-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту санвузлів адмінбудівлі
Завершена
1 055 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
582d06dba16a4c57a978ae7c1941d9e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 16:07 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2025 № 117-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.11.2025 № 117-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-10-17-001648-a 17.10.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «СТРИТБИЛД» встановлене порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІМКРАВ-БУД», надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 21.11.2025 № 881, укладеним з ПП «СТРИТБИЛД», з дотриманням положень Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Приватного акціонерного товариства «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.10.2025 № 227), зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи (протокол від 23.10.2025 № 229) (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на звернення; зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТІМКРАВ-БУД» (далі - ТОВ «ТІМКРАВ-БУД») та приватного підприємства «СТРИТБИЛД» (далі - ПП «СТРИТБИЛД»); протоколи від 17.10.2025 № 227 та від 23.10.2025 № 229, протокольні рішення (протоколи) від 10.11.2025 № 241 та від 10.11.2025 № 242; повідомлення про намір укласти договір; договір від 21.11.2025 № 881; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Перелік документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції та вимоги до них, розміщений Замовником в додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 частини І додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим умовам, що встановлені Замовником в тендерній документації, учасник у складі пропозиції надає лист-погодження, складений за формою, визначеною Замовником.
Крім того, відповідно до вимог підпункту 15.1 пункту 15 частини І додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути підтверджена кошторисною документацією». При цьому, як визначив Замовник, кошторисна документація має надаватись у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі з обов’язковим наданням наступних документів у форматі PDF:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- підсумкова відомість ресурсів.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ПП «СТРИТБИЛД» у складі тендерної пропозиції надав лист-погодження від 20.10.2025 № 004/001648 (файл «004. Лист-погодження технічні умови.pdf»), в якому зазначив про відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмету закупівлі, що встановлені Замовником в додатку 1 до тендерної документації.
При цьому у файлі «66_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.pdf» учасник надав документ «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01» (далі – ПВРЛК тендерної пропозиції), деякі позиції якої не відповідають вимогам Замовника, встановленим в додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на послуги з поточного ремонту санвузлів адмінбудівлі» (далі – технічна специфікація), а саме:
- в технічній специфікації Замовником передбачено застосування «Суміш самовирівнююча» у кількості 4 шт (перший поверх – 1 шт, другий поверх – 2 шт, третій поверх – 1 шт), а в позиції 24 ПВРЛК тендерної пропозиції учасник пропонує застосування «Самовирівнювальна суміш» у кількості 2797,2 кг;
- в технічній специфікації Замовником не передбачено застосування радіатора біметалевого, а в позиції 78 ПВРЛК тендерної пропозиції учасник пропонує застосування «Радіатор біметалевий RAIDIORA 100*500 Польша» в кількості 98 шт.
Крім того, в технічній специфікації Замовником передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 37 шт (перший поверх – 11 шт, другий поверх – 23 шт, третій поверх – 3 шт), а в позиції 68 ПВРЛК тендерної пропозиції учасника передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 214,23 м2.
Отже, Замовник в технічній специфікації передбачив застосування листів ДСП в кількості «шт», не зазначивши при цьому необхідний розмір плит.
У відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю Замовник зазначив, що «стандартні розміри листів ЛДСП складають 2800х2070 мм».
Натомість, ДСТУ ГОСТ 10632:2009 «ПЛИТИ ДЕРЕВИННО-СТРУЖКОВІ технічні умови» визначені номінальні розміри плит ДСП, які можуть бути наступними:
довжина - 1830, 2040, 2440, 2500, 2600, 2700, 2750, 2840, 3220, 3500, 3600,
3660, 3690, 3750, 4100, 5200, 5500, 5680 мм;
ширина - 1220, 1250, 1500, 1750, 1800, 1830, 2135, 2440, 2500 мм.
Отже, зважаючи на все вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ПП «СТРИТБИЛД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником в тендерній документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «СТРИТБИЛД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Незважаючи на наявність вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «СТРИТБИЛД», Замовник не відхилив цього учасника, визнав його переможцем процедури закупівлі та 21.11.2025 уклав з ним договір № 881 (далі – Договір про закупівлю).
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено наступне.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). При цьому, інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Замовник 21.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель у форматі PDF Договір про закупівлю з додатками, які є його невід’ємною частиною, а саме: № 1 - Договірна ціна, № 2 - Локальний кошторис на будівельні роботи, № 3 - Технічне завдання, № 4 - Інформація про ціни на матеріальні ресурси та № 5 - Календарний план надання послуг.
Крім того, Замовник 21.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у форматі rtf) додатки до Договору про закупівлю: № 1 - Договірна ціна, № 2 - Локальний кошторис на будівельні роботи та № 4 - Інформація про ціни на матеріальні ресурси.
