-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Навчальне обладнання та приладдя для навчальних класів географії, математики НУШ
Завершена
432 915.33
UAH з ПДВ
Номер:
2f7d79ece4e047ca969a06e1134e997d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 16:10 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2025 № 117-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.11.2025 № 117-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2025-10-14-012881-a 14.10.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» встановлено порушення підпункту 3 пункту 84 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 06.11.2025 № 412, укладеним з ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», з дотриманням положень Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 14.10.2025 № 112); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» (далі – ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2»); протокол уповноваженої особи Замовника від 29.10.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 06.11.2025 № 412 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Закупівля здійснюється у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Згідно з абзацом тринадцятим пункту 83 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання).
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 29.10.2025.
При цьому, ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 83 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 29.10.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію (сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu) про те, що до ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» не включений до санкційного списку Європейського Союзу.
Відповідно до підпункту 3 пункту 84 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами.
Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 84 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», як такого, що не надав інформацію, передбачену абзацом тринадцятим пункту 83 Особливостей.
Незважаючи на наявність вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
26.11.2025 16:29 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2025 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Південного офісу Державної аудиторсьої служби щодо виявлення порушення за результатами моніторингу та зобов'язання усунути порушення шляхом припинення договірних зобов'язань за Договором про закупівлю №412 від 06.11.2025 року, закупівля UA-2025-10-14-012881-a "Навчальне обладнання та приладдя для навчальних класів географії, математики НУШ" надаємо додаткову угоду №1 від 01.12.2025 року про розірвання Договору про закупівлю №412 від 06.11.2025 року
Дата публікації звіту:
01.12.2025 13:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.12.2025 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
55987301989b420f9275c2c3204b49ea
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
18.11.2025 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що придбаваються в межах даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0f1d644efcdf444ca8c43376e782c5a3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.11.2025 15:07
Опис:
Посилання на сайт управління освіти для зручного пошуку: https://pervomaysk.osv.org.ua/news/1760533064/ Оголошення про проведення відкритих торгів (навчальне обладнання та приладдя для навчальних класів географії, математики НУШ). https://pervomaysk.osv.org.ua/news/1760533245/ Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (Навчальне обладнання та приладдя для навчальних класів географії, математики НУШ).
Номер:
a1949b38e3284eceabc699f8c44d8bf2
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
18.11.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до абзацу тринадцятого пункту 83 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання).
При цьому, згідно підпункту 3 пункту 84 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі переможець процедури закупівлі не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами.
Зважаючи на вищенаведене, пояснити, яким чином учасником ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», як переможцем процедури закупівлі, виконано вимоги абзацу тринадцятого пункту 83 Особливостей в частині надання інформації про те, що до нього не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він не включений до санкційного списку Європейського Союзу?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.