-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столи для настільного тенісу
Торги не відбулися
1 800 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
45fe02663a6741ceab0a3e5bf846cace
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 13:45 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
24.10.2025 № 111-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 24.10.2025 № 111-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-10-10-010271-a, яку проводить комунальна установа "Заводський районний фізкультурно-спортивний комплекс".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД Закону №922 та Особливостям №1178, розгляд пропозиції – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «05» листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляд пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи "Заводський районний фізкультурно-спортивний комплекс" на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом від 10.10.2025 №83, протокольне рішення уповноваженої особи від 27.10.2025 №91, тендерна пропозиція учасника ФОП "Лисенко Олександр Володимирович", пояснення Замовника від 30.10.2025 на запит від 28.10.2025.
Період усунення порушень:
05.11.2025 12:23 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2025 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
81a30bac2e67455b8e64312252b77e55
Назва:
Запит замовнику на пояснення.
Дата опублікування:
28.10.2025 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У ході проведення моніторингу закупівлі UA-2025-10-10-010271-a, Столи для настільного тенісу, код ДК 021:2015: 37460000-0 — Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 - постала потреба в отриманні пояснень та документів, які підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення та документи, які підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
81701d02ea8d44748cec53cd3bbabc27
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.10.2025 11:22
Опис:
Процедура закупівлі проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану», а також з дотриманням усіх вимог, встановлених у тендерній документації.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено детальний пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції (https://epicentrk.ua/ua/shop/mplc-tenisnij-stil-cornilleau-pro-park-outdoor-dla-vulici-parkovij-sirij-1efc2260-019a-683c-a1c7-736b05d3d2a5.html; https://cornilleau.ua/dizajn-seriya/tennisnyj-stol-cornilleau-origin-dlya-ulicy-dlya-pomessheniya).
Також, відповідно до чинного законодавства, замовником отримано 3 (три) комерційних пропозиції, а саме:
- ФОП Лисенко О.В. вх. №23/09-25 від 23.09.2025 з очікуваною вартістю 1 800 000,00 грн.;
- ФОП Цихов Є.О. вх.. №23/09-1 від 23.09.2025 з очікуваною вартістю 1 960 000,00 грн.;
- ФОП Сидорко Ю.П. №23/09-25 від від 23.09.2025 з очікуваною вартістю 2 100 000,00 грн.;
(копії комерційних пропозицій додаються).
Вартість очікуваної суми закупівлі розрахована з урахуванням найнижчої пропозиції.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Тенісний стіл розрахований на встановлення і використання на відкритих ігрових майданчиках. Стіл повинен витримувати різкі температурні перепади, підвищену вологість, потрапляння прямих сонячних променів без деформації та вигорання та інших агресивних зовнішніх факторів. Матеріали і покриття - екологічно чисті та безпечні для здоров’я. Відповідно, технічною документацією не передбачена закупівля тенісних столів професійного рівня, які можуть бути встановлені у закритих приміщеннях. Детальне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі було наведено у Додатку 2 до ТД.
Замовник, як розпорядник нижчого рівня не має власного вебсайту. Також повідомляємо, що ПКМУ №710 від 11.10.2016р. в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення процедури закупівель носить рекомендаційний характер, що передбачає вільний розсуд замовника для вибору можливої моделі поведінки. Проте Замовником надано «Обґрунтування економічно/соціальної доцільності закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі» до Департаменту економічного розвитку Запорізької міської ради відповідно до листа від 22.08.2025 №1645 «Щодо надання на погодження інформації про заплановані публічні закупівлі» та розпорядження міського голови від 21.05.2025 №109р «Про організацію роботи з попереднього опрацювання інформації щодо запланованих публічних закупівель» (додається).