-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті: «Новомиргородський ліцей № 1 Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новомиргород, вул. Миколи Зерова, 3 (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)
Закупівля співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
1 445 658.80
UAH з ПДВ
Номер:
16b707a207014a919bf0fe2bf253b6d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-10-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
10.11.2025 13:37 - 02.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2025 № 98-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.11.2025 № 98-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-10-13-012689-a 13.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «Будівельно – монтажна фірма «БАР’ЄР», ТОВ «ВБ СТАЖ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення закупівлі), відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новомиргородської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.10.2025 б/н, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «Будівельно – монтажна фірма «БАР’ЄР» (далі – ПП «Будівельно – монтажна фірма «БАР’ЄР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВБ СТАЖ» (далі – ТОВ «ВБ СТАЖ»), роз’яснення від 16.10.2025, 17.10.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 14.10.2025, 16.10.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 20.10.2025 № 15765-р/пк-пз, рішення уповноваженої особи від 27.10.2025 № 656, від 27.10.2025 № 657, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.10.2025, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.11.2025 № 605 на суму 1 442 222,63 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ВБ СТАЖ» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 11.11.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
24.11.2025 14:53 - 28.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2025 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
48c361c2766844afaf598d8f6b02bab7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.11.2025 13:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті: «Новомиргородський ліцей № 1 Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новомиргород, вул. Миколи Зерова, 3 (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-13-012689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0ccec40526c540a895d20ede4f1d3dfd
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.11.2025 16:13
Опис:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-11-10-000044. За Запитом сформовано наступні питання:
«1). … яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»;
2). … надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Новомиргородська міська рада під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 1 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Новомиргородською міською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів по предмету: Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті: «Новомиргородський ліцей № 1 Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новомиргород, вул. Миколи Зерова, 3 (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-13-012689-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Замовник надає пояснення на запит.
1. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Новомиргородська міська рада завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
Для виконання послуг з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу Замовником вжито заходів на розробку проектної-кошторисної документації по виконанню робіт за предметом закупівлі: Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті: «Новомиргородський ліцей № 1 Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новомиргород, вул. Миколи Зерова, 3(ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів.
Так само, у порядку державної експертизи проведено розгляд проектної документації, за результатами якого отримано позитивний експертний звіт № 12-0065/03-25 від 10.04.2025 р. (сканкопія експертної оцінки додається).
Тому, розрахунок очікуваної вартості робіт по предмету закупівлі розрахований з урахуванням показників наявних в Зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва (сканкопія зведеного кошторисного розрахунку додається), та відповідно до пояснювальної записки начальника планово-економічного відділу виконавчого комітету міської ради від 16.09.2025 р. (сканкопія пояснювальної записки додається).
2. Замовник дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів». Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://rada-novomirgorod.gov.ua/sites/rada-novomirgorod.gov.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-vidpovidno-do-vimog-p.-41-postanovi-kmuvid-11-zhovtnya-2016-roku-no-710-do-proceduri-zakupivli-no-ua-2025-10-13-012689-a.pdf
Додатки:
1) Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної документації № 12-0065/03-25 від 10.04.2025 р.
2) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
3) Пояснювальна записка начальника планово-економічного відділу виконавчого комітету Новомиргородської міської ради від 16.09.2025 р.