-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ангар металевий збірно-розбірний (44211100-3 Модульні та переносні споруди
Завершена
4 160 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a096037db5d343a1902eefac4ee7617e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-03-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2025 00:00
Період моніторингу:
03.11.2025 14:39 - 25.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2025 №72-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.11.2025 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-10-23-014162-a 23.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП "ФІРМА "ДІКО", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства "Полігон ТПВ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом від 23.10.2025 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ПП "ФІРМА "ДІКО", протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.11.2025 №10/11 на суму 4 110 000,00 грн в тому числі ПДВ (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 06.11.2025 року.
Період усунення порушень:
11.11.2025 10:43 - 15.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2025 10:43
Запити/Пояснення
Номер:
1b316d0d36bc4559a110d3325917af07
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2025 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ангар металевий збірно-розбірний (44211100-3 Модульні та переносні споруди)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-23-014162-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
9520e9be4e00470e98dee8745a1b4007
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
06.11.2025 17:15
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 04.11.2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ангар металевий збірно-розбірний (44211100-3 Модульні та переносні споруди) (код за CPV ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-23-014162-a.), комунальне підприємство «Полігон ТПВ» повідомляє, що здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на підставі необхідності розміщення техніки підприємства (утеплена частина призначена для зберігання пожежних машин, що використовуються у роботі добровільного пожежно-рятувального підрозділу, холодна – для іншої техніки. Згідно Додатку 2 до тендерної документації Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку 2 до тендерної документації технічним, якісним, гарантійним вимогам, характеристикам і комплектації.
Враховуючи, що закупівля здійснюється за власні кошти підприємства (підтверджується річним планом) було розраховано середню ціну комерційної пропозиції, визначену очікувану вартість закупівлі за допомогою комерційних пропозицій потенційних постачальників, яким були направлені відповідні листи-запити електронною поштою.
Враховуючи те, що комунальне підприємство «Полігон ТПВ» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а також суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не здійснювалось.
Протокол визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, листи-запити та комерційні пропозиції постачальників додаються.