Разом з цим, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі додатки до Договору про закупівлю: № 3 - Технічне завдання та № 5 - Календарний план надання послуг.
Період усунення порушень:
03.12.2025 10:42 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2025 10:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З урахуванням висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу закупівлі від 17.11.2025., яким встановлено вищезазначені порушення, Замовник приймає рішення про усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 21.11.2025 №881, укладеним з ПП «СТРИТБИЛД», з дотриманням положень Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
03.12.2025 16:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.12.2025 14:17
Запити/Пояснення
Номер:
4a477e0d0acd4885a6e55b0704bc7e44
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.11.2025 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-17-001648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7b7a618764cd4d119d4842df14c561cf
Назва:
Послуги з поточного ремонту санвузлів адмінбудівлі
Дата опублікування:
21.11.2025 16:22
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба України та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі, посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-10-17-001648-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: UA-M-2025-11-17-000055 від 17.11.2025.
18.11.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
Запит про надання пояснень, інформації, документів:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-17-001648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю:
1. Інформація та документи, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначено його очікувану вартість.
1.1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та попередній аналіз ринку
З метою забезпечення обґрунтованості, прозорості та ефективності закупівельної процедури Замовником проведено попередній аналіз ринку та визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до пункту 1 та з урахуванням положень пункту 4 наказу Міністерства економіки України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика).
Очікувану вартість закупівлі визначено шляхом застосування методу порівняння ринкових цін згідно з розділом III, пунктом 1 Методики. З цією метою Замовником направлено письмові запити потенційним учасникам ринку щодо надання актуальних цінових пропозицій. У відповідь отримано комерційні пропозиції від таких суб’єктів господарювання:
ПП «СТРИТБИЛД» – комерційна пропозиція від 20.08.2025 №15 на суму 1 200 000,00 грн без ПДВ;
ТОВ «ЦЕНТРОРГКОМ» – комерційна пропозиція від 19.08.2025 №12 на суму 1 159 338,37 грн без ПДВ;
ТОВ «ЛАЙТ-К» – комерційна пропозиція від 22.09.2025 №19 на суму 1 055 000,00 грн без ПДВ.
На підставі отриманих комерційних пропозицій, а також підтверджувальних розрахунків вартості у вигляді кошторисної документації, сформованої учасником ТОВ «ЛАЙТ-К» як такою, що містила економічно найвигіднішу цінову пропозицію, Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі.
До обґрунтування додаються:
- Копії запитів щодо отримання комерційних пропозицій;
- Комерційні пропозиції потенційних виконавців;
- Кошторисний розрахунок ТОВ «ЛАЙТ-К до комерційної пропозиції;
- Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої заявки Відділу експлуатації і ремонтів №406 від 15.10.2025, а також згідно з технічним завданням, що додається. Зазначені документи містять чіткий перелік вимог до обсягу, технічних параметрів, функціональних характеристик та інших показників, необхідних для забезпечення належного виконання робіт (надання послуг).
2. Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Відповідно до Статуту ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є юридичною особою приватного права. Метою діяльності ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є одержання прибутку на основі здійснення виробничої, комерційної, посередницької та іншої діяльності, в порядку та за умов, визначених чинним законодавством України і цим Статутом. ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» здійснює закупівлі за власні кошти отримані від господарчої діяльності (оскільки не є бюджетною установою) та немає бюджетних коштів.
Відповідно до ст. 22. Господарського кодексу України держава здійснює управління державним сектором економіки відповідно до засад внутрішньої і зовнішньої політики. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Повноваження суб'єктів управління у державному секторі економіки - Кабінету Міністрів України, міністерств, інших органів влади та організацій щодо суб'єктів господарювання визначаються законом. Зазначені суб’єкти управління у державному секторі економіки можуть приймати рішення, необхідні для підготовки до реалізації та здійснення державно-приватного партнерства (концесії), які є обов’язковими до виконання підприємствами, установами, організаціями, що перебувають у сфері їх управління. Держава реалізує право державної власності у державному секторі економіки через систему організаційно-господарських повноважень відповідних органів управління щодо суб'єктів господарювання, що належать до цього сектора і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у державному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відносини органів управління з названими суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах. Держава застосовує до суб'єктів господарювання у державному секторі економіки усі засоби державного регулювання господарської діяльності, передбачені цим Кодексом, враховуючи особливості правового статусу даних суб'єктів.
