-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі №80/1 (****), смт. ****, Дніпропетровської області, військового містечка №****
Завершена
2 330 267.75
UAH з ПДВ
Номер:
6365a170d9f54ebfae9f2bd90e527e9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
25.11.2025 15:20 - 17.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.11.2025 № 301
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.11.2025 № 301
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2025-10-17-001013-a 17.10.2025 Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону №922.
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам та тендерній пропозиції переможця ТОВ "АЛЬТОР КОР" встановлено порушення пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬТОР КОР" – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 10.11.2025 №445 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ВІДДІЛУ МІСТА ДНІПРО (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою замовника від 17.10.2025 №302, тендерну пропозицію учасника ТОВ "АЛЬТОР КОР" (далі – Учасник), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 10.11.2025 №445 (далі – Договір).
В ході моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2025 пояснення (інформацію, документи) з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, Замовником не надано, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону №922.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником визначено перелік найменування робіт і витрат та іх кількість, зокрема: звалювання з кореня дерев, діаметр стовбура до 24 см у кількості 30 штук.
Моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТОР КОР» завантажено довідку Інформацію про відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим в Додатку 4 до Документації від 27.10.2025 №14/25-22, якою учасник гарантує виконати роботи згідно з технічними, якісними, кількісними характеристиками предмета закупівлі, встановленими в Додатку 4 до Документації (файл «Інформація про відповідність тендерної пропозиції. рdf). Окрім того, у складі тендерної пропозиції завантажено Дефектний акт (файл Кошторис.rar, 133_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf), який відповідає умовам Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, щодо переліку найменування робіт і витрат та їх кількості.
За результатом проведеної закупівлі укладено договір підряду від 10.11.2025 №445. Проте, в Дефектному акті, який є додатком до договору підряду від 10.11.2025 №445 відсутній вид робіт та його кількість, зокрема: звалювання з кореня дерев, діаметр стовбура до 24 см у кількості 30 штук.
Пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Отже умови укладеного договору відрізняються від умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, чим порушено вимоги пункту 18 Особливостей.
Таким чином, Замовником укладено договір підряду від 10.11.2025 №445 з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.12.2025 17:34 - 31.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2025 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
ea48705da9fc4883bf397f8f42e736be
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.12.2025 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-17-001013-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТОР КОР» у файлі 133_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf завантажено Дефектний акт, у якому серед найменування робіт і витрат значиться звалювання з кореня дерев, діаметр стовбура до 24 см. Даний вид робіт відсутній в Дефектному акті, який є додатком до укладеного договору підряду від 10.11.2025 №445.
Просимо надати пояснення із зазначеного питання.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно статті 351¹ Кримінального кодексу України.