• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області по вул. 80-ї штурмової, 205 м. Вознесенськ Миколаївської області (коригування)

Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.

Завершена

10 657 924.00 UAH з ПДВ
Номер: 085202284c6643f7908072dda9701e68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-24-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.11.2025 16:43 - 16.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 53 UA-2025-10-10-008340-a 10.10.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації та умов Договору умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог статтей 5, 7 Рамкової угоди. За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу сьомого пункту 83 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» встановлено порушення вимог підпункту 2 та абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пунктів 17 та 84 Загальних умов. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства та умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10 жовтня 2025 року № 150), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» (далі – ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13»), електронний протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозицій від 31 жовтня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07 листопада 2025 року № 157, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 29 жовтня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 07 листопада 2025 року, договір підряду від 19 листопада 2025 року № 192 на суму 10 444 765,54 грн без ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 10 грудня 2025 року № 1 до Договору, пояснення Замовника від 01 грудня 2025 року та від 11 грудня 2025 року, отримані через електронну систему закупівель. 1.1. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2025-10-10-010041-a закупівля UA-2025-10-10-008340-a здійснюється Замовником у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-10-10-008340-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил стосовно прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання. Пунктом третім статті 5 Рамкової угоди визначено умови щодо участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Абзацом сьомим пункту 83 Особливостей визначено, що у тендерній документації замовник зазначає інформацію, передбачену пунктом 28 цих особливостей, а також інформацію про те, що усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються в рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, повинні походити з прийнятних країн. Згідно з пунктом 5.1.2 пункту 5.1. розділу 5 Договору «Підрядник за цим договором гарантує, що всі товари та/або матеріальні ресурси у складі робіт, які будуть постачатися під час виконання цього договору про закупівлю, мають походження з прийнятних країн, перелік яких зафіксовано у статті 5 Угоди, крім випадків, коли товари та/або матеріальні ресурси не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Підрядник зобов’язується під час виконання цього договору надати до кожного акта виконаних робіт документ, що підтверджує країну походження товарів та/або матеріальних ресурсів у складі робіт. У разі ненадання або надання такого (-их) документа (-ів), який (які) не підтверджує (-ють) походження товару та/або матеріальних ресурсів із прийнятних країн, визначених статтею 5 Угоди, Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття робіт з наданням мотивованої відмови». Відповідно до пункту 11.10.3. розділу 11 Договору «Під час здійснення оплат за договором про закупівлю Підрядник надав підтвердження про походження товарів або матеріальних ресурсів із країни, яка не є прийнятною, Замовник зупиняє оплату за договором, а у разі, якщо повна вартість чи часткова вартість оплачена, Замовник має право вимагати від Підрядника повернення коштів. При цьому Підрядник зобов’язується компенсувати усі збитки, спричинені порушенням цієї умови». Підпунктом 13 пункту 2 розділу 5 тендерної документації Замовник визначив, що усі товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт незалежно від їх вартості у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, повинні походити з прийнятних країн з урахуванням положень, визначених розділом «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244» Особливостей. Поряд з цим у розділі IV Устаткування «Підсумкова відомість ресурсів», Додатку 2 (Технічне завдання) до тендерної документації, Замовник розмістив інформацію щодо окремого товару, країною походження якого є «Корея» та «Японія», що не відповідає пункту 3 статті 5 Рамкової угоди та абзацу сьомому пункту 83 Особливостей. Під час моніторингу установлено, що на виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про ціни на матеріальні ресурси (далі – Інформація про ціни) із зазначенням, зокрема інформації про країни походження матеріальних ресурсів щодо кожної номенклатурної позиції (файл «додаток 4 Інформація про ціни на мат.ресурси_.pdf»). Надана учасником ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» Інформація про ціни містить інформацію про те, що країною походження окремих матеріальних ресурсів є Корея та Японія. Водночас, вказані країни не входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https:// www.sanctionsmap.eu/#/main. На запит Держаудитслужби від 26 листопада 2025 року стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн Замовник надав пояснення, «…Учасник процедури не може відступати від технічних вимог предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації. Підсумка відомість ресурсів до процедури закупівлі містить певні найменування товарів, виробниками яких є підприємства Японії та Кореї, таким чином Учасник абсолютно правомірно зазначив у своїх тендерній пропозиції саме ці товари, інакше його пропозиція була би відхилена. В той же час учасником у складі його тендерної пропозиції була надана довідка № 28/10 від 17.10.2025, згідно якої Учасник підтвердив, що усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівлі робіт, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, будуть походити з прийнятних країн. Таким чином під час приймання виконаних робіт Замовник бути неухильно відстежувати, що б усі товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівлі робіт походили з прийнятних країн, тобто Учасник повинен бути надати еквівалент Товару, як це передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Зазначені пояснення не спростовують встановлений факт порушення пункту 3 статті 5 Рамкової угоди. Отже, Замовником планується закупівля у складі робіт товарів, країною виробником яких є Корея та Японія, що не узгоджується із вимогами статті 5 Рамкової угоди та абзацу сьомому пункту 83 Особливостей щодо поставок і матеріалів, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, повинні походити з прийнятних країн. Підпунктом 2 пункту 84 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту 44 цих особливостей, а також у разі, коли тендерна пропозиція учасника містить товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які не походять з прийнятних країн. Отже, Замовник на порушення пункту 3 статті 5 Рамкової угоди, підпункту 2 пункту 84 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» як таку, що містить товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які не походять з прийнятних країн та уклав з ним Договір. 