• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту санвузлів адмінбудівлі

Завершена

1 055 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 582d06dba16a4c57a978ae7c1941d9e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-17-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 17.11.2025 16:07 - 09.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 117-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.11.2025 № 117-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-10-17-001648-a 17.10.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, o.v.zaitseva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «СТРИТБИЛД» встановлене порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІМКРАВ-БУД», надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 21.11.2025 № 881, укладеним з ПП «СТРИТБИЛД», з дотриманням положень Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Приватного акціонерного товариства «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.10.2025 № 227), зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи (протокол від 23.10.2025 № 229) (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на звернення; зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТІМКРАВ-БУД» (далі - ТОВ «ТІМКРАВ-БУД») та приватного підприємства «СТРИТБИЛД» (далі - ПП «СТРИТБИЛД»); протоколи від 17.10.2025 № 227 та від 23.10.2025 № 229, протокольні рішення (протоколи) від 10.11.2025 № 241 та від 10.11.2025 № 242; повідомлення про намір укласти договір; договір від 21.11.2025 № 881; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Перелік документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції та вимоги до них, розміщений Замовником в додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 частини І додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим умовам, що встановлені Замовником в тендерній документації, учасник у складі пропозиції надає лист-погодження, складений за формою, визначеною Замовником. Крім того, відповідно до вимог підпункту 15.1 пункту 15 частини І додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути підтверджена кошторисною документацією». При цьому, як визначив Замовник, кошторисна документація має надаватись у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі з обов’язковим наданням наступних документів у форматі PDF: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - підсумкова відомість ресурсів. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ПП «СТРИТБИЛД» у складі тендерної пропозиції надав лист-погодження від 20.10.2025 № 004/001648 (файл «004. Лист-погодження технічні умови.pdf»), в якому зазначив про відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмету закупівлі, що встановлені Замовником в додатку 1 до тендерної документації. При цьому у файлі «66_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.pdf» учасник надав документ «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01» (далі – ПВРЛК тендерної пропозиції), деякі позиції якої не відповідають вимогам Замовника, встановленим в додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на послуги з поточного ремонту санвузлів адмінбудівлі» (далі – технічна специфікація), а саме: - в технічній специфікації Замовником передбачено застосування «Суміш самовирівнююча» у кількості 4 шт (перший поверх – 1 шт, другий поверх – 2 шт, третій поверх – 1 шт), а в позиції 24 ПВРЛК тендерної пропозиції учасник пропонує застосування «Самовирівнювальна суміш» у кількості 2797,2 кг; - в технічній специфікації Замовником не передбачено застосування радіатора біметалевого, а в позиції 78 ПВРЛК тендерної пропозиції учасник пропонує застосування «Радіатор біметалевий RAIDIORA 100*500 Польша» в кількості 98 шт. Крім того, в технічній специфікації Замовником передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 37 шт (перший поверх – 11 шт, другий поверх – 23 шт, третій поверх – 3 шт), а в позиції 68 ПВРЛК тендерної пропозиції учасника передбачено застосування «ЛДСП» у кількості 214,23 м2. Отже, Замовник в технічній специфікації передбачив застосування листів ДСП в кількості «шт», не зазначивши при цьому необхідний розмір плит. У відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю Замовник зазначив, що «стандартні розміри листів ЛДСП складають 2800х2070 мм». Натомість, ДСТУ ГОСТ 10632:2009 «ПЛИТИ ДЕРЕВИННО-СТРУЖКОВІ технічні умови» визначені номінальні розміри плит ДСП, які можуть бути наступними: довжина - 1830, 2040, 2440, 2500, 2600, 2700, 2750, 2840, 3220, 3500, 3600, 3660, 3690, 3750, 4100, 5200, 5500, 5680 мм; ширина - 1220, 1250, 1500, 1750, 1800, 1830, 2135, 2440, 2500 мм. Отже, зважаючи на все вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ПП «СТРИТБИЛД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим Замовником в тендерній документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «СТРИТБИЛД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Незважаючи на наявність вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «СТРИТБИЛД», Замовник не відхилив цього учасника, визнав його переможцем процедури закупівлі та 21.11.2025 уклав з ним договір № 881 (далі – Договір про закупівлю). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено наступне. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). При цьому, інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник 21.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель у форматі PDF Договір про закупівлю з додатками, які є його невід’ємною частиною, а саме: № 1 - Договірна ціна, № 2 - Локальний кошторис на будівельні роботи, № 3 - Технічне завдання, № 4 - Інформація про ціни на матеріальні ресурси та № 5 - Календарний план надання послуг. Крім того, Замовник 21.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у форматі rtf) додатки до Договору про закупівлю: № 1 - Договірна ціна, № 2 - Локальний кошторис на будівельні роботи та № 4 - Інформація про ціни на матеріальні ресурси. Разом з цим, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі додатки до Договору про закупівлю: № 3 - Технічне завдання та № 5 - Календарний план надання послуг.
Період усунення порушень: 03.12.2025 10:42 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2025 10:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З урахуванням висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу закупівлі від 17.11.2025., яким встановлено вищезазначені порушення, Замовник приймає рішення про усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 21.11.2025 №881, укладеним з ПП «СТРИТБИЛД», з дотриманням положень Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 03.12.2025 16:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 04.12.2025 14:17

Запити/Пояснення