній специфікації товару», які згідно пункту 12 розділу XІI «Додатки до договору» є невід’ємними частинами Договору від 10.11.2025 № 36, тоді як згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом оприлюднює договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8e4f142b696e42e7a425b9553b510764
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області надаю пояснення на поставлені запитання
Дата опублікування:
20.11.2025 11:32
Опис:
1)У Додатку 4 (Додаток 4_Перелік документів для Переможця.docx) передбачено надання переможцем процедури закупівлі - документів шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
2)Учасник подав у складі тендерної пропозиції таблицю 1 вих. №30/25-2 від 30.10.2025р.(файл Таблиця 1.pdf), що визначено у підпункті 3.1.1.
3)Копії сертифікатів відповідності та інші документи, які зазначені в проєкті договору та технічній специфікації учасник подав у складі тендерної документації і додатково ще раз не загружалися в систему.