• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Лопанської набережної (інв. № 10854) на ділянці між вул. Гостинний двір та вул. Полтавський шлях, м. Харків (код ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

5 228 294.20 UAH з ПДВ
Номер: cd5cb0a5ba0f4b10af2ef2e211619568
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-14-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.11.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 14.11.2025 17:30 - 06.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 14.11.2025 №311 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 14.11.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.11.2025 № 311 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16 UA-2025-10-14-002107-a 14.10.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, y.s.kononenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 цього Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси з зазначенням вартості транспортування і заготівельно-складських витрат щодо кожної номенклатурної позиції та характеристики матеріальних ресурсів таких, як: п. 2 Анкерні болти, п.3 Бірка маркувальна, п. 17 Емаль, п. 53 Сталь кругла, згідно частини першої статті 41 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Протокол № 263 від 14 жовтня 2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ». (далі – ТОВ «НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ), протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.11.2025, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2025, договір від 11.11.2025 № 11/11 (далі – Договір), пояснення Замовника від 25.11.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Згідно з статтею 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням Особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 11.11.2025 №11 та додатки до нього, зокрема відомість ресурсів до Договірної ціни. Проте, в відомості ресурсів до договору від 11.11.2025 №11 не зазначено характеристики матеріальних ресурсів таких, як: п. 2 Анкерні болти, п.3 Бірка маркувальна, п. 17 Емаль, п. 53 Сталь кругла. Поряд з цим, в розділ VI «Будівельні матеріал, вироби та конструкції» в відомості ресурсів до договору від 11.11.2025 №11 не зазначено вартість транспортування та заготівельно-складські витрати щодо кожної номенклатурної позиції Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 24.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 25.11.2025 надав пояснення наступного змісту: «щодо п.2.: Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) визначено орієнтовний перелік матеріалів, а саме, зокрема: п. 2 Анкерні болти, п. 19 Емаль. Види матеріалів, зазначені у цьому Додатку до тендерної документації, Учасник має право замінити на аналогічні». Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками а також з вартістю транспортування та заготівельно-складські витрат. Отже, Замовником під час оприлюднення Договору недотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 27.11.2025 18:46 - 12.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2025 18:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо усунення порушення згідно моніторінгу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт Лопанської набережної (інв. № 10854) на ділянці між вул. Гостинний двір та вул. Полтавський шлях, м. Харків (код ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор закупівлі № UA-2025-10-14-002107-a : на виконання висновку від 27.11.2025 р. про результати моніторінгу процедури закупівлі № UA-2025-10-14-002107-a Спеціалізоване комунальне підприємство "Харківзеленбуд" Харківської міської ради вжило заходи усунення порушення, які були встановлені моніторінгом закупівлі за предметом: Капітальний ремонт Лопанської набережної (інв. № 10854) на ділянці між вул. Гостинний двір та вул. Полтавський шлях, м. Харків (код ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), шляхом укладання та оприлюднення через електронну систему закупівель Додаткової угоди №3 від 04.12.2025 року до Договору № 11/11 від 11.11.2025 року
Дата публікації звіту: 04.12.2025 13:13

Запити/Пояснення