-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень пожежного депо (корпус "А") і будівлі з ремпостом (корпус "А" ") 1 ДПРЗ Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на вул. Франка, 6 у м. Івано-Франківську. Коригування проектної документації. (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 096 014.00
UAH з ПДВ
Номер:
64131816a1c74d458fd57ae7d0186c32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-03-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2025 00:00
Період моніторингу:
03.11.2025 14:40 - 25.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2025 №72-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.11.2025 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-10-10-013181-a 10.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції ТОВ КОНТАКТБУД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 1 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.10.2025 року №368 (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ КОНТАКТБУД, протокольне рішення уповноваженої особи від 30.10.2025 № 401, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 13.11.2025 №310-25 на суму 6 998 307,69 грн. 00 коп. без ПДВ (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.11.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пунктах 17.6 та 17.10 проекту договору (Додаток 3 до ТД) посилається на норми Господарського кодексу України.
Згідно з частиною третьою статті 17 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX “Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб” (далі – Закон № 4196-IX) Господарський кодекс України (далі - ГК України) визнано таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону 28 серпня 2025 року. З цієї дати всі господарські та корпоративні відносини регулюються Цивільним кодексом та іншими спеціальними законами.
Таким чином, замовником під час складання та затвердження тендерної документації не дотримано норм чинного законодавства, чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
14.11.2025 11:18 - 29.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2025 11:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції ТОВ КОНТАКТБУД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.»
За результатами розгляду висновку вирішено надати наступну відповідь:
«З огляду на встановлені порушення Замовником здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, а саме ознайомлено уповноважених осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Законів та Особливостей, проведена роз'яснювальна робота, а також уповноважені особи будуть направлені на відповідне навчання та врахують дану інформацію в подальшій роботі».
Дата публікації звіту:
19.11.2025 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
b9672c046748443a8ed9b2495df83a76
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2025 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщень пожежного депо (корпус "А") і будівлі з ремпостом (корпус "А" ") 1 ДПРЗ Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на вул. Франка, 6 у м. Івано-Франківську. Коригування проектної документації. (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-10-013181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
6df93630b32d4d9e834437e7ce73401d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2025 15:48
Опис:
За результатами розгляду запиту вирішено надати наступну відповідь:
«1. Обсяги робiт за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень пожежного депо (корпус "А") і будівлі з ремпостом (корпус "А" ") 1 ДПРЗ Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на вул. Франка, 6 у м. Івано-Франківську. Коригування проектної документації», складено згiдно з вимогами Настанова з визначення вартості будівництва, що є обгрунтуванням технічних та якiсних характеристик предмета закупiвлi.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2025 рік. Згідно експертного звіту (позитивний) № 09-078-25 від 22 серпня 2025 року загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 19 серпня 2025 року складає 14 917 645,00 грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості капітального ремонту приміщень пожежного депо (корпус "А") і будівлі з ремпостом (корпус "А" ") 1 ДПРЗ Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на вул. Франка, 6 у м. Івано-Франківську є витрати на роботи без врахування коштів на утримання служби замовника та інжинірінгові послуги, коштів на проєктні, вишукувальнi роботи, експертизу та авторський нагляд, коштів на покриття ризиків інших учасників будівництва та коштів за виконані роботи (згідно довідки № 546/0301-1453/54 6108 від 08.07.2025 року). Таким чином, очікувана вартість капітального ремонту приміщень пожежного депо (корпус "А") і будівлі з ремпостом (корпус "А" ") 1 ДПРЗ Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області на вул. Франка, 6 у м. Івано-Франківську складає 7 096 014,00 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на вебсайті за посиланням: https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/1dprzzakupivli.