• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Навчальне обладнання та приладдя для навчальних класів географії, математики НУШ

Завершена

432 915.33 UAH з ПДВ
Номер: 2f7d79ece4e047ca969a06e1134e997d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-17-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 17.11.2025 16:10 - 09.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 117-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.11.2025 № 117-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2025-10-14-012881-a 14.10.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, o.v.shulha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» встановлено порушення підпункту 3 пункту 84 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 06.11.2025 № 412, укладеним з ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», з дотриманням положень Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 14.10.2025 № 112); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» (далі – ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2»); протокол уповноваженої особи Замовника від 29.10.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 06.11.2025 № 412 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Закупівля здійснюється у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Згідно з абзацом тринадцятим пункту 83 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 29.10.2025. При цьому, ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 83 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 29.10.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію (сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu) про те, що до ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» не включений до санкційного списку Європейського Союзу. Відповідно до підпункту 3 пункту 84 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 84 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», як такого, що не надав інформацію, передбачену абзацом тринадцятим пункту 83 Особливостей. Незважаючи на наявність вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 26.11.2025 16:29 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2025 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Південного офісу Державної аудиторсьої служби щодо виявлення порушення за результатами моніторингу та зобов'язання усунути порушення шляхом припинення договірних зобов'язань за Договором про закупівлю №412 від 06.11.2025 року, закупівля UA-2025-10-14-012881-a "Навчальне обладнання та приладдя для навчальних класів географії, математики НУШ" надаємо додаткову угоду №1 від 01.12.2025 року про розірвання Договору про закупівлю №412 від 06.11.2025 року
Дата публікації звіту: 01.12.2025 13:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.12.2025 14:25

Запити/Пояснення