-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт тротуару по пр. Богоявленський ріг вул. Ігоря Бедзая в м. Миколаєві
Завершена
1 943 192.64
UAH з ПДВ
Номер:
6e20a5ece6fe4e74b8ee63a95e624a00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-07-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2025 00:00
Період моніторингу:
07.11.2025 11:28 - 29.11.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.11.2025 № 87-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 07 листопада 2025 року № 87-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
3. UA-2025-10-14-009966-a від 14.10.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
5ee4914088d04c84be18be5c362b7b7e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт тротуару по пр. Богоявленський ріг вул. Ігоря Бедзая в м. Миколаєві» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-14-009966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертний звіт, та ін., на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість..
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Чому разом із договором підряду від 31.10.2025 № 331 не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (у машинозчитувальному форматі)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f50a0b66380a4d2f89301ec4521bfc1b
Назва:
пояснення на запит.
Дата опублікування:
11.11.2025 17:20
Опис:
Розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11.11.2025, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-14-009966-a, повідомляю таке.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснене фахівцями технічного відділу ДЖКГ ММР (дефектний акт та технічне завдання додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене на сайті ДЖКГ ММР 20.10.2025 року (файл «Обгрунтування – поточний ремонт тротуару Богоявленський – І. Бедзая»). Посилання на сторінку: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/.
3. Документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі оприлюднені замовником разом з договором про закупівлю (файл 346_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf).