• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з проведення капітального ремонту аеродромного пересувного електроагрегату АПА-5 на шасі УРАЛ-375 з переобладнанням під дизельний двигун

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).

Завершена

3 370 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 003f6038b26240e099a1a07f5357509f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-10-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.11.2025 13:37 - 02.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.11.2025 № 98-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 10.11.2025 № 98-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-10-13-002632-a 13.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ДП «171 Чернігівський ремонтний завод» установлено порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на дотримання вимог абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 та недопущення встановлених порушень в подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Військової частини 2269 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.10.2025 № 26, пропозицію учасника дочірнє підприємство «171 Чернігівський ремонтний завод» (далі – ДП «171 Чернігівський ремонтний завод»), вимогу про усунення невідповідності від 23.10.2025 у пропозиції учасника ДП «171 Чернігівський ремонтний завод», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.10.2025 № 26/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.10.2025, договір про закупівлю послуг від 29.10.2025 № 253/АС на суму 3 370 000,00 грн, укладений між Замовником та ДП «171 Чернігівський ремонтний завод», пояснення надані Замовником 13.11.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ДП «171 Чернігівський ремонтний завод» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 13 та 14 пункту 16 «Вимоги до учасника» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), встановлена вимога, що учасник, для підтвердження встановлених кваліфікаційних критеріїв, повинен надати, зокрема: довідку в довільній формі «Інформаційна довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання договору про закупівлю» (за предметом, на який учасником подано пропозицію, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності) та копію виконаного Учасником аналогічного* договору про закупівлю (за предметом, на який Учасником подано пропозицію), акт звірки взаєморозрахунків до нього та/або відгук про виконання договору. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення цінової пропозиції. На виконання даної вимоги учасником ДП «171 Чернігівський ремонтний завод» у складі пропозиції надано файли «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf», «Анологічний договір № 109-24 від 28.10.2024.pdf», «Акти приймання послуг по дог.109-24.pdf», «Лист-відгук.pdf», «Інформаційна довідка про працівників.pdf», проте учасник визначив їх як конфіденційні документи. Спрощена закупівля не передбачає визначення інформації про кваліфікаційні критерії учасника конфіденційною, оскільки законодавством встановлено, що відповідно до частини 2 статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. На запит органу Держаудитслужби щодо визначення учасником ДП «171 Чернігівський ремонтний завод» конфіденційними документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, Замовником 13.11.2025, надано відповідь, що ним, 12.11.2025 було надіслано лист на ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» від 12.11.2025 №69/19-3322-2025 з приводу некоректного відображення інформації на сайті Prozorro по закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-13-002632-а. 12.11.2025, Замовником отримано у відповідь лист майданчика «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» від 12.11.2025 №12/11/ZK-2977, яким підтверджено встановлену невідповідність щодо статусу файлів «конфіденційні» і що технічні спеціалісти працюють над усуненням невідповідності. Однак, надана Замовником відповідь 13.11.2025 на запит органу Держаудитслужби не спростовує факту встановленого порушення. Разом з цим, відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей, при оприлюднені вимоги про усунення невідповідностей учаснику ДП «171 Чернігівський ремонтний завод», не виявив вказану невідповідність щодо конфіденційних документів та не надав можливості виправити зазначену невідповідність, чим порушено вимоги абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275.
Період усунення порушень: 25.11.2025 11:15 - 10.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2025 11:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу закупівлі ID UA-2025-10-13-002632-a, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором №UA-M-2025-11-10-000043, вжито заходи, направлені на дотримання вимог абзацу шостого пункту 8 Особливостей №1275 та недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту: 28.11.2025 12:38

Запити/Пояснення