-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Завершена
46 347 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
fb0bbafaf3a44c08923ea4d793ae6d5c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 16:50 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
24.11.2025 Київ № 310
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2025-10-17-011897-a 17.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
51c67b56784c439cb29d038f53f767ca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2025 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-17-011897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення щодо відповідності плану фінансування пунктам 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання вказаного плану НА ПОТОЧНИЙ РІК - ЗА МІСЯЦЯМИ З ВИЗНАЧЕННЯМ ДЖЕРЕЛ ТА НАПРЯМІВ ФІНАНСУВАННЯ (ВИДАМИ ВИТРАТ).
4. Надати інформацію щодо виконання Замовником вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
5. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
6. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
705e0fc2a0764b748c9493aed839969b
Назва:
Про надання пояснень на запит ДАСУ від 26.11.2025
Дата опублікування:
01.12.2025 17:48
Опис:
Комплексною дитячо-юнацькою спортивною школою «Школа спорту» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель отримано запит про надання інформації та відповідних документів щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров. І.Качуровського, 1» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2025-10-17-011897-a, згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 24.11.2025 № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На підставі Договору №5/34 від 07.05.2025 було кореговано Проектно-кошторисну документацію по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського,1 (далі – ПКД).
ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського,1» Коригування, внесено до Реєстру будівельної діяльності (реєстраційний номер документу: PD01:0862-5879-7491-1124) – витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної у сфері будівництва додається. Та отримано Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за Робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського,1» Коригування № 090-25е від 07 липня 2025 року (реєстраційний номер ЕХ01:1391-0361-8734-6662) – експертний звіт додається.
Відповідно до Експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 07 липня 2025 року складає 49128,258 тис.грн.
Наказом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № Н-344 від 29.04.2025 затверджено зміни до Адресного переліку об’єктів капітального ремонту, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, згідно яких строки реалізації проєкту (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1) становлять з серпня 2023 р. по грудень 2026 року, доведений обсяг видатків на 2025 рік складає 15 941,371 тис.грн., тобто закупівля робіт з капітального ремонту відбувається на 2025-2026 роки (Наказ додається).
Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва у складі ПКД (далі – ЗКР), як зазначалось вище, загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 07 липня 2025 року складає 49128,258 тис.грн, з яких, для визначення очікуваної вартості, не враховувались вартість здійснення технічного нагляду, оформлення контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою, проектні роботи, експертиза кошторисної документації, здійснення авторського нагляду та вартість робіт, що вже були виконані протягом 2023-2024 рр. (ЗКР додається). Отже, очікувана вартість зкупівлі склала 46 347 300,00 грн з ПДВ.
Обсяги робіт та якісні характеристики, що вказані в тендерній документації, були прийняті на основі відомості обсягів робіт та відомості ресурсів, що надані у складі проектно-кошторисної документації після коригування.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами та доповненнями), КДЮСШ «Школа спорту» розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншу інформацію на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/FA2B4C745500F908C2258D26004BF432
3. Надати пояснення щодо відповідності плану фінансування пунктам 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання вказаного плану НА ПОТОЧНИЙ РІК - ЗА МІСЯЦЯМИ З ВИЗНАЧЕННЯМ ДЖЕРЕЛ ТА НАПРЯМІВ ФІНАНСУВАННЯ (ВИДАМИ ВИТРАТ).
Під час укладення договору підряду за закупівлею UA-2025-10-17-011897-a план фінансування було сформовано за роками (2025–2026). Помісячний розподіл коштів на 2025 рік не був зазначений, що пов’язано з технічною помилкою замовника.
Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 замовник має право уточнювати план фінансування на поточний рік з урахуванням фактичних обсягів робіт та наявних коштів. З метою приведення документа у відповідність до вимог зазначеної постанови замовником підготовлено уточнений помісячний план фінансування на 2025 рік, складений з урахуванням календарного графіка виконання робіт підрядником.
Для належного оформлення уточненого плану фінансування замовником буде укладено додаткову угоду до договору підряду, якою буде викладено план фінансування у новій редакції з помісячним розподілом коштів на 2025 рік. Внесення таких змін не є зміною істотних умов договору та відповідає положенням пункту 84 Постанови № 668.
Таким чином, виявлене порушення буде усунуто в ході проведення моніторингу шляхом оформлення та оприлюднення уточненого плану фінансування на 2025 рік з помісячним розподілом видатків.
4. Надати інформацію щодо виконання Замовником вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Замовником у встановлений законодавством строк було оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього, у тому числі кошторисні документи, у форматі PDF. Доступність цих документів забезпечена у повному обсязі, їх зміст відображено коректно, вони містять усі передбачені реквізити та підписи сторін.
На виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Додаток «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» додатково був розміщений у машинозчитувальному форматі.
Разом з тим, окремі кошторисні додатки були оприлюднені виключно у форматі PDF, без дублювання у машинозчитувальному форматі. Така ситуація виникла з огляду на те, що на момент оприлюднення договору замовником було завантажено весь пакет додатків у тому вигляді, в якому вони були оформлені як невід’ємні частини договору (зі всіма підписами та печатками), що традиційно оформлюються саме у форматі PDF.
Замовник визнає, що для повного виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону слід було додатково оприлюднити зазначені кошторисні додатки також у машинозчитувальному форматі. З метою належного дотримання законодавства така технічна неточність буде усунена найближчими днями:
- кошторисні документи будуть оприлюднені у машинозчитувальному форматі;
- їх зміст повністю відповідатиме даним, що містяться у раніше оприлюднених PDF-додатках;
- оприлюднення буде здійснено через доступний функціонал «внесення змін до договору» без внесення будь-яких змін до умов договору;
- у полі опису буде зазначено, що документ розміщується виключно з метою забезпечення вимог Закону щодо машинозчитувального формату.
Таким чином, виявлене порушення буде усунуто в ході проведення моніторингу.
5. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Повідомляємо, що фінансування закупівлі UA-2025-10-17-011897-a не здійснюється за рахунок жодної державної субвенції.
КДЮСШ «Школа спорту» є комунальним закладом, який фінансується за рахунок бюджету міста Києва.
Кошти на здійснення капітального ремонту передбачені Наказом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № Н-344 від 29.04.2025 в межах бюджетних призначень місцевого бюджету.
Видатки здійснюються за програмною класифікацією місцевого бюджету:
КПКВК: «1117325 (2025 рік – 1115070) – Будівництво споруд, установ та закладів фізичної культури і спорту».
6. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Повідомляємо, що фінансування закупівлі UA-2025-10-17-011897-a не здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
2c1a22bfc0b7426bb1e1c320ca28a9cb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2025 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-17-011897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» вимогам підпункту 1.3.1. пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації стосовно підтвердження наявності Зварювального апарату PATON PROTIG-315-400V AC/DC в кількості 2 од. (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c81025ed54fb47878ab1f762f98f6457
Назва:
Про надання пояснень на запит ДАСУ від 04.12.2025
Дата опублікування:
09.12.2025 23:04
Опис:
Комплексною дитячо-юнацькою спортивною школою «Школа спорту» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель 04.12.2025 отримано запит про надання інформації та документів щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров. І.Качуровського, 1» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2025-10-17-011897-a, згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 24.11.2025 № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення, а саме:
1. Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» вимогам підпункту 1.3.1. пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації стосовно підтвердження наявності Зварювального апарату PATON PROTIG-315-400V AC/DC в кількості 2 од. (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки).
У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» на виконання вимог підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасником подано довідку про наявність матеріально-технічної бази (файл «3. Довідка про наявність МТБ.pdf»), у якій зазначено, в тому числі, зварювальні апарати PATON PROTIG-315-400V AC/DC, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання.
На підтвердження права власності на зазначене обладнання Учасником у складі тендерної пропозиції надано оборотно-сальдову відомість (файл «3.1. Оборотно-сальдова відомість.pdf») як документ бухгалтерського обліку, що використовується для підтвердження перебування основних засобів на балансі підприємства.
Оборотно-сальдова відомість є табличним документом, в якому кожен окремий рядок відповідає одному об’єкту обліку. У наданій Учасником оборотно-сальдовій відомості на 2 сторінці файлу «3.1. Оборотно-сальдова відомість.pdf» відображено два послідовні рядки з однаковою балансовою вартістю 48 000,00 грн у графах «Сальдо на початок періоду (Дебет)» і «Сальдо на кінець періоду (Дебет)», що свідчить про облік двох окремих одиниць одного й того ж виду обладнання.
В одному з таких рядків в графі «Основні засоби» зазначено найменування «Зварювальний апарат PATON PROTIG-315-400V AC/DC», а в іншому рядку найменування технічно не відобразилось, при цьому повністю збережено ідентичні вартісні показники об’єкта обліку, що підтверджує наявність саме двох зварювальних апаратів.
З урахуванням тотожності вартості, послідовності розміщення рядків та відсутності будь-яких інших об’єктів з аналогічними показниками в даній оборотно-сальдовій відомості, відсутність текстового реквізиту найменування в одному з рядків має виключно технічний характер та зумовлена особливістю формування електронної таблиці. Така обставина не спотворює зміст поданої інформації, не впливає на можливість ідентифікації обладнання та не заперечує факту його наявності у власності Учасника.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» до формальних (несуттєвих) належать, зокрема, технічні та механічні помилки, допущення яких не спотворює змісту інформації та не впливає на результати оцінки тендерної пропозиції. У даному випадку йдеться саме про технічну помилку відображення текстового реквізиту в одному з рядків табличного бухгалтерського документа, яка не змінила економічного змісту інформації та не вплинула на встановлення факту наявності обладнання.
