-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Жашківського ліцею №4 Жашківської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Городищанська, 58 (заходи з енергозбереження)
Завершена
4 040 019.70
UAH з ПДВ
Номер:
017362f93b9048e6b03a33d95f3791bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-19-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2025 00:00
Період моніторингу:
19.11.2025 11:03 - 11.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.11.2025 № 100-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-20-011843-a, 20.10.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Жашківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.10.2025 №203; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Скайлайт - Сервіс» (далі – ТОВ «Скайлайт - Сервіс»); протокольне рішення уповноваженої особи від 04.11.2025 № 210 про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Скайлайт - Сервіс»; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Скайлайт - Сервіс» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 24.11.2025 та 26.11.2025 в електронній системі закупівель; договір від 11.11.2025 № 444 на суму 3 937 445,86 грн; додаткову угоду від 08.12.2025 № 1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
10.12.2025 11:15 - 16.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2025 11:15
Запити/Пояснення
Номер:
0ac161bc8b7e44699d8dd7e9c4095179
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2025 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Жашківського ліцею №4 Жашківської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Городищанська, 58 (заходи з енергозбереження) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-20-011843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-10-20-011843-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8843cca65475427fbd97df87515e3dcf
Назва:
Пояснення до моніторингу
Дата опублікування:
24.11.2025 10:01
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
по моніторингу до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Жашківського ліцею №4 Жашківської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Городищанська, 58 (заходи з енергозбереження)
ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (UA-2025-10-20-011843-a)
Розглянувши Ваш запит на надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
2. Посилання на вебсайт, де оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://zhashkiv-osvita.gov.ua
https://rada.info/upload/users_files/41779881/f10f7ef8bc092810bcfa4104ecb8acf2.pdf
3. Обґрунтування обсягів та очікуваної вартості цієї закупівлі здійснено відповідно до протоколу уповноваженої особи від 20.10.2025 №203, додається.
Уповноважена особа Назарій СТЕПАНЮК
Номер:
5282a8f55af44bfebbd92a96f441ee21
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Жашківського ліцею №4 Жашківської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Городищанська, 58 (заходи з енергозбереження) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-20-011843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Скайлайт-Сервіс» умов пункту 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору в розмірі 1% (одного відсотка) від ціни договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
902906d354414d0cb2da0f546b32f2b1
Назва:
Пояснення до моніторингу
Дата опублікування:
26.11.2025 15:08
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
по моніторингу до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Жашківського ліцею №4 Жашківської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Городищанська, 58 (заходи з енергозбереження)
ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (UA-2025-10-20-011843-a)
Розглянувши Ваш запит на надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Скайлайт-Сервіс» відповідно до умов пункту 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації надано не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору в розмірі 1% (одного відсотка) від ціни договору у вигляді банківської гарантії АТ «Комерційний банк «ГЛОБУС» №51774 від 07.11.2025 на суму 39374,46 грн.
2. Копія банківської гарантії додається.
Уповноважена особа Назарій СТЕПАНЮК