Відповідно до Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечує:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з Бюджетним кодексом України:
- головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
- розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;
- одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Враховуючі вищезазначене ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не є розпорядником бюджетних коштів.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не підпадає під дію Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
В свою чергу, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», згідно витягу з наказу Міністерства енергетики України від 16.12.2022 №4-ДСК віднесено до об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
Постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022 встановлено, що під час дії воєнного стану в Україні та до останнього дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного стану:
на веб-сайтах ліцензіатів та/або учасників оптового енергетичного ринку повинен бути закритий доступ до інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури, зокрема щодо:
- місцезнаходження, стану та режимів роботи енергетичного обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення;
- величини коефіцієнтів завантаження трансформаторних підстанцій основної мережі, для трансформаторних підстанцій - кількість трансформаторів, їх тип та номінальна потужність, для ліній електропередачі - рівень напруги, протяжність лінії, нумерація опор, переріз провідників тощо, для газосховищ
- інформація про буферний об’єм газу, вільної потужності закачування, газотранспортної, газорозподільної системи, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення - діаметр, протяжність трубопроводу, інформація щодо споруд на них (ГРС, ГРП, ЦТП тощо);
- іншої наявної на вебсайтах інформації про енергетичне обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, включаючи всю наявну проектну документацію щодо таких мереж та трубопроводів;
- обсягів видобутку, споживання, зберігання, відвантаження ресурсів, в тому числі вугілля та вуглеводнів;
- відомостей про місця запланованих ремонтних і відновлювальних робіт та процесу проведення таких робіт у реальному часі;
- кількості та якості поставленого, наявного обладнання та технічної спроможності підприємства;
- іншої інформації, в тому числі чутливої інформації щодо захисту критичної інфраструктури, яка може ідентифікувати об’єкти критичної інфраструктури або створювати уявлення про потенціал об’єкта в енергосистемі України.
Виходячи з вище зазначеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не здійснюється опублікування обґрунтування технічних та якісних характеристик вищезазначеного предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
Номер:
8a18f6e1010e43099a26910548333e1b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.11.2025 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-17-001648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 частини І Додатку 2 до тендерної документації «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим умовам, що встановлені Замовником в тендерній документації, Учасник у складі пропозиції надає Лист-погодження, складений за нижчезазначеною формою».
Крім того, відповідно до вимог підпункту 15.1 пункту 15 частини І Додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути підтверджена кошторисною документацією». При цьому, як визначив Замовник, «Кошторисна документація має надаватись у складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, з обов’язковим наданням наступних документів (надається в програмному комплексі з інформаційною моделлю для уведення в АВК-5 та в форматі PDF):
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- підсумкова відомість ресурсів».
Під час проведення моніторингу встановлено, що учасник Приватне підприємство «СТРИТБИЛД» (далі – ПП «СТРИТБИЛД») у складі тендерної пропозиції у файлі «66_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.pdf» надав документ «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01» (далі – ПВРЛК тендерної пропозиції), деякі позиції якої не відповідають вимогам Замовника, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на послуги з поточного ремонту санвузлів адмінбудівлі» (далі – Додаток 1 до тендерної документації), а саме:
- в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 37 шт (перший поверх – 11 шт, другий поверх – 23 шт, третій поверх – 3 шт), а в позиції 68 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 214,23 м2;
- в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «Суміш самовирівнююча» у кількості 4 шт (перший поверх – 1 шт, другий поверх – 2 шт, третій поверх – 1 шт), а в позиції 24 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «Самовирівнювальна суміш» у кількості 2797,2 кг;
- в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «Обрешітка» у кількості 299,72 м.п. (перший поверх – 85 м.п., другий поверх – 190 м.п., третій поверх – 24,72 м.п.), а в ПВРЛК тендерної пропозиції позиція «Обрешітка» відсутня;
- в Додатку 1 до тендерної документації не передбачено застосування радіатора біметалевого, а в позиції 78 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «Радіатор біметалевий RAIDIORA 100*500 Польша» в кількості 98 шт.