При цьому слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не встановлювалась вимога щодо мінімальної або фіксованої кількості зварювальних апаратів відповідного типу, а вимоги підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації стосувалися саме підтвердження факту наявності обладнання та права власності на нього. Факт наявності зварювального апарату PATON PROTIG-315-400V AC/DC у власності Учасника підтверджується поданою довідкою про матеріально-технічну базу та наданими бухгалтерськими документами.
Отже, зазначена технічна невідповідність у вигляді відсутності найменування обладнання в одному з рядків оборотно-сальдової відомості не призвела до спотворення інформації щодо кваліфікаційного критерію, не вплинула на можливість встановлення відповідності Учасника вимогам тендерної документації, не змінила умов тендерної пропозиції та не могла вплинути на результати процедури закупівлі, у зв’язку з чим обґрунтовано була віднесена Замовником до формальних (несуттєвих) помилок.
Номер:
88da61d1047248db931082d069b4270e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2025 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-17-011897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого учасником ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» товару (Кабель-провід жовто-зелений 1х6 ПВ3, Кабель КВВГ-нгд 2x1,5, Кабель 3х1,5 мм2 ВВГнгд, Кабель HDMI 5м, Кабель КВВГЭ-нгд 4x1,5, Кабель КВВГ-нгд 3x1,5, Кабель вита пара 1x2x0,8 J-H(St)H, Кабель кат. 5e, U/UTP, LSZ, Кабель сигнальний JE-H(St)H BD FE180/E30 1х2х0,8, Кабель силовий 2х1,5 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х1,5 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х10 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х2,5 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х4 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х6 ВВГнг-LS, Кабель силовий 4х25 ВВГнг-LS, Кабель силовий 5х10 ВВГнг-LS, Кабель силовий 5х25 ВВГнг-LS, Кабель силовий 5х4 ВВГнг-LS, Кабель силовий 5х6 ВВГнг-LS, Кабель силовий вогнестійкий NHXH FE 180 E30 2x1,5, Кабель силовий екранований 5х2,5 ВВГнг-LS, Кабель силовий, 2х1,5 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Кабель силовий, 3х1,5 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Кабель силовий, 3х4 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Кабель силовий, 5х2,5 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Кабель силовий, 5х4 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Світильник накладного монтажу (метал/скло), Е27, Світильник світлодіодний накладний 220 В, 7290 Лм, ступінь захисту ІР54, 36 Вт, ДВО20У-36-001 Юпітер-LED-2, Світильник світлодіодний накладний в комплекті з адаптером для накладного монтажу, 220 В, 4320 Лм, 36 Вт, 4000 К, індивідуальне приєднання до мережі, ДВО20У-36-311 Юпітер-LED-панель, Світильник світлодіодний накладний в комплекті з адаптером для накладного монтажу, з вбудованою АКБ для аварійного освітлення, 220 В, 4320 Лм, 36 Вт, 4000 К, індивідуальне приєднання до мережі, ДВО20У-36-311+БАЖ Юпітер-LED-панель, Світильник світлодіодний накладний з вбудованою АКБ для аварійного освітлення, ступінь захисту ІР65, індивідуальне приєднання до мережі, 220 В, 835 Лм, 4000 К, 8 Вт, ДПП06У-6-221 У3.1, Світильник світлодіодний накладний, 220 В, 3680 Лм, 23 Вт, LED-23-0-104-E або аналог, Світильник світлодіодний накладний, 220 В, 2080 Лм, 4000 К, 16 Вт, ДББ26У-16-104 Юпітер-LED-2, Світильник світлодіодний накладний, 220 В, 960 Лм, 4000 К, 8 Вт, ДПП05В-8-121 УХЛ4.1, Світильник світлодіодний накладний, ступінь захисту ІР54, 12 Вт, ДББ64В-12-033 УХЛ4), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яку зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
bb7da9f12cae4fb6b855d0ddcc0b6908
Назва:
Про надання пояснень на запит ДАСУ від 05.12.2025
Дата опублікування:
10.12.2025 19:36
Опис:
Комплексною дитячо-юнацькою спортивною школою «Школа спорту» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель 05.12.2025 отримано запит про надання інформації та документів щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров. І.Качуровського, 1» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2025-10-17-011897-a, згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 24.11.2025 № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення на запит:
1. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого учасником ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» товару (Кабель-провід жовто-зелений 1х6 ПВ3, Кабель КВВГ-нгд 2x1,5, Кабель 3х1,5 мм2 ВВГнгд, Кабель HDMI 5м, Кабель КВВГЭ-нгд 4x1,5, Кабель КВВГ-нгд 3x1,5, Кабель вита пара 1x2x0,8 J-H(St)H, Кабель кат. 5e, U/UTP, LSZ, Кабель сигнальний JE-H(St)H BD FE180/E30 1х2х0,8, Кабель силовий 2х1,5 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х1,5 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х10 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х2,5 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х4 ВВГнг-LS, Кабель силовий 3х6 ВВГнг-LS, Кабель силовий 4х25 ВВГнг-LS, Кабель силовий 5х10 ВВГнг-LS, Кабель силовий 5х25 ВВГнг-LS, Кабель силовий 5х4 ВВГнг-LS, Кабель силовий 5х6 ВВГнг-LS, Кабель силовий вогнестійкий NHXH FE 180 E30 2x1,5, Кабель силовий екранований 5х2,5 ВВГнг-LS, Кабель силовий, 2х1,5 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Кабель силовий, 3х1,5 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Кабель силовий, 3х4 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Кабель силовий, 5х2,5 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Кабель силовий, 5х4 ВВГнг-FRLS ((N)HхH FE180/E30), Світильник накладного монтажу (метал/скло), Е27, Світильник світлодіодний накладний 220 В, 7290 Лм, ступінь захисту ІР54, 36 Вт, ДВО20У-36-001 Юпітер-LED-2, Світильник світлодіодний накладний в комплекті з адаптером для накладного монтажу, 220 В, 4320 Лм, 36 Вт, 4000 К, індивідуальне приєднання до мережі, ДВО20У-36-311 Юпітер-LED-панель, Світильник світлодіодний накладний в комплекті з адаптером для накладного монтажу, з вбудованою АКБ для аварійного освітлення, 220 В, 4320 Лм, 36 Вт, 4000 К, індивідуальне приєднання до мережі, ДВО20У-36-311+БАЖ Юпітер-LED-панель, Світильник світлодіодний накладний з вбудованою АКБ для аварійного освітлення, ступінь захисту ІР65, індивідуальне приєднання до мережі, 220 В, 835 Лм, 4000 К, 8 Вт, ДПП06У-6-221 У3.1, Світильник світлодіодний накладний, 220 В, 3680 Лм, 23 Вт, LED-23-0-104-E або аналог, Світильник світлодіодний накладний, 220 В, 2080 Лм, 4000 К, 16 Вт, ДББ26У-16-104 Юпітер-LED-2, Світильник світлодіодний накладний, 220 В, 960 Лм, 4000 К, 8 Вт, ДПП05В-8-121 УХЛ4.1, Світильник світлодіодний накладний, ступінь захисту ІР54, 12 Вт, ДББ64В-12-033 УХЛ4), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яку зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Тендерною документацією, а саме пунктом 4.2 розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, встановлено вимоги до документів, які повинен надати учасник у частині підтвердження ступеня локалізації товарів, у тому числі у випадку, якщо набуття Замовником у власність таких товарів передбачається за результатами виконання робіт.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:
довідку з посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару з підтвердженим ступенем локалізації;
копію чинного сертифіката відповідності системи управління якістю виробника за ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Окремо передбачено, що вимоги пункту 6-1 розділу X Закону не застосовуються, якщо країна походження відповідного товару є стороною Угоди про державні закупівлі (GPA) або з якою Україна уклала відповідні міжнародні договори у сфері публічних закупівель, за умови надання учасником підтвердних документів про походження товару.
Зазначена вимога застосовується у разі, якщо вартість за одиницю такого товару, який набувається замовником у власність за результатом виконання робіт чи надання послуг, дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» наявний файл «340_ДЦ_ПВР (2).pdf», у якому відображено перелік товарів (кабельна продукція та світильники), що передбачається до встановлення під час виконання робіт за предметом закупівлі.
З метою перевірки наявності або відсутності підстав для застосування вимог пункту 6-1 розділу X Закону, Замовником було здійснено аналіз вартості кожного окремого найменування товару на підставі локальних кошторисів та договірної ціни.
(тут наводиться таблиця з розрахунками, яка погано відображається в електронному полі, див. файл "Відповідь ДАСУ від 10.12.2025.pdf")
За результатами наведених розрахунків встановлено, що загальна вартість кожного позиції товару, не дорівнює і не перевищує 200 000,00 грн
Таким чином, у Замовника були відсутні правові підстави для застосування вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», а також для вимагання від учасника документів, що підтверджують ступінь локалізації виробництва товарів.
З огляду на викладене, Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» дотримано вимоги тендерної документації та Закону.