-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола, 61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 990 114.00
UAH з ПДВ
Номер:
5e6fa898459b4cbb8fe8bed4f4603fd8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-18-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2025 00:00
Період моніторингу:
18.11.2025 15:50 - 10.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2025 №256
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2025 №256.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-10-14-016508-a, 14.10.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
ff2492d04a704f91b6c2189b9a5e7e6f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
Дата: 25.11.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-10-14-016508-a, яка проведена Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Так, пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити про’єкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одночасно, згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 цих особливостей укладається, зокрема, відповідно до цих особливостей, а у пункті 49 Особливостей №1178 визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
В ході проведення моніторингу встановлено, що у пункті 10.13. проєкту договору про закупівлю (міститься у Додатку №6 до тендерної документації), визначено наступні випадки для зміни істотних умов договору про закупівлю:
- узгодженого сторонами збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з дня укладення договору про закупівлю (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вперше) або з дня останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вдруге і далі), за умови документального підтвердження такого коливання. Такі зміни до договору про закупівлю можуть бути внесені не раніше 90 днів з дня підписання договору про закупівлю або внесення до нього змін щодо збільшення ціни за одиницю товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Обмеження стосовно строків внесення змін до договору про закупівлю щодо збільшення ціни за одиницю товару не застосовується у разі зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Обмеження щодо збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків застосовується щодо кожного окремого випадку збільшення ціни за одиницю товару (без обмеження кількості змін). Змінена ціна за одиницю товару не повинна перевищувати 50 відсотків ціни за одиницю товару, що передбачена в початковому договорі про закупівлю (підпункт 2);
- зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку (підпункт 9);
- співфінансування в обсязі не менш як 75 відсотків ціни договору про закупівлю, укладеного оператором системи передачі електричної енергії, за кошти кредитів, позик, грантів, що надаються відповідно до міжнародних договорів України організаціями, зазначеними у частині другій статті 6 Закону, із подальшим застосуванням правил і процедур, встановлених організацією, що здійснює таке співфінансування (підпункт 10).
Водночас, предметом закупівлі UA-2025-10-14-016508-a є роботи, а саме капітальний ремонт ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола, 61, а не товар, а також джерелом фінансування закупівлі Замовником визначено кошти Державного бюджету України.
Крім того, предметом досліджуваної процедури закупівлі не виступає об’єкт нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 №382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації».
У пункті 19 Особливостей №1178 визначено перелік випадків, за яких істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Проте, норми пункту 19 Особливостей №1178 не містять імперативного припису щодо обов`язкового включення до умов договору всіх перелічених у цьому пункті випадків, а лише установлюють таку можливість.
Слід вказати, що аналогічні випадки для зміни істотних умов договору про закупівлю містить укладений за результатами проведення процедури закупівлі договір від 06.11.2025 №06/11-Ч.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обґрунтування щодо підставності включення до умов проєкту договору (Додаток №6 до тендерної документації) умов підпунктів 2, 9 та 10 пункту 10.13., які не стосуються предмету досліджуваної процедури закупівлі.
За результатами проведення закупівлі укладено договір від 06.11.2025 №06/11-Ч (далі – Договір №06/11-Ч), відповідно до пункту 3.1. якого підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2 до договору) не пізніше 31.12.2025.
Також, згідно з Додатком 2 «Календарний графік виконання ремонтних робіт» до Договору №06/11-Ч термін виконання робіт до 31.12.2025.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань
4. Обґрунтувати погодження сторонами Договору №06/11-Ч строку виконання робіт до 31.12.2025 та можливість виконання робіт у визначений договором строк
5. Надати інформацію щодо фактичних обсягів виконання робіт за Договором №06/11-Ч станом на 25.11.2025 (із наданням підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0bd99146e57a4351961095e000341de8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.11.2025 23:45
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола,61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
1.Львівським національним університетом імені Івана Франка 14 жовтня 2025 року опубліковано закупівлю «Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола,61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) на суму 2 990 114 грн з ПДВ (опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-14-016508-a) шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола,61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням Експертного звіту №37/24-РБК/ЕЗ від 14.06.2024, ПКД та відомостей обсягів робіт та ін.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола,61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Додаток до протоколу уповноваженої особи
Львівського національного університету імені Івана Франка
14.10.2025р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола,61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
1 Назва предмету закупівлі «Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола,61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування роботи «Капітальний ремонт сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола,61 (Характер робіт - капітальний ремонт») (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля проводиться для забезпечення капітального ремонту сховища №49256 за адресою: м. Львів, вул. Чорновола,61
Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені
відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства
Місце та строк поставки робіт:
м. Львів, вул. Чорновола,61
до 31.12.2025 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість
2 990 114 грн з ПДВ
Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2025 рік)
2 990 114 грн з ПДВ
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2025/11/Obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmetu-zakupivli-Budivelni-materialy-laminat-pidkladka-pid-laminat-plint.pdf
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
Надаємо у додаток до пояснень: проектно-кошторисну документацію, відомості обсягів робіт (технічне завдання), експерний звіт.
2. З урахуванням внесення змін до Постанови КМУ від 12.12.2022 року №1178 у Тендерну документацію були прописані усі норми пункту 19 вказаної Постанови щодо істотних умов договору. Так, під час формування тендерної документації Замовником застосовано вимоги пункту 19 Особливостей №1178, які надають Замовнику право, але не обов’язок, включати окремі випадки зміни істотних умов договору. Також частина 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити. Включення підпунктів 2, 9, 10 пункту 10.13 Додатку №6 було здійснено:
1. На підставі типової практики формування проєктів договорів для будівельних робіт у межах воєнного стану.
2. З метою уніфікації підходу до формування договорів, оскільки проєкт договору використовувався як шаблон до інших закупівель, де відповідні підстави можуть застосовуватись.
3. Вказані підпункти не суперечать Особливостям №1178, оскільки:
п.19 не містить вимоги щодо включення лише тих випадків, які стосуються конкретного предмета закупівлі;
законодавство не забороняє включення можливих, але необов’язкових варіантів зміни умов договору.
Включення зазначених пунктів не вплинуло на результати проведення закупівлі, жодним чином не обмежило конкуренцію.
Також, хочемо повідомити, що в укладеному договорі №06/11-Ч фактичне застосування підпунктів 2, 9 та 10 не відбулося і не відбудеться, оскільки підстав для них не виникло. Замовник підтверджує, що такі положення не стосуються предмета закупівлі, не вплинули на її результат та не порушили вимог закону.
Строк виконання робіт до 31.12.2025 року визначено сторонами з урахуванням:
готовності проєктно-кошторисної документації та проведення її експертизи до моменту оголошення закупівлі;
обсягу робіт, передбачених ПКД, які мають характер внутрішнього ремонту сховища без складних технологічних рішень та без робіт, що потребують консервації на зимовий період;
можливості залучення підрядником субпідрядника для виконання окремих робіт, достатньої кількості працівників, що підтверджено його тендерною пропозицією.
З урахуванням вказаного, виконання робіт відбудеться згідно графіку до 31.12.2025.
Станом на 25.11.2025 року за договором №06/11-Ч від 06.11.2025 року виконано роботи підрядником, подано Акти виконаних робіт за листопад 2025 року, які підписані Замовником та перевірені відповідними технічними службами, та фахівцем з технічного нагляду Довідку та Акт виконаних робіт додаємо.
Уповноважена особа Іваночко Ірина Богданівна
з публічних закупівель