-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт будівлі Мокрецького ліцею Калитянської селищної ради Броварського району Київської області, що розташований по вул. Нова, 2 в с. Мокрець Броварського району Київської області (Додаткові роботи)
Завершена
21 200 965.20
UAH з ПДВ
Номер:
2b70b48094744fa7a183e0c1f965debc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-23-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2025 00:00
Період моніторингу:
23.10.2025 11:16 - 13.11.2025 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.10.2025 Київ № 283
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2025-10-10-012401-a 10.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
d4eb53e8ae5441329f3407bfb64cb1df
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2025 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Мокрецького ліцею Калитянської селищної ради Броварського району Київської області, що розташований по вул. Нова, 2 в с. Мокрець Броварського району Київської області (Додаткові роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-10-012401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформації та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти на додаткові роботи тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
4. Надати пояснення щодо незазначення у «Протоколі погодження договірної ціни на весь період будівництва» (додаток № 3 до договору будівельного підряду на додаткові роботи по обʼєкту № 1-25/2 від 10.10.2025) інформації щодо джерел фінансування.
5. Надати пояснення щодо підстав не оприлюднення плану фінансування робіт, який відповідно до вимог пунктів 83 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» є невідʼємною частиною договору підряду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
78019232d1a9428f8118a2e262a76ab8
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
30.10.2025 12:09
Опис:
1. Щодо першого питання. Очікувана вартість визначається на підставі скоригованого проекту який отримав позитивний експертний звіт. Позитивний експертний звіт та Зведений кошторисний розрахунок додається.
2. Посилання відсутнє, оскільки під час закупівлі без використання електронної системи розміщувати обгрунтування на власному веб сайті не потрібно.
3. Програма будівництва, реконструкції та ремонту обʼєктів інфраструктури Київської області на 2021-2025 роки, затверджена рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 №038-01-VIII (зі змінами) КПК 1511021
4. Фінансування по договору №11-25/2 передбачено тільки на 2025 рік, оскільки на 2026 рік фінансування станом на момент укладення договору не передбачено, тому джерело фінансування на весь період будівництва не зазначено. З моменту виділення фінансування на весь період будівництва, буде внесено зміни до Додатку 3 до Договору №11-25/2 із зазначенням джерела фінансування.
5. Договір №11-25/2 буде приведено у відповідність до вимог пунктів 83 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» шляхом укладення додаткової угоди.