-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
барабанне сито з стрічковим та шнековим транспортерами
Завершена
964 533.33
UAH з ПДВ
Номер:
570327d287634c8699e40aa21a242045
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-10-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
10.11.2025 16:48 - 02.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
10.11.2025
№ 100-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Алла БЕХ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.11.2025 № 100-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель.
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2025-10-14-013135-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Канцторглайн» встановлено порушення вимог пункту 43, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-ХІІ від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про постачання барабанного сита з стрічковими та шнековими транспортерами від 31.10.2025 № 50, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Військової частини А2365 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 14.10.2025 № 26 (зі змінами, затвердженими протоколом від 17.10.2025 № 29), тендерна пропозиція учасника-переможця приватного підприємства «Канцторглайн» (далі – ПП «Канцторглайн»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.10.2025 № 30, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.10.2025, договір про постачання барабанного сита з стрічковими та шнековими транспортерами від 31.10.2025 № 50, відповідь Замовника на пояснення з копіями документів, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.11.2025.
За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, зокрема, в пункті 4 розділу VI тендерної документації, встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є товари, а не роботи з будівництва об’єкта нерухомого майна;
- в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в пункті 4 розділу VI тендерної документації та пункті 12.3 розділу 12 проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) зазначено підстави внесення змін до істотних умов договору про закупівлю без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067;
- в порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника складена у невідповідності до вимог законодавства, зокрема, пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які не оформлені як додатки до тендерної документації, зокрема: підтвердження у довільній формі, що запропонований товар новий, який не був в експлуатації та виготовлений не раніше 2024 року виробництва та відомості про виробника запропонованого товару.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Канцторглайн» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації від учасників імперативно вимагається надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного(их) господарського(их) договору(ів) (з зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ контрагента, контактні дані контрагента, реквізити договору (номер, дата укладення, предмет, ціна), а також відповідних бухгалтерських документів, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі.
На виконання вищевказаних вимог учасником ПП «Канцторглайн» у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання барабанного сита з стрічковими та шнековими тренспортерами від 17.10.2025 № 61 (далі – довідка № 61), в якій зазначено інформацію про наявність досвіду виконання одного аналогічного договору від 11.03.2025 № 28, укладеного з ТОВ «Полянківська кераміка».
Однак, моніторингом встановлено, що у наданій учасником ПП «Канцторглайн» довідці № 61 відсутня інформація щодо ціни вказаного аналогічного договору та коду ЄДРПОУ контрагента, а також відсутні бухгалтерські документи, що підтверджують виконання договору від 11.03.2025 № 28 в повному обсязі, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «Канцторглайн» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 4 Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації (документів) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (підтвердження відповідності технічній специфікації (технічних вимог) відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації).
Пунктом 3 Додатку № 6 до тендерної документації передбачено технічну специфікацію у вигляді таблиці із зазначенням необхідних технічних даних барабанного сита з стрічковими та шнековими транспортерами та вимогою щодо зазначення учасником технічних характеристик товару, що пропонується ним до постачання.
На виконання вказаних вимог учасником ПП «Канцторглайн» у складі тендерної пропозиції надано заповнену технічну специфікацію (файл «Технічне завдання (1).pdf»), в якій не зазначено технічні характеристики товару, що пропонується вказаним учасником до постачання, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку № 4 до тендерної документації та пункту 3 Додатку № 6 до тендерної документації.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 14.11.2025 надано пояснення «…учасником ПП «Канцторглайн» надіслав на адресу Замовника лист вх: № 131/2 від 24.10.2025 року з доданими документами», яке не спростовує зазначене порушення.
Разом з тим, відповідно до пункту 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до вимог пунктів 3-4 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ПП «Канцторглайн» оприлюднено в електронній системі закупівель 23.10.2025.
Проте, переможцем торгів ПП «Канцторглайн» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, 30.10.2025, тобто на 7 день, а не протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 14.11.2025 надано пояснення «…учасник ПП «Канцторглайн» надав пояснення, що у зв’язку з технічним збоєм в наслідок відключення енергопостачання через ракетний обстріл, не змогли вчасно завантажити необхідні документи», яке не спростовує зазначене порушення.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ПП «Канцторглайн» як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей та як такого, який не надав у спосіб, зазначений в пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.11.2025 12:43 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2025 12:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів на виконання висновку від 26.11.2025 року.
Дата публікації звіту:
03.12.2025 15:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
05.12.2025 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
0d76c1d4685b41b98b2083e3526ccf43
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2025 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «барабанне сито з стрічковим та шнековим транспортерами» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-14-013135-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «Канцторглайн» (далі – ПП «Канцторглайн») на відповідність тендерній документації Військової частини А2365 (далі – Замовник) (протоколу, рішення).
3. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, зокрема, в пункті 4 розділу VI тендерної документації, встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є товари, а не роботи з будівництва об’єкта нерухомого майна;
- в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в пункті 4 розділу VI тендерної документації та пункті 12.3 розділу 12 проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) зазначено підстави внесення змін до істотних умов договору про закупівлю без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067;
- в порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника складена у невідповідності до вимог законодавства, зокрема, пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які не оформлені як додатки до тендерної документації, зокрема: підтвердження у довільній формі, що запропонований товар новий, який не був в експлуатації та виготовлений не раніше 2024 року виробництва та відомості про виробника запропонованого товару.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей?
