• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Плитка (Код за ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали)

Завершена

714 169.30 UAH з ПДВ
Номер: b93e571dec104a09bbb4dc63438add1d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 03.11.2025 12:32 - 25.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 03.11.2025 № 97-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.11.2025 № 97-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-10-10-012601-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.v.sherstoboieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПТПФ МЕРКУРІЙ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи та/або економічних навчань, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 10.10.2025 № 726, тендерна пропозиція учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ПТПФ МЕРКУРІЙ» (далі – ТОВ «ПТПФ МЕРКУРІЙ»), протокол уповноваженої особи від 24.10.2025 № 767, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.10.2025, договір закупівлі товару від 04.11.2025 № 457, додаткова угода від 07.11.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 07.11.2025, відповіді Замовника на пояснення з копіями документів, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.11.2025 та 21.11.2025, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://zt.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПТПФ МЕРКУРІЙ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 Додатку № 4 до тендерної документації та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 6 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції заповненої таблиці Додатку 4 з технічними характеристиками запропонованого товару. Так, в пункті 1 таблиці «Технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації встановлено вимоги до плитки під камінь, зокрема, плитка під камінь має бути з колекції Space Stone Golden Tile 5V2580 тон 2 або еквівалент та повинна мати клас зносостійкості не нижче 4. Також, відповідно до пункту 4 Додатку № 4 до тендерної документації та підпункту 1.4 пункту 1 Додатку № 6 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації)), або посвідчення/паспорт якості, або технічний опис з офіційного сайту виробника тощо. На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «ПТПФ МЕРКУРІЙ» у складі тендерної пропозиції надав заповнена таблиця «Технічні характеристики предмету закупівлі» (файл «Технічні характеристики предмету закупівлі.pdf»), в пункті 1 якої міститься інформація щодо плитки для підлоги колекції ESSENTIAL, класу зносостійкості 4, а також надано посилання на сайт виробника:https://goldentile.com.ua/ua/index.php?route=product/product&path=61_65_251&product_id=827. Аналізом сайту виробника встановлено, що за вказаним посиланням відсутня інформація щодо зносостійкості плитки для підлоги колекції ESSENTIAL. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, Замовником 07.11.2025 надано пояснення «Ця неточність містить формальний характер через недоопрацювання розробнику сайту, а не з вини виробника», яке не спростовує встановлені порушення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ПТПФ МЕРКУРІЙ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 24.11.2025 18:18 - 09.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2025 18:18

Запити/Пояснення