-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Секція стандарт d=4+4mm.2.00*2.50m RAL 6005; Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 Н-3,0; Комплект кріплення для сітки огорожі Скоба 40*60; Наконечник V подібний
Інженерна служба, згідно до ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
11 788 605.00
UAH з ПДВ
Номер:
cde79e848f90461f85cfcf985d3d2ebb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-11-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
11.11.2025 14:50 - 03.12.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
291 Київ № 10.11.2025
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2025-10-21-007220-a 21.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 2197 (далі – Замовник) на 2025 рік, протокол затвердження річного плану закупівель від 21.10.2025, оголошення про проведення відкритих торгів Замовника, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.10.2025 № 272), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» (далі – ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Військової частини 2197 щодо визначення переможця та намір укласти договір від 03.11.2025 № 285, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2025, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір про закупівлю товарів від 11.11.2025 № 504-25 на суму 9 519 513,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 14.11.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
28.11.2025 15:30 - 04.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2025 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
065cd25174314d2081d748aae8233e55
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2025 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі секції стандарт d=4+4mm.2.00*2.50m RAL 6005; Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 Н-3,0; Комплект кріплення для сітки огорожі Скоба 40*60; Наконечник V подібний (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-21-007220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2bbb9ce71b92424aa33c8989b286a8cd
Назва:
Надання пояснень, інформації та розрахунки з підтвердними документами на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
14.11.2025 14:10
Опис:
В рамках проведення моніторингу UA-M-2025-11-11-000035 по закупівлі товару: Секції стандарт d=4+4mm.2.00*2.50m RAL 6005; Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 Н-3,0; Комплект кріплення для сітки огорожі Скоба 40*60; Наконечник V подібний ( ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-21-007220-a) надаю наступні пояснення:
1. Інформація, розрахунки та підтвердні документи
1.1. Обґрунтування очікуваної вартості
Для визначення очікуваної вартості замовником було здійснено комплекс заходів відповідно до пункту 4 Положення №43 та наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020, а саме:
1. Направлено запити потенційним постачальникам щодо надання комерційних пропозицій.
Перелік постачальників:
А) ТОВ «ТМ Завод Центр- Сітка», код ЄДРПОУ 41005969, лист-відповідь від 17.09.2025, ціна за одиницю товару склала:
- Секція стандарт d=4+4mm.2.00*2.50m RAL 6005- 832, 50 грн. без ПДВ;
- Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 Н-3,0 -400,00 грн. без ПДВ;
- Комплект кріплення для сітки огорожі Скоба 40*60- 10,00 грн. без ПДВ;
- Наконечник V подібний- 291,70 грн. без ПДВ.
Б) ТОВ «Сітка Захід Україна», код ЄДРПОУ 42756975, лист-відповідь від 17.09.2025, ціна за одиницю товару склала:
- Секція стандарт d=4+4mm.2.00*2.50m RAL 6005- 920,72 грн. з ПДВ;
- Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 Н-3,0 -622,29 грн. з ПДВ;
- Комплект кріплення для сітки огорожі Скоба 40*60- 11,40 грн. з ПДВ;
- Наконечник V подібний- 180,00 грн. з ПДВ.
В) ТОВ «КИЇВСІТКА ГРУП», код ЄДРПОУ 42862226, лист-відповідь від 23.09.2025, ціна за одиницю товару склала:
- Секція стандарт d=4+4mm.2.00*2.50m RAL 6005- 920,72 грн. з ПДВ;
- Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 Н-3,0 -622,29 грн. з ПДВ;
- Комплект кріплення для сітки огорожі Скоба 40*60- 11,40 грн. з ПДВ;
- Наконечник V подібний- 180,00 грн. з ПДВ.
Г) ТОВ «ВАРТІС», код ЄДРПОУ 34350636, лист-відповідь від 19.09.2025, ціна за одиницю товару склала:
- Секція стандарт d=4+4mm.2.00*2.50m RAL 6005- 1534,54 грн. з ПДВ;
- Стовп для кріплення сітки огорожі ЗЕЛЕНИЙ 60*40 Н-3,0 – 760,35 грн. з ПДВ;
- Комплект кріплення для сітки огорожі Скоба 40*60- 19,00 грн. з ПДВ;
- Наконечник V подібний- 300,00 грн. з ПДВ.