4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації від учасників імперативно вимагається надання у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного(их) господарського(их) договору(ів) (з зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ контрагента, контактні дані контрагента, реквізити договору (номер, дата укладення, предмет, ціна).
На виконання вищевказаних вимог учасником ПП «Канцторглайн» у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання барабанного сита з стрічковими та шнековими тренспортерами від 17.10.2025 № 61 (далі – довідка № 61) (файл «Довідка про досвід.pdf»), в якій зазначено інформацію про наявність досвіду виконання одного аналогічного договору від 11.03.2025 № 28.
Однак, у наданій учасником ПП «Канцторглайн» довідці № 61 відсутня інформація щодо ціни аналогічного договору та коду ЄДРПОУ контрагента, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Крім того, в порушення вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, учасником ПП «Канцторглайн» у складі тендерної пропозиції не надано бухгалтерські документи, що підтверджують виконання договору від 11.03.2025 № 28 в повному обсязі.
Відповідно до пункту 6 Додатку № 9 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції узгодження (дозвіл) Служби Безпеки України, що є необхідним для здійснення огляду об’єктів, поставки та монтажу товару.
На виконання вищевказаної вимоги учасник ПП «Канцторглайн» в складі тендерної пропозиції надав файл «Дозвіл (2) (1).pdf», в якому міститься список особового складу ПП «Канцторглайн», який буде виконувати роботи на технічній території військової частини А2365, затверджений командиром Замовника 30.10.2024 та погоджений начальником відділу 8 управління ДВКР СБУ 01.11.2024.
Однак, вказаний список не є узгодженням (дозволом) Служби Безпеки України, наданий на виконання робіт, а не поставки та монтажу товару та датований 2024 роком, при тому, що датою оголошення вказаної закупівлі є 14.10.2025, чим не дотримано вимоги пункту 6 Додатку № 9 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції інформації (документи) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (підтвердження відповідності технічній специфікації (технічних вимог) відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації).
Так, в пункті 3 Додатку № 6 до тендерної документації наведено технічну специфікацію, у вигляді таблиці з технічними даними барабанного сита з стрічковими та шнековими транспортерами.
Також, таблицею передбачено заповнення учасником колонки «Пропозиція Учасника», в якій встановлено вимогу щодо зазначення учасником технічних характеристик товару, що пропонується до постачання.
Однак, в наданій учасником ПП «Канцторглайн» у складі тендерної пропозиції заповненої технічної специфікації (файл «Технічне завдання (1).pdf») не заначено технічні характеристики товару, що пропонується до постачання, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку № 4 до тендерної документації та пункту 3 Додатку № 6 до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Канцторглайн» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ПП «Канцторглайн» вимогам підпунктів 1.1, 1.3 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, пункту 3 Додатку № 6 до тендерної документації, пункту 4 Додатку № 4 до тендерної документації та пункту 6 Додатку № 9 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
5. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
При цьому, абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до вимог пунктів 3-4 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ПП «Канцторглайн» оприлюднено в електронній системі закупівель 23.10.2025.
Проте, переможцем торгів ПП «Канцторглайн» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, 30.10.2025, тобто на 7 день, а не протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення переможця торгів ПП «Канцторглайн» на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
63b5bb1fca5e4b548d330dafa64ef2d1
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
14.11.2025 16:02
Опис:
Щодо надання пояснень : UA-2025-10-14-013135-a
На питання №1 надаємо копії комерційних пропозицій.
На питання №2 вашого запиту від 11.11.2025 року повідомляємо, що Військовою частиною А2365 (далі – Замовник) , не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «Канцторглайн» (далі – ПП «Канцторглайн») на відповідність тендерній документації Замовника, протоколи та рішення з цього приводу не приймалися та не складалися .
На питання №3 вашого запиту від 11.11.2025 року повідомляємо, що тендерна документація готувалася до внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067 змін.
На питання №4 вашого запиту від 11.11.2025 року повідомляємо, учасником ПП «Канцторглайн» надіслав на адресу Замовника лист вх:№ 131/2 від 24.10.2025 року з доданими документами. (Копія додається ). Також повідомляємо, що список особового складу ПП «Канцторглайн», який виконує роботи на технічній території військової частини А2365, затверджений командиром Замовника 30.10.2024 та погоджений начальником відділу 8 управління ДВКР СБУ 01.11.2024 відповідає вимогам пункту 6 Додатку № 9 до тендерної документації.
На питання №5 вашого запиту від 11.11.2025 року повідомляємо, учасник ПП «Канцторглайн» надав пояснення, що у зв’язку з технічним збоєм в наслідок відключення енергопостачання через ракетний обстріл, не змогли вчасно завантажити необхідні документи.
Номер:
13bf8eb785e34cdda1420630ee9425a1
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
14.11.2025 16:10
Опис:
На питання №4 вашого запиту від 11.11.2025 року повідомляємо, учасником ПП «Канцторглайн» надіслав на адресу Замовника лист вх:№ 131/2 від 24.10.2025 року з доданими документами. (Копія додається ). Також повідомляємо, що список особового складу ПП «Канцторглайн», який виконує роботи на технічній території військової частини А2365, затверджений командиром Замовника 30.10.2024 та погоджений начальником відділу 8 управління ДВКР СБУ 01.11.2024 відповідає вимогам пункту 6 Додатку № 9 до тендерної документації.