-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини пошкодженої будівлі № 46/1 (покрівлі, стін та приміщень) Учбовий корпус ВУЗу, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 192 (ремонтно-відновлювальні роботи внаслідок збройної агресії російської федерації)
Торги не відбулися
11 827 850.00
UAH з ПДВ
Номер:
3dcb19f1e90e4733a64c7a15512e9f81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-14-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2025 00:00
Період моніторингу:
14.11.2025 17:34 - 06.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
14.11.2025 №311
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 14.11.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.11.2025 № 311
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2025-10-23-013593-a 23.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» встановлено порушення вимог абзацу 9 пункту 8 Особливостей №1275 та пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), опубліковане ВІЙСЬКОВИМ НСТИТУТОМ ТАНКОВИХ ВІЙСЬК НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ» (далі — Замовник) від 23.10.2025, реєстр отриманих пропозицій від 01.11..2025; протокол розкриття пропозицій; протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 06.11.2025 №4/34/25; пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БК МІРАЖ (далі — ТОВ «БК МІРАЖ»); протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про відхилення від 21.11.2025 №6/34/25; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 25.04.2025 року (далі – Пояснення).
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «БК МІРАЖ» встановлено наступне.
1. Пункт 3 Додатку 2 до Оголошення передбачає, що учасник надає Довідку по формі відповідно до додатку 6 до Оголошення, з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів) з підтверджуючими документами (копіями договорів) Для документального підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник надає:- Сканкопії аналогічних договорів (не менше двох) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та копією актів здачі-прийняття робіт (за формою КБ-2, КБ-3)).
Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 04.11.2025 №04/11-2, відповідно до якої підтверджено досвід виконання 2-х договорів, одним з низ ж договір від 22.08.2025 №513. Однак, копії актів здачі-прийняття робіт (за формою КБ-2, КБ-3)) у складі тендерної пропозиції відсутні.
Враховуючи зазначене, Замовником до ТОВ «БК МІРАЖ» розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей з терміном виконання до 05.11.2025, а саме: «…До аналогічного договору від 22.08.2025 № 513 надати копії актів здачі-приймання робіт (за формою КБ-2, КБ-3)».
Однак, ТОВ «БК МІРАЖ» 04.11.2025 завантажив Довідку від 04.11.2025 №04/11-12 наступного змісту: «…Товариство з обмеженою відповідальністю «БК МІРАЖ» зазначає, що аналогічний договір N№513 від 22.08.2025 р., вказаний у Довідці Nº28/10-1 від 28 жовтня 2025 р., яку надає Учасник, є договором який укладений строком з 22.08.2025 по 31.12.2026 р. та на даний час успішно реалізується, а отже вказана у Додатку №2 до Оголошення вимога про надання копії актів здачі-прийняття робіт не може бути виконана в повному обсязі.
Також зазначаємо, що частина робіт, згідно вищезазначеного договору вже виконано та проект складеного акту виконаних робіт надано Замовнику на перевірку та підпис.
Зі свого боку ТОВ «БК МІРАЖ» для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору готово надати всі контакти Замовника за договором Nº513 від 22.08.2025 р., а також поінформувати та надати копії актів виконаних робіт за формою КБ-2, КБ-3 після їх підписання».
Тобто, Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Абзацом 9 пункту 8 Особливостей №1275 визначено, що Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З огляду на викладене, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «БК МІРАЖ», чим порушим вимоги абзацу 9 пункту 8 Особливостей №1275.
2. Вимога Оголошення передбачає, що Розрахунок ціни цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Додатку 30 до Настанови та локальних кошторисів (Додаток 1 до Настанови) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни.
До ціни цінової пропозиції мають бути додані підтверджуючі розрахунки (обґрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва.
Одночасно, вимога Оголошення передбачає: Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) повинен включати весь перелік робіт, які зазначив Замовник у дефектному акті та весь перелік будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів, які зазначив Замовник у Відомості ресурсів (у випадку, якщо розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасника не включає весь перелік будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів, які зазначив Замовник у Відомості ресурсів, Учасник повинен у складі пропозиції надати обґрунтування щодо не включення до розрахунків цінової пропозиції (договірної ціни) цих будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів у вигляді довідки).
