-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Першочергові протиаварійні, консерваційні роботи з реставрації будівлі Циркульного корпусу - пам'ятки архітектури національного значення у складі КНП "Міська клінічна інфекційна лікарня" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
68 589 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
928722aeec8741709a6ebd568cbc287a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-19-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2025 00:00
Період моніторингу:
19.11.2025 20:44 - 11.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.11.2025 №312
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 18.11.2025 № 003100-18/14141-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 19.11.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.11.2025 №312
Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-10-22-014354-a 22.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями UA-2025-10-22-014354-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 22.10.2025р. №61Т/-1; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.11.2025 року; тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» (далі – ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: до 12.11.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.11.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» від 13.11.2025; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 13.11.2025 року; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 21.11.2025 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» встановлено наступне.
1. Вимогами підпункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» передбачена необхідність надання Довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці №1.
Поряд з цим, графа 7 таблиці 1 містить вимогу щодо надання інформації наступного змісту: Якщо техніка, не є власною, зазначається найменування організації з якою укладено договір (найменування та код за ЄДРПО).
Також згідно вимог тендерної документації Замовника Довідка Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми таблиці №1, в частині доповнення інформації.
При цьому, Учасником ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази ПрАТ «РБД «Одесголовпостач» № В/125/8 від 05.11.2025 (файл «8 обладн.pdf»).
Однак, графа 7 зазначеної таблиці не містить інформацію щодо найменування та коду за ЄДРПОУ організації з якою укладено договір на залучення Крану KOMATSU LW-100-1E, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 21.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 26.11.2025 надав пояснення наступного змісту:«…ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" надано Довідку № /125/8 від «5» листопада 2025р. в якій зазначається найменування організації з якою укладено договір на зазначений механізм , також додається Договір №17/06/25 від 17 червня 2025р. в якому вказані реквізити Сторін. У зв’язку з чим Замовником віднесено до формальних (несуттєвих) помилок.»
Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності поданої учасником інформації вимогам тендерної документації.
При цьому, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
2. Вимогами пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ) передбачена необхідність надання сканованої копії з оригіналу Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (документ повинен бути наданий в повному обсязі, а не окремих його сторінок) – для юридичних осіб, копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду - для фізичних осіб.
Одночасно, вимогами пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» передбачена необхідність надання Інформації про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів, (Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, який є учасником торгів.).
При цьому, Учасником ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надано Статут, затверджений загальними зборами ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» протоколом від 03.05.2023 № б/н, пунктами 1.4 та 1.5 якого визначено, що Організаційно-правова форма Товариства - акціонерне товариство, тип - приватне акціонерне товариство. Засновниками Товариства є юридичні та фізичні особи-резиденти України. Склад акціонерів Товариства визначається (фіксується) уповноваженим депозитарієм, який веде відповідний реєстр власників іменних цінних паперів.
Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції надано Відомості про підприємство № В/125/6 від 05.11.2025 (файл «6 відомість про підприємство.pdf»), згідно з яким Учасником не надана інформація, в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Зазначене не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 21.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 26.11.2025 надав пояснення наступного змісту:«… Відповідно до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - Фрідман Олександр Марленович.»
Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності поданої учасником інформації вимогам тендерної документації.
При цьому, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
10.12.2025 17:41 - 25.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2025 17:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вжиті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
Дата публікації звіту:
17.12.2025 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
afac410ad5584832beedd0f6943da9a6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-22-014354-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Згідно з вимог підпункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», встановлена вимога надати Довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці №1.
Також згідно вимог тендерної документації Замовника Довідка Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми таблиці №1, в частині доповнення інформації.
При цьому Учасником в складі тендерної пропозиції надано «файл 8 обладн.pdf». в котрому міститься Довідка № /125/8 від «5» листопада 2025р.
Згідно з колонкою №7 таблиці №1 до тендерної документації в даній таблиці повинна бути зазначена інформація, «Якщо техніка, не є власною, зазначається найменування організації з якою укладено договірт(найменування та код за ЄДРПОУ).
Проте згідно наданої Учасником Довідки № /125/8 від «5» листопада 2025р, в колонці №7 таблиці №1 зазначено тільки Договір № 17/06/25 Від 17 червня 2025 р.
Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності, враховуючи що відсутність даних, передбачених формою Таблиці 1 не є доповненням інформації?
4. Згідно з вимог пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації « ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» Інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів, (Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, який є учасником торгів.)
При цьому Учасником в складі тендерної пропозиції надано «файл 6 відомість про підприємство.pdf». в котрому міститься Документ №В/125/6 від «5» листопада 2025р, згідно з яким Учасником не надана інформація, в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Надати пояснення щодо вище виявлених розбіжностей.
5. Згідно з Вимогою про усунення невідповідностей Замовик оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. До довідки обов’язково надається скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога передбачена п. 2 Додаток № 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати підтвердження щодо працівників Кравченко В.Л., Пивовар І.Д., Щемельов Д.В.
Проте під час перевірки тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. До довідки обов’язково надається скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи також відсутні в тендерній пропозиції Учасника тобто вищезазначені документи відсутні в тендерній пропозиції Учасника а не тільки документи, щодо працівників Кравченко В.Л., Пивовар І.Д., Щемельов Д.В.
Надати пояснення щодо встановлення вимоги на виправлення 24 години не до всіх відсутніх в тендерній пропозиції документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a79a82cc038140f087076d50bda04c61
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
26.11.2025 15:31
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Першочергові протиаварійні, консерваційні роботи з реставрації будівлі Циркульного корпусу - пам'ятки архітектури національного значення у складі КНП "Міська клінічна інфекційна лікарня" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7», надаємо наступну інформацію, та документи:
1. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Також - Рішення Одеської міської ради від 04.12.2024 року № 2578-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами, управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги з особливостями.
2. Оприлюднення на офіційному вебсайті - https://omr.gov.ua/ua/city/offices/ukb/byudjet/publichni-zakupivli/
3. Згідно з вимог підпункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», встановлена вимога надати Довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці №1. Також згідно вимог тендерної документації Замовника Довідка Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми таблиці №1, в частині доповнення інформації. Довідкою передбачено, що «якщо техніка, не є власною, зазначається найменування організації з якою укладено договір (найменування та код за ЄДРПОУ)». ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" надано Довідку № /125/8 від «5» листопада 2025р. в якій зазначається найменування організації з якою укладено договір на зазначений механізм , також додається Договір №17/06/25 від 17 червня 2025р. в якому вказані реквізити Сторін. У зв’язку з чим Замовником віднесено до формальних (несуттєвих) помилок.
4. Відповідно до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - Фрідман Олександр Марленович.
5. Замовником надано вимогу щодо підтвердження працівників Кравченко В.Л., Пивовар І.Д., Щемельов Д.В., так як термін дії договору з працівниками до 31.10.2024р.
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок, виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА ЮА» в м. Львів від 12.09.2025 №12/1136Ю-09/25.