-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Накопичувач HDD, код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30 листопада 2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження упаковки/тари, товару або елементів захисту до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю/комплектністю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість/комплектність та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли при поставці буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/комплектність одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. Претензія надсилається Продавцю поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Доставка Товару в сервісний центр для ремонту і з ремонту виконується силами і за рахунок Продавця. Строк гарантійних зобов’язань продовжується на строк ремонту, з врахування часу на доставку Товару в сервісний центр та назад. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.