-
Переговорна процедура
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ЛОТ №1 Наркотичні засоби, психотропні речовини
Завершена
13 854.70
UAH з ПДВ
Номер:
aa8c9b65cd5a40c7bca28b15c7bd2481
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-29-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2019 00:00
Період моніторингу:
29.01.2019 16:08 - 20.02.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2019 №5
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.01.2019 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-11-19-000209-b 19.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону; абзацу восьмого та дев’ятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Крім того, встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку №490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Комунального закладу Білопільської районної ради «Білопільська центральна районна лікарня» (далі - Замовник), рішення тендерного комітету Замовника про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 20.11.2018 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.12.2018 №500/591, додаткова угода від 22.12.2018 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 30.01.2019 року.
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Моніторингом установлено, що Замовником двічі проводились процедури відкритих торгів (ID: UA-2018-02-06-001503-a та UA-2018-01-17-001338-c) по предмету закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція», який був поділений на лоти. Торги за лотом «Наркотичні засоби, психотропні речовини» двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості учасників.
При цьому, відкриті торги за предметом «Наркотичні засоби, психотропні речовини» Замовником двічі не проводилися та відповідно не відмінялися через відсутність достатньої кількості учасників.
Слід зазначити, що пунктом 4 частини другої статті 35 Закону не передбачено випадку застосування переговорної процедури у разі якщо торги відмінено частково (за лотом).
Крім того, предмет закупівлі в частині найменувань (номенклатури) товару, зазначений у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (ID: UA-2018-11-19-000209-b), відрізняється за найменуваннями (номенклатурою) товару від предмету закупівлі, який був визначений у тендерній документації під час проведення відкритих торгів, а саме: у повідомленні про намір укласти договір відсутня позиція «Морфін в таблетках», яка включалася до предмета закупівлі у відкритих торгах.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону застосував переговорну процедуру закупівлі при здійсненні закупівлі наркотичних засобів, психотропних речовин (ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція) за відсутності двічі відмінених торгів за вказаним предметом закупівлі та уклав з Комунальним підприємством Сумської обласної ради «Суми-Фарм» договір від 03.12.2018 №500/591 на суму 13 854,70 гривень.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення (договір укладено 03.12.2018 року, оприлюднено - 06.12.2018 року), чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону та не оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін (зміни внесено додатковою угодою від 22.12.2018 року, повідомлення про внесення змін оприлюднено 23.01.2019 року), чим порушив вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону.
Крім того, моніторингом установлено, що у пункті 14 «Обгрунтування застосування переговорної процедури» повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку №490), в частині складання форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.
Період усунення порушень:
06.02.2019 17:15 - 21.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2019 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Нами, з метою усунення порушення у сфері державних закупівель, за взаємної згоди розірвано договір № 500/591 від «03» грудня 2018 року зі всіма додатками до нього, відповідно до п.11.3 Договору.
Дата публікації звіту:
12.02.2019 15:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
- documentsForm: Відсутній механізм
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
З метою усунення виявлених порушень замовником прийнято рішення розірвати договір
Дата публікації:
13.02.2019 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
71158485e76d4d3291d320ad879fc0a5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2019 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі наркотичних засобів та психотропних речовин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-19-000209-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в наданні інформації щодо ID номерів відкритих торгів, присвоєних електронною системою закупівель, відміна яких обумовила застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f517c182d1c2408a9292ba56996ef546
Назва:
Надання інформації щодо ID номерів
Дата опублікування:
30.01.2019 13:47
Опис:
7e1ea902f82f49aa8a13f5ffc53a7bf1 - відкриті торги
8177f7a61ef54b6887620de93c39ea5b - відкриті торги