У зв’язку з зазначеним прошу пояснити, чому тендерна пропозиція учасника ПП «СТРИТБИЛД» не відхилена Замовником відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2991a9eafcb74567a15b92cfba976e24
Назва:
Послуги з поточного ремонту санвузлів адмінбудівлі
Дата опублікування:
28.11.2025 16:23
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-17-001648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 частини І Додатку 2 до тендерної документації «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим умовам, що встановлені Замовником в тендерній документації, Учасник у складі пропозиції надає Лист-погодження, складений за нижчезазначеною формою». Крім того, відповідно до вимог підпункту 15.1 пункту 15 частини І Додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути підтверджена кошторисною документацією». При цьому, як визначив Замовник, «Кошторисна документація має надаватись у складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, з обов’язковим наданням наступних документів (надається в програмному комплексі з інформаційною моделлю для уведення в АВК-5 та в форматі PDF): - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - підсумкова відомість ресурсів». Під час проведення моніторингу встановлено, що учасник Приватне підприємство «СТРИТБИЛД» (далі – ПП «СТРИТБИЛД») у складі тендерної пропозиції у файлі «66_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.pdf» надав документ «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01» (далі – ПВРЛК тендерної пропозиції), деякі позиції якої не відповідають вимогам Замовника, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на послуги з поточного ремонту санвузлів адмінбудівлі» (далі – Додаток 1 до тендерної документації), а саме: - в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 37 шт (перший поверх – 11 шт, другий поверх – 23 шт, третій поверх – 3 шт), а в позиції 68 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 214,23 м2; - в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «Суміш самовирівнююча» у кількості 4 шт (перший поверх – 1 шт, другий поверх – 2 шт, третій поверх – 1 шт), а в позиції 24 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «Самовирівнювальна суміш» у кількості 2797,2 кг; - в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «Обрешітка» у кількості 299,72 м.п. (перший поверх – 85 м.п., другий поверх – 190 м.п., третій поверх – 24,72 м.п.), а в ПВРЛК тендерної пропозиції позиція «Обрешітка» відсутня; - в Додатку 1 до тендерної документації не передбачено застосування радіатора біметалевого, а в позиції 78 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «Радіатор біметалевий RAIDIORA 100*500 Польша» в кількості 98 шт. У зв’язку з зазначеним прошу пояснити, чому тендерна пропозиція учасника ПП «СТРИТБИЛД» не відхилена Замовником відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю:
- в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 37 шт (перший поверх – 11 шт, другий поверх – 23 шт, третій поверх – 3 шт), а в позиції 68 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 214,23 м2;
Згідно розділу 1 Додатку 1 загальна площа поверхні, на яку мають бути змонтовані стінові панелі (робота - «Монтаж стінових панелей») становить 170 м2. Згідно з Кошторисом Учасника, а саме за результатами аналітики кошторисного документа «66_ДЦ_ЛК1_02-01-01», точна загальна площа (без заокруглень) становить 170,2 м2. Витрата стінових панелей ЛДСП на 1м2 площі поверхні становить 1,2587 м2, таким чином 170,2 м2*1,2587 = 214,23074 м2.
Стандартні розміри листів ЛДСП складають 2800x2070 мм. Тобто площа 1 листа ЛДСП 5,796 м2. 5,796м2*37шт=214,452м2. Відхилення розмірів можливе, так як допустиме відхилення розмірів згідно з ДСТУ ГОСТ 10632:2009 становити від ±1 мм до ±3 мм на лист. Розрахована учасником кількість є достатньою для покриття визначеної технічним завданням поверхні та розрахована згідно Настанови та інших чинних в України будівельних норм, тому Замовник не мав підстав на відхилення пропозиції за цим пунктом.
- в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «Обрешітка» у кількості 299,72 м.п. (перший поверх – 85 м.п., другий поверх – 190 м.п., третій поверх – 24,72 м.п.), а в ПВРЛК тендерної пропозиції позиція «Обрешітка» відсутня;
ПВРЛК - П. 26 Бруски обрізні з хвойних порід, ширина 40 мм, товщина 25 мм, ІІІ сорт
Для площі в 170 м2 Замовником було розраховано 299,72 м.п. обрешітки з дерев’яного бруса згідно з обсягами визначеними у розділах 1 та 2 додатку 1 до тендерної документації (позиції «Улаштування риштування стін» та «Обриштування») Учасником прийнято стандартну витрату матеріалів обрешітки з «Бруски обрізні з хвойних порід, ширина 40 мм, товщина 25 мм, ІІІ сорт» (п. 26 ПВРЛК) за розцінкою 15-77-1 «Опорядження стін європанелями на основі ДСП» РЕКНб (п.90,130,170 ЛК) та розраховано відповідно до норми 280 м на 100 м2, тобто 2,8м на 1 м2, тоді 170,2*2,8 = 476,56 м.
Розрахована учасником кількість є достатньою для покриття визначеної технічним завданням поверхні, забезпечення якості надання послуг та розрахована згідно Настанови та інших чинних в України будівельних норм, тому Замовник не мав підстав на відхилення пропозиції за цим пунктом.
- в Додатку 1 до тендерної документації передбачено застосування «Суміш самовирівнююча» у кількості 4 шт (перший поверх – 1 шт, другий поверх – 2 шт, третій поверх – 1 шт), а в позиції 24 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «Самовирівнювальна суміш» у кількості 2797,2 кг;
- в Додатку 1 до тендерної документації не передбачено застосування радіатора біметалевого, а в позиції 78 ПВРЛК тендерної пропозиції передбачено застосування «Радіатор біметалевий RAIDIORA 100*500 Польша» в кількості 98 шт.
У зв’язку з одночасним опрацюванням значного обсягу документації під час перевірки кошторисної документації зазначений додатковий матеріал (радіатори опалення), який не був передбачений Технічним завданням, а також збільшений обсяг суміші самовирівнюючої не був своєчасно виявлений. Після встановлення цього факту Замовником розглядається, питання щодо розірвання договору.