• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №143 за адресою: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 24-а»

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №143 за адресою: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 24-а» згідно документації. При проведенні поточного ремонту учасник/виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності. Строк виконання робіт: до 28.12.2025 року. Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації, в порядку, встановленому цією тендерною документацією. У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю. * Якість запропонованого еквіваленту товару/послуги тощо має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (підтверджується порівняльної таблицею технічних характеристик товару/послуги тощо, заявлених Замовником і запропонованим Учасником їх еквіваленту). Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Кошторисних норм України у будівництві відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинного законодавства. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції Учасник може здійснити огляд об'єкту з представником інженерно-господарського відділу Замовника 253-73-75. Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень, за присутності представника Замовника. Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути умови, з якими він може зіткнутися при виконані робіт (можливості підключення до існуючих мереж, обставини, що обмежують доступ до об’єкту тощо) та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості її робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
Номер: fddd15c053214d5a875611ae4188d662
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 06.11.2025 16:43 - 28.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.11.2025 № 114-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.11.2025 № 114-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-10-15-012788-a 15.10.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, s.v.chernovol@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мігашко Олександр Сергійович встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення у відповідність з вимогами тендерної документації договірної ціни, локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів до договору про надання послуг від 31.10.2025 № ВТО/18/М, а у разі неможливості - припинити зобов’язання за договором про надання послуг від 31.10.2025 № ВТО/18/М, укладеним з ФОП Мігашко Олександр Сергійович, з дотриманням положень Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 15.10.2025 року №ВТО/18 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної-особи підприємця Мігашко Олександра Сергійовича (далі – ФОП Мігашко Олександр Сергійович); протокол уповноваженої особи від 25.10.2025; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 31.10.2025 № ВТО/18/М; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мігашко Олександр Сергійович встановлено наступне. Згідно з умовами підпункту 5.2 пункту 5 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції необхідно надати розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошториси, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів), які готуються відповідно до технічного завдання. Відповідно до пунктів 45 та 46 Дефектного акту Додатку 1 до Тендерної документації, який є технічним завданням, передбачено «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками» у обсязі 1,6 квадратних метрів та 1,8 квадратних метрів відповідно. У складі тендерної пропозиції ФОП Мігашко Олександр Сергійович поданий локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, пунктом 79 якого передбачені металопластикові двері площею 3,4 квадратних метри на суму 27050,4 грн та, крім того, пунктом 83 передбачені металопластикові двері площею 1,8 квадратних метрів на суму 14320,80 гривень. Тобто, у складі тендерної пропозиції цього учасника врахована вартість металопластикових дверей площею 1,8 квадратних метрів на суму 14320,80 грн, яка не передбачена умовами Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно з поясненнями Замовника вказана розбіжність є наслідком технічної (формальної) описки при складанні локального кошторису. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Мігашко Олександр Сергійович, визнав його переможцем відкритих торгів та уклав з ним договір про надання послуг від 31.10.2025 № ВТО/18/М.
Період усунення порушень: 27.11.2025 16:08 - 12.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2025 16:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Порушення усунуто шляхом укладення Додаткової угоди №1 до договору від 31.10.2025 №ВТО/18/М.
Дата публікації звіту: 04.12.2025 09:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 19.12.2025 13:15

Запити/Пояснення