-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Прилади та навчальне лабораторне обладнання для кабінетів біології,географії, фізики
Торги відмінено
650 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
6c773f4169f149eaa6cfbcadc59f6e95
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
28.10.2025 12:11 - 19.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2025 № 359
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-10-14-013195-a 14.10.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, установлено порушення вимог пунктів 3, 28, 77 та 83 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.10.2025 № 14/10, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Ю+МАГ» (далі – Учасник, Переможець), електронний протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі від 23.10.2025 та повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни відкритих торгів від 30.10.2025 № 30/10, пояснення та документи надані Замовником від 03.11.2025, від 06.11.2025 та від 12.11.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника ТОВ «Ю+МАГ» з остаточною ціною пропозиції 649 998,00 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону
№ 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Моніторингом установлено, що фінансування закупівлі за ID:
UA-2025-10-14-013195-a передбачено за бюджетними програмами:
КПКВК 0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам;
КПКВК 0611183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Згідно з пунктом 77 Особливостей № 1178 закупівлі товарів, робіт і послуг у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, здійснюються замовниками з урахуванням положень, визначених розділом «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244», незалежно від вартості таких закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Поруч з тим, у тендерній документації зазначається перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
Згідно з пунктом 83 Особливостей № 1178 у тендерній документації Замовник зазначає інформацію, передбачену пунктом 28 цих особливостей, а також, зокрема, зазначає про те, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, а саме:
- документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом;
- документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших субпідрядників/співвиконавців;
- інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі);
- інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання);
- інформацію про те, що до субпідрядників/співвиконавців особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичних осіб - субпідрядників/співвиконавців не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання).
Разом з тим, відповідно до пункту 84 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту 44 Особливостей № 1178, а також у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- не зареєстрований (для юридичної особи)/не є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні;
- має намір залучити субпідрядника/співвиконавця, який не зареєстрований (для юридичної особи)/не є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні;
- особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) є особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та/або особою, що включена до санкційного списку Європейського Союзу;
- має намір залучити субпідрядника/співвиконавця, який особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - субпідрядника/співвиконавця є особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та/або особою, що включена до санкційного списку Європейського Союзу;
2) тендерна пропозиція містить товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які не походять з прийнятних країн;
3) переможець процедури закупівлі:
- особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) є особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та/або особою, що включена до санкційного списку Європейського Союзу;
- має намір залучити субпідрядника/співвиконавця, який особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - субпідрядника/співвиконавця є особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та/або особою, що включена до санкційного списку Європейського Союзу;
- не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами.
Враховуючи вищезазначене, під час моніторингу встановлено, що при складанні та затвердженні тендерної документації (рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.10.2025 № 14/10) Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2025 року № 1254, в частині включення вимог, що є обов’язковими при здійсненні закупівлі в рамках Ukraine Facility, щодо надання Переможцем процедури закупівлі, у визначений строк та спосіб, інформації передбаченої абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей № 1178, а також підстав для відхилення, чим, відповідно порушено вимоги пунктів 3, 28, 77 та 83 Особливостей № 1178.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 07.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо вищезазначеного, однак, у відповідь Замовник повідомив про відміну: «…повідомляємо, що після розкриття пропозицій учасників було виявлено помилку у тендерній документації, а саме була зазначена менша кількість предметів закупівлі, ніж передбачалося фактично, що призвело до завищення очікуваної вартості. У зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень було складено протокол № 30/10 від 30.10.2025 р., на підставі якого закупівлю було відмінено».
Так, у ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги за номером ID: UA-2025-10-14-013195-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178, а саме, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини сьомої статті 8 Закону № 922-VIII, якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Період усунення порушень:
17.11.2025 18:43 - 02.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2025 18:43
Запити/Пояснення
Номер:
463eccc666444d9bad403aa5565ed8db
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
29.10.2025 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є прилади та навчальне лабораторне обладнання для кабінетів біології, географії, фізики, за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-14-013195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f4e2e4598c704293908d438c1175ce39
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації
Дата опублікування:
06.11.2025 15:29
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання інформації від 29.10.2025 р., Відділ освіти Димерської селищної ради повідомляє :
Перед початком проведення процедури закупівлі було здійснено моніторинг ринкових цін на товари, що є предметом закупівлі. З цією метою були отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників, зокрема від ТОВ «Поділля Фінанс», ТОВ «Ю+МАГ», ТОВ «СТАР ТЕХНОЛОДЖІ», ТОВ «Бі2Бі Солюшнз», ТОВ «Інтер Системс» та інших учасників ринку (додаються).
