-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою м. Снятин вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
4 442 412.84
UAH з ПДВ
Номер:
108777c2a4ff459c9946c1dbd6bc3484
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-10-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
10.11.2025 10:40 - 02.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2025 №73-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.11.2025 №73-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-10-17-011954-a 17.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП "ГОРИЗОНТ-ІФ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 4 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.10.2025 зі змінами (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП "ГОРИЗОНТ-ІФ", протокольне рішення уповноваженої особи від 04.11.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 13.11.2025 №205 на суму 4 134 213,94 грн без ПДВ, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 11.11.2025 та від 18.11.2025 року.
Період усунення порушень:
24.11.2025 10:49 - 28.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2025 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
5db5f512f6f84bc1acea1baca4afc9d3
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2025 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою м. Снятин вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-17-011954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
555a02af566b4fd4aafea9f4f1a5fa56
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
11.11.2025 17:32
Опис:
На запит про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення:
Відповідно до проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт № ІФ/022-10-25/КШ від 14 жовтня 2025р.), було визначено технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Закупівля здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
Додатки:
- кошторисна частина проєктної документації, експертний звіт (позитивний) № ІФ/022-10-25/КШ від 14 жовтня 2025р
- дефектний акт
Також надаємо посилання на веб-сайт щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://if.dsns.gov.ua/upload/2/5/0/3/0/6/4/ua-2025-10-17-011954-a.pdf
Номер:
77c969267f0f4056b237d2aa5ee70885
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2025 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою м. Снятин вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-17-011954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника
ПП "ГОРИЗОНТ-ІФ" те, що ним надано у файлі «10. Договірна ціна.PDF» договірну ціну, яка визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, який є недіючим та втратив чинність 08.11.2021 року?
2. Замовником у Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – ТД) встановлено перелік робіт, зокрема: у пункті 10 розділу 5 «Утеплення фасаду» зазначено «Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м (фасад =стіни +прорізи; 230+5,4=235,4 м2) кількістю 2,354 за 100м2, тоді як учасником ПП "ГОРИЗОНТ-ІФ" у локальному кошторисі зазначено «Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м (фасад =стіни +прорізи; 230+0=230 м2) кількістю 2,3 за 100м2; у пункті 31 розділу 6 «Автоматична пожежна сигналізація та оповіщення про пожежу» Замовником вимагається «Табло відображення виносне ВТВ» в кількості 5 шт, тоді як учасником ПП "ГОРИЗОНТ-ІФ" у локальному кошторисі зазначено «Табло відображення виносне ВТВ» в кількості 4 шт.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "ГОРИЗОНТ-ІФ" вказану невідповідність?
3. Замовником у пункті 5 Додатку 1 зазначено, що документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації включає в себе, зокрема: підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "ГОРИЗОНТ-ІФ" те, що ним не надано розрахунки №3 «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів» та №12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами», які повинні бути та оформлені відповідно до вищевказаної Настанови?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
2e3f75735d1a4f63aa804b2f18ff3d1f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2025 15:13
Опис:
На запит про надання пояснення Упралінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступні пояснення.
По питанні №1:
Надане у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації, на виконання вимог п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.5 Додатку №1 до тендерної документації, а саме: договірна ціна; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкова відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281; проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів, Замовником ретельно перевірені та вивчені на відповідність вимогам Настанови та тендерної документації.
За результатами розгляду кошторисної документації з договірною ціною ПП «Горизонт-ІФ» встановлено, що ціна тендерної пропозиції Учасника розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 за № 281 (із змінами). Також слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» надано гарантійний лист від 31.10.2025 №44, в якому зазначено зокрема, що ціна тендерної пропозиції розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (із змінами)». Відповідно, зазначене на Договірній ціні (файл «10. Договірна ціна.pdf») - «Визначено згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» Замовником віднесено до формальних помилок, а саме відповідно до п.п.2 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Наголосимо також на тому, що ключова ознака формальної помилки полягає в тому, що така помилка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. Крім того, у законодавстві не встановлено, що формальні помилки повинні братися до уваги при розгляді тендерної пропозиції, й тим більше ставити результат розгляду тендерної пропозиції у залежність від (не)усунення таких помилок.
По питанні №2:
В пункті 31 Роздiлу 6 «Автоматична пожежна сигналізація та оповіщення про пожежу» Технічних вимог до предмета закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою м. Снятин вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», що є Додатком №2 до тендерної документації включено роботи монтажу обладнання сигналізації КМ10-683-9 «Табло відображення виносне ВТВ» в кількості 5 шт., для виконання яких в пунктах 32, 33 включено сповіщувач світло-звуковий з написом «Вихід» - ОСЗ-12 в кількості 4 шт. та сповіщувач світловий з написом «Вихід» - ОС-1 в кількості 1 шт.
В пункті 158 Локального кошторису на будівельні роботи №4-1-1, наданого в складі тендерної пропозиції ПП «Горизонт-ІФ» (документ №12), включено роботи з монтажу обладнання сигналізації, зокрема: КМ10-683-9 «Табло відображення виносне ВТВ» в кількості 4 шт. (допущено технічну помилку), оскільки в п.159-160 вказаного локального кошторису включено матеріальні ресурси для виконання вказаних робіт, а саме: сповіщувач світло-звуковий з написом «Вихід» - ОСЗ-12 в кількості 4 шт. та сповіщувач світловий з надписом «Вихід» - ОС-1 в кількості 1 шт., що відповідає вимогам робочого проекту та Технічним вимогам до предмета закупівлі.
Крім того, в тендерній пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» надано гарантійний лист від 31.10.2025 №44, в якому зазначено, що «Приватне підприємство «Горизонт-ІФ» гарантує виконання всіх видів робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою м. Снятин вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Замовником у Додатку №2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено перелік робіт, зокрема: у пункті 10 розділу 5 «Утеплення фасаду» зазначено «Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м (фасад =стіни +прорізи; 230+5,4=235,4 м2) кількістю 2,354 за 100м2», а Приватним підприємством "Горизонт-ІФ" у локальному кошторисі зазначено «Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м (фасад =стіни +прорізи; 230+0=230 м2) кількістю 2,3 за 100м2». Проте, слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» надано погоджені (підписані керівником – директором Кулик.Т.І. та скріплені печаткою підприємства) «Технічні вимоги до предмета закупівлі» від 31.10.2025 №59 (в т.ч. на ст.5 даних вимог погоджено п.10 розділу 5 «Утеплення фасаду», а саме, що «…Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м (фасад =стіни +прорізи; 230+5,4=235,4 м2) кількістю 2,354 за 100м2…»). Крім того, зазначено зокрема, що Приватне підприємство «Горизонт-ІФ» погоджується із технічним завданням та підтверджує свою можливість і готовність виконувати усі вимоги Замовника визначені даним оголошенням про проведення відкритих торгів на закупівлю по предмету: «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою м. Снятин вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
По питанні №3:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Спосіб документального підтвердження встановленим кваліфікаційним критеріям викладено в Додатку №1 до тендерної документації.
В Додатку №1 до тендерної документації по процедурі Відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою м. Снятин вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» визначено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації про відповідність їх таким критеріям.
Згідно з п.5 Переліку документів, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції (Додатку №1) документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації включає в себе:
- договірну ціну;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281;
- проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних кошторисів.
В складі тендерній пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» надано всі перелічені вище документи, враховуючи вищенаведене у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ».
Під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» встановлено, що в Локальному кошторисі на будівельні роботи №4-1-1 «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області за адресою м. Снятин вул. Шевченка, 70, Коломийського району Івано-Франківської області», складеному в поточних цінах станом на жовтень 2025 року вартість будівельних робіт розраховано відповідно до вимог Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи», «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтажні роботи» та Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 №374 та є чинними Кошторисними нормами України.
Крім того, в складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» надано гарантійний лист від 31.10.2025 №44, в якому зазначено наступне: «Приватне підприємство «Горизонт-ІФ» гарантує, що ціна тендерної пропозиції розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (із змінами)» (далі – Кошторисні норми України, Настанова).
В тендерній пропозиції Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» (документ №15) надано розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат розрахунки №1-4 (документ №15) в складі якого наявні: розрахунок №2 - вартість матеріальних ресурсів, розрахунок №3 – експлуатація машин та розрахунок №12 – кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
В договірній ціні Приватного підприємства «Горизонт-ІФ» включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12) на суму 194808,00 грн., що не перевищує розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, визначених робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду та даху (з впровадженням енергозберігаючих заходів) будівлі пожежного депо 15 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області».