• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Першочергові протиаварійні, консерваційні роботи з реставрації будівлі Циркульного корпусу - пам'ятки архітектури національного значення у складі КНП "Міська клінічна інфекційна лікарня" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

68 589 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 928722aeec8741709a6ebd568cbc287a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-19-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.11.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.11.2025 20:44 - 11.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.11.2025 №312 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 18.11.2025 № 003100-18/14141-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 19.11.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.11.2025 №312 Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-10-22-014354-a 22.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, y.s.kononenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями UA-2025-10-22-014354-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 22.10.2025р. №61Т/-1; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.11.2025 року; тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» (далі – ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: до 12.11.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.11.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» від 13.11.2025; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 13.11.2025 року; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 21.11.2025 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» встановлено наступне. 1. Вимогами підпункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» передбачена необхідність надання Довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці №1. Поряд з цим, графа 7 таблиці 1 містить вимогу щодо надання інформації наступного змісту: Якщо техніка, не є власною, зазначається найменування організації з якою укладено договір (найменування та код за ЄДРПО). Також згідно вимог тендерної документації Замовника Довідка Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми таблиці №1, в частині доповнення інформації. При цьому, Учасником ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази ПрАТ «РБД «Одесголовпостач» № В/125/8 від 05.11.2025 (файл «8 обладн.pdf»). Однак, графа 7 зазначеної таблиці не містить інформацію щодо найменування та коду за ЄДРПОУ організації з якою укладено договір на залучення Крану KOMATSU LW-100-1E, що не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 21.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 26.11.2025 надав пояснення наступного змісту:«…ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" надано Довідку № /125/8 від «5» листопада 2025р. в якій зазначається найменування організації з якою укладено договір на зазначений механізм , також додається Договір №17/06/25 від 17 червня 2025р. в якому вказані реквізити Сторін. У зв’язку з чим Замовником віднесено до формальних (несуттєвих) помилок.» Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності поданої учасником інформації вимогам тендерної документації. При цьому, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. 2. Вимогами пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ) передбачена необхідність надання сканованої копії з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (документ повинен бути наданий в повному обсязі, а не окремих його сторінок) – для юридичних осіб, копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду - для фізичних осіб. Одночасно, вимогами пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» передбачена необхідність надання Інформації про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів, (Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, який є учасником торгів.). При цьому, Учасником ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надано Статут, затверджений загальними зборами ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» протоколом від 03.05.2023 № б/н, пунктами 1.4 та 1.5 якого визначено, що Організаційно-правова форма Товариства - акціонерне товариство, тип - приватне акціонерне товариство. Засновниками Товариства є юридичні та фізичні особи-резиденти України. Склад акціонерів Товариства визначається (фіксується) уповноваженим депозитарієм, який веде відповідний реєстр власників іменних цінних паперів. Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції надано Відомості про підприємство № В/125/6 від 05.11.2025 (файл «6 відомість про підприємство.pdf»), згідно з яким Учасником не надана інформація, в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Зазначене не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 21.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 26.11.2025 надав пояснення наступного змісту:«… Відповідно до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - Фрідман Олександр Марленович.» Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності поданої учасником інформації вимогам тендерної документації. При цьому, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 10.12.2025 17:41 - 25.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2025 17:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжиті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
Дата публікації звіту: 17.12.2025 15:03

Запити/Пояснення