( Комерційні пропозиції додаються)
2.Проведено ринковий аналіз із використанням відкритих джерел
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом аналізу ринку та надсилання запитів до потенційних постачальників для отримання комерційних пропозицій. При цьому враховано вимоги методичних рекомендацій щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), а також вимоги наказів АДПСУ від 09.09.2019 № 480-АГ та від 07.11.2022 № 570-АГ.
3. Здійснено попередній моніторинг цін 25 прикордонним загоном станом на 23.09.2025 згідно зі звітом підсумкового моніторингу:
- Секція стандарт d=4+4mm.2.00*2.50m RAL 6005 - 920 грн. 00 коп. з ПДВ;
- Стовп металевий розміром 60х40 мм товщиною 1,5 мм. висотою 3,00 м, зеленого кольору (із місцями для кріплення панельної секції), та отвори під наконечники) – 480 грн. 00 коп. з ПДВ;
- Кріплення для панельної сітки зеленого кольору - 11 грн. 40 коп. з ПДВ;
- Наконечник V подібний 500мм.60х40.1,7мм., зелений - 300 грн. 00 коп. з ПДВ.
Вищезазначений звіт разом з іншими документами був направлений на погодження до Адміністрації ДПСУ за результатами розгляду яких були визначені остаточні показники очікуваної вартості закупівлі. Відповідно до підсумків аналізу ринкових цін та з урахуванням отриманих комерційних пропозицій, Адміністрацією ДПСУ були надані такі рекомендовані ціни:
- Секція - 780,00 грн.
- Стовп - 405,00 грн.
1.2. Розрахунок очікуваної ціни
Очікувана вартість визначена шляхом розрахунку середніх значень між:
• цінами комерційних пропозицій;
• результатами ринкового моніторингу;
• довідковими цінами з відкритих джерел.
Формула:
• Оцінка= (Комерційні пропозиції + Моніторинг +Дані веб-ресурсів)
Результат:
• секція -780 грн;
• стовп -405 грн.;
• кріплення -11,40 грн.;
• наконечник -300 грн.
Очікувана вартість фінансувалась відповідно до КЕКВ 2210 ( підтвердні документи додаються).
2. Посилання на веб-сайт та обґрунтування технічних характеристик
Технічні характеристики, обґрунтування бюджетного призначення та очікуваної вартості оприлюднені головним розпорядником бюджетних коштів- Адміністрацією ДПСУ за посиланням https://dpsu.gov.ua/uk/1759757690098-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-virobi-z-drotu.
Указане обґрунтування містить:
- перелік технічних та якісних характеристик;
- обґрунтування необхідності закупівлі;
- методологію визначення очікуваної вартості;
- перелік нормативних актів, на підставі яких сформовано потребу.
Ці дані враховані замовником при плануванні закупівлі.
3.Обставини щодо відміни попередніх торгів
Вищезазначене посилання відповідає вимогам закупівлі UA-2025-09-30-009970-a, по якій замовник був змушений відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені невідповідності у пропозиції учасника у сфері публічних закупівель, а саме: замовником було встановлено невідповідність у кваліфікаційних критеріях щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у учасника процедури ( відповідно Додатку 1 тендерної документації учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Законодавством не передбачено можливості зміни свого рішення або повторної кваліфікації учасника, якого вже визнали переможцем.
Оскільки потреба була термінова, замовником було прийнято рішення щодо проведення повторної закупівлі зазначеного товару.
Додатки:
- Лист пояснення (PDF).
- Лист пояснення (DOC).
Підтвердні документи:
- копії запитів про надання комерційних пропозицій;
- цінові пропозиції від потенційних учасників;
- звіт про результати підсумкового моніторингу;
- обґрунтування доцільності проведення закупівлі;
- листи до АДПСУ про надання дозволу;
- дозвіл АДПСУ;
- технічна специфікація до предмета закупівлі;
- рапорт на закупівлю;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-30-009970-a;
- протокол УО № 267 від 16.10.2025 про прийняття рішення про відміну відкритих торгів по закупівлі UA-2025-09-30-009970-a;
- довідки про зміни до кошторису на 2025 за № 10100 від 16.09.2025 ( на 2 арк.);
- витяг №612 від 16.09.2025 зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету ( за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік ( на 2 арк.);
- розрахунок, який обґрунтовує показники видатків бюджету, що включаються до довідки про зміни до кошторису № 10100 від 16.09.2025 рік ( на 2 арк.).