При цьому, проведеним співставленням переліку будівельних матеріалів, включених Замовником до Відомості ресурсів, наведеній в Оголошенні, з переліком матеріалів, включених учасником до Відомості ресурсів до договірної ціни, наданої у складі тендерної пропозиції (файл «Договірна ціна.pdf») встановлено розбіжності, а саме не включення учасником до розрахунку вартості окремих матеріалів: Лобова планка 250х250 мм замість Лобова планка 250х50 мм. Однак, обґрунтування щодо не включення до розрахунків цінової пропозиції (договірної ціни) вищезазначеного будівельного матеріалу у вигляді довідки у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ» відсутнє, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 17.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Учасник у відомості ресурсів зазначив Лобова планка 250х250 мм (далі –Матеріал) замість Лобова планка 250х50 мм як зазначав Замовник у відомості ресурсів (Додаток 3 до Оголошення). Зазначений Учасником Матеріал має кращі технічні та якісні характеристики, що не призведе до погіршення якості виконання будівельних робіт на Об’єкті.»
Однак, пояснення Замовника не спростовує факт відсутності у складі тендерної пропозиції обґрунтування щодо не включення до розрахунків цінової пропозиції (договірної ціни) Лобової планки 250х50 мм, яку передбачив Замовник у відомості ресурсів.
Пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону визначено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на викладене, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «БК МІРАЖ», чим порушим вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
В ході проведення моніторингу Уповноваженою особою Замовника протоколом від 21.11.2025 №6/34/25 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК МІРАЖ».
Період усунення порушень:
26.11.2025 17:30 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2025 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
c152344a93e449dea992a6fee50a1d91
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2025 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини пошкодженої будівлі № 46/1 (покрівлі, стін та приміщень) Учбовий корпус ВУЗу, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 192 (ремонтно-відновлювальні роботи внаслідок збройної агресії російської федерації)
» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-23-013593-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Вимога тендерної документації передбачає: Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) повинен включати весь перелік робіт, які зазначив Замовник у дефектному акті та весь перелік будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів, які зазначив Замовник у Відомості ресурсів (у випадку, якщо розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасника не включає весь перелік будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів, які зазначив Замовник у Відомості ресурсів, Учасник повинен у складі пропозиції надати обґрунтування щодо не включення до розрахунків цінової пропозиції (договірної ціни) цих будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів у вигляді довідки). Надати назву файлу та номер сторінки документи, якими надано Обґрунтування стосовно не включення окремих матеріалів: Лобова планка 250х250 мм замість Лобова планка 250х50 мм; Полоса 50х4 L=5800м.п. - ст1-3пс, а також крану40 т
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6694a48836da4f468ff57e1a31683985
Назва:
Надаємо Вам пояснення на Ваш запит про надання пояснень від 17.11.2025, у межах проведення Вами моніторингу спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт частини пошкодженої будівлі № 46/1 (покрівлі, стін та приміщень) Учбовий корпус ВУЗу, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 192 (ремонтно-відновлювальні роботи внаслідок збройної агресії російської федерації)», код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-23-013593-a.
Дата опублікування:
20.11.2025 08:42
Опис:
Надаємо Вам пояснення на Ваш запит про надання пояснень від 17.11.2025, у межах проведення Вами моніторингу спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт частини пошкодженої будівлі № 46/1 (покрівлі, стін та приміщень) Учбовий корпус ВУЗу, за адресою: м. Харків,
вул. Полтавський шлях, 192 (ремонтно-відновлювальні роботи внаслідок збройної агресії російської федерації)», код ДК 021:2015
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-23-013593-a.
Питання 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення Замовника на питання 1.
