• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку, розташованого по вул. Калинова, буд. 86, м. Дніпро

Завершена

2 755 147.20 UAH з ПДВ
Номер: edc8520f30e4420fb1125d94a7b2e929
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-18-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2025 15:56 - 10.12.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 17.11.2025 № 299 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.11.2025 № 299 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-10-16-003216-a 16.10.2025 ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ СЕРВІСІНЖИНІРИНГ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-10-16-003441-a ДЕПАРТАМЕНТУ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи протокол № 132 від 16.10.2025 року, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманої тендерної пропозиції та протокол розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ СЕРВІСІНЖИНІРИНГ, протокол уповноваженої особи від 31.10.2025 № 172 про визначення учасника ТОВ СЕРВІСІНЖИНІРИНГ переможцем Закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 31 жовтня 2025 р., договір від 06 жовтня 2025 р. № 1782 на суму 2 238 775,60 гривень, Додаткова угода від 24.11.2025 р. №1, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 27 листопада 2025 року на запит Східного офісу Держаудитслужби від 24 листопада 2025 року .
Період усунення порушень: 09.12.2025 17:30 - 13.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2025 17:30

Запити/Пояснення