На підставі проведеного моніторингу цін та аналізу отриманих комерційних пропозицій було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, яка відповідає середньоринковому рівню цін на відповідну продукцію.
Джерела фінансування закупівлі:
КПКВКМБ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» — 1 183 500 грн, згідно з рішенням Димерської селищної ради № 2101-59-VIII від 20 лютого 2025 року.
КПКВКМБ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”» — 131 500 грн, згідно з рішенням Димерської селищної ради № 2101-59-VIII від 20 лютого 2025 року.
Процедура закупівлі проводилася із використанням електронної системи «Prozorro» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Після розкриття пропозицій учасників було виявлено технічну помилку — у тендерній документації була зазначена менша кількість предметів закупівлі, ніж передбачалося фактично. У зв’язку з цим було складено протокол № 30/10 від 30.10.2025 р., на підставі якого закупівлю було відмінено.
Додатки:
1. Комерційні пропозиції у форматі Outlook - 10 файлів;
2. Копія протоколу № 30/10 від 30.10.2025 р. – 1 арк.;
3. Копія рішення Димерської селищної ради – 5 арк.
Номер:
1b3f63b428b24f12b831adfbb6f52af3
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації
Дата опублікування:
03.11.2025 15:16
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання інформації від 29.10.2025 р., Відділ освіти Димерської селищної ради повідомляє :
Перед початком проведення процедури закупівлі було здійснено моніторинг ринкових цін на товари, що є предметом закупівлі. З цією метою були отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників, зокрема від ТОВ «Поділля Фінанс», ТОВ «Ю+МАГ», ТОВ «СТАР ТЕХНОЛОДЖІ», ТОВ «Бі2Бі Солюшнз», ТОВ «Інтер Системс» та інших учасників ринку (додаються).
На підставі проведеного моніторингу цін та аналізу отриманих комерційних пропозицій було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, яка відповідає середньоринковому рівню цін на відповідну продукцію.
Джерела фінансування закупівлі:
КПКВКМБ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» — 1 183 500 грн, згідно з рішенням Димерської селищної ради № 2101-59-VIII від 20 лютого 2025 року.
КПКВКМБ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”» — 131 500 грн, згідно з рішенням Димерської селищної ради № 2101-59-VIII від 20 лютого 2025 року.
Процедура закупівлі проводилася із використанням електронної системи «Prozorro» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Після розкриття пропозицій учасників було виявлено технічну помилку — у тендерній документації була зазначена менша кількість предметів закупівлі, ніж передбачалося фактично. У зв’язку з цим було складено протокол № 30/10 від 30.10.2025 р., на підставі якого закупівлю було відмінено.
Додатки:
1. Комерційні пропозиції у форматі Outlook - 10 файлів;
2. Копія протоколу № 30/10 від 30.10.2025 р. – 1 арк.;
3. Копія рішення Димерської селищної ради – 5 арк.
Номер:
ff7b26b5c15f4d48a9cdd8e7a0f770a7
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.11.2025 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Надати обґрунтовані пояснення щодо підстав недотримання Замовником, при оголошені та складанні тендерної документації, щодо закупівлі здійсненної за правилами і за кошти Ukraine Facility, вимог, які набрали чинності 04.10.2025, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25.09.2025 № 1254 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ace32f61279749a2a3743dec6e44134c
Назва:
На виконання Запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 07.11.2025 р. надання поясненя
Дата опублікування:
12.11.2025 20:56
Опис:
На виконання Запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 07.11.2025 р. надання поясненя щодо підстав недотримання Замовником, при оголошені та складанні тендерної документації, щодо закупівлі здійсненної за правилами і за кошти Ukraine Facility, вимог, які набрали чинності 04.10.2025, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25.09.2025 № 1254 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178., повідомляємо ,що після розкриття пропозицій учасників було виявлено помилку у тендерній документації, а свме була зазначена менша кількість предметів закупівлі, ніж передбачалося фактично, що призвело до завищення очікуваної вартості.
У зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень було складено протокол № 30/10 від 30.10.2025 р., на підставі якого закупівлю було відмінено.