Начальником квартирно-експлуатаційної служби інституту 18.09.2025 було надано уповноваженій особі рапорт щодо проведення закупівлі робіт: «Капітальний ремонт частини пошкодженої будівлі № 46/1 (покрівлі, стін та приміщень) Учбовий корпус ВУЗу, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 192 (ремонтно-відновлювальні роботи внаслідок збройної агресії російської федерації)» (код ДК 021:2015: 45453000-6 — Капітальний ремонт
і реставрація (далі – Об’єкт). Технічні вимоги, якісні характеристики, очікувана вартість предмету закупівлі було наведено у додатку до рапорту на проведення закупівлі. Сканкопія рапорту з додатком додається до пояснення (додаток № 1 до пояснення). Довідково: начальником квартирно-експлуатаційної служби очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені згідно розробленої проектно-кошторисної документації на Об’єкт
(з отриманням позитивного експертного звіту).
Питання 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення Замовника на питання 2.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному вебсайті, надаємо Вам для перевірки посилання
на сторінку веб-сайту Військового інституту танкових військ НТУ “ХПІ”: https://vitv.mil.gov.ua у розділі публічна інформація/фінансова звітність/2025.
Питання 3. Вимога тендерної документації передбачає: Розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) повинен включати весь перелік робіт, які зазначив Замовник у дефектному акті та весь перелік будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів, які зазначив Замовник у Відомості ресурсів (у випадку, якщо розрахунок цінової пропозиції (договірної ціни) Учасника не включає весь перелік будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів, які зазначив Замовник у Відомості ресурсів, Учасник повинен у складі пропозиції надати обґрунтування щодо не включення до розрахунків цінової пропозиції (договірної ціни) цих будівельних машин, механізмів, будівельних матеріалів, виробів і комплектів у вигляді довідки). Надати назву файлу та номер сторінки документи, якими надано Обґрунтування стосовно не включення окремих матеріалів: Лобова планка 250х250 мм замість Лобова планка 250х50 мм; Полоса 50х4 L=5800м.п. - ст1-3пс, а також крану 40 т.
Пояснення Замовника на питання 3.
Учасник у відомості ресурсів зазначив Лобова планка 250х250 мм (далі –Матеріал) замість Лобова планка 250х50 мм як зазначав Замовник у відомості ресурсів (Додаток 3 до Оголошення). Зазначений Учасником Матеріал має кращі технічні та якісні характеристики, що не призведе до погіршення якості виконання будівельних робіт на Об’єкті. Полоса 50х4 L=5800м.п. - ст1-3пс (далі –Полоса) зазначена у Замовника під № 1 розділу Будівельні матеріали, вироби і комплекти відомості ресурсів (Додаток 3 до Оголошення) у Учасника це пункт № 62 розділу Будівельні матеріали, вироби та конструкції відомості ресурсів (файл Договірна ціна в документах пропозиції Учасника).
Учасник надав у складі пропозиції довідку від 31.10.2025 № 31/10-1 щодо недоцільності використання обладнання в який зазначив, що виконання будівельних робіт на Об’єкті буде проводити без використання крану
на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т.
При розробленні проектно-кошторисної документації на Об’єкт, інженер-проектувальник включає до кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва весь перелік будівельних машин та механізмів, які можуть бути використані при виконанні будівельних робіт. Сертифікований інженер-проектувальник Учасника, на підставі наданого Замовником дефектного акту (в якому зазначено перелік та обсяг робіт) (додаток 3 до Оголошення) визначає кількість будівельних машин та механізмів, які будуть задіяні при виконанні будівельних робіт на Об’єкті та відповідає за обґрунтованість наданих розрахунків цінової пропозиції (Замовник у Додатку 3 до Оголошення вимагав, що розрахунок цінової пропозиції подається пропечатаною та підписаною організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника).
Додаток № 1 до пояснення:
сканкопія рапорту ініціатора закупівлі з додатком на проведення закупівлі роботи: «Капітальний ремонт частини пошкодженої будівлі № 46/1 (покрівлі, стін та приміщень) Учбовий корпус ВУЗу, за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 192 (ремонтно-відновлювальні роботи внаслідок збройної агресії російської федерації)» на 10 аркушах.