1.2. Вимогами пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник визначив, що учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує інформацію, зазначену в абзацах третьому — сьомому пункту 83 Особливостей, шляхом самостійного декларування відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» в електронній системі закупівель підтвердив інформацію про те, що учасник закупівлі спроможний виконати обсяг, передбачений закупівлею робіт або послуг та що обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю (відсоток). Також на виконання вимог підпункту 4.1. пункту 4 Додатку 1 учасник ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» у складі тендерної пропозиції надав Довідку про субпідрядників Вих.№ 17.10.2025 від 30/10 (файл «Довідка про субпідрядників.pdf»), якою підтверджує, що не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядників/співвиконавців, у тому числі в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимогами підпункту 6.4. пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації Замовник визначив перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, зокрема надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Додатком 2 (Технічне завдання) до тендерної документації Замовника визначено перелік робіт, зокрема локальними кошторисами 02-01-015, 02-01-17 та 02-01-019 передбачено виконання робіт протипожежного призначення, а саме монтаж системи пожежної сигналізації. Згідно з пунктом тринадцятим частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова № 852) затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вказана постанова встановлює загальні вимоги (кадрові, технологічні, організаційні) вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації. Відповідно до пункту 2 Розділу «Загальні положення» Постанови № 852 монтаж це комплекс операцій із встановлення, з’єднання окремих складових частин, вузлів та агрегатів, налагодження та проведення перевірки щодо працездатності. Роботами протипожежного призначення зокрема є монтаж системи пожежної сигналізації. Таким чином, надання послуг із монтажу системи пожежної сигналізації, потребує обов`язкової наявності у підрядника відповідної ліцензії. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» відсутня ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що також підтверджується інформацією, зазначеною в Реєстрі ліцензіатів, розміщеного на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register). На запит Держаудитслужби від 08 грудня 2025 року, Замовник 11 грудня 2025 року повідомив, що «… На виконання вимоги Тендерної документації Учасником ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» надано Декларацію №091044/24 про провадження господарської діяльності та Декларацію №091043/24 про провадження господарської діяльності. Відповідно до Довідки про субпідрядників №30/10 від 17.10.2025р., наданої через електронну систему закупівель, він інформує, що не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядників/співвиконавців, у тому числі в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тому інформація стосовно наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на виконання робіт протипожежного призначення, не надавалася. Замовник вважає, що Учасник закупівлі ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» виконав вищевказані вимоги Тендерної документації. Зазначені дії не є порушенням чинних норм законодавства і не створює будь-яких негативних наслідків». Слід зазначити, що положення пункту 28 Особливостей та пункту 18 частини другої статті 22 Закону не спростовують обов’язку учасника процедури закупівлі надати ліцензію на виконання відповідних робіт, як це передбачено тендерною документацією. Також на запит Держаудитслужби з цього питання Замовник 11 грудня 2025 року в електронній системі закупівель опублікував договір від 20 жовтня 2025 року №20, укладений між учасником ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» та фізичною особою-підприємцем Кирюшко О.В на суму 353 901,88 грн без ПДВ та ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Серія АЕ №184194. Зазначені пояснення не спростовують встановлений факт не дотримання підпунктів «ii» та «iii» пункту 5 статті 7 Рамкової угоди. Абзацом четвертим підпункту 3 пункту 84 Особливостей визначено, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту 44 цих особливостей, а також у разі, коли переможець процедури закупівлі не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами. Отже, Замовник на порушення абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей, підпунктів «ii» та «iii» пункту 5 статті 7 Рамкової угоди, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» як таку, що не містить інформації про найменування субпідрядника, а також імен, прізвищ та дат народження його бенефіціарних власників, як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20.05.2015 та уклав з ним Договір. 1.3. Пунктом 83 Особливостей визначено, що у тендерній документації замовник зазначає інформацію, передбачену пунктом 28 цих особливостей, а також інформацію про те, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель щодо інформації про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). Абзацом четвертим підпункту 3 пункту 84 Особливостей визначено, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту 44 цих особливостей, а також у разі, коли переможець процедури закупівлі не подав інформацію, передбачену абзацами десятим – чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами. Моніторингом встановлено, що згідно пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, встановлених в розділі І «Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатка 4 до тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 5.1. Додатку 4 до тендерної документації Замовник визначив, що переможцем процедури закупівлі - юридичною особою подається інформація про те, що до переможця, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). Переможець ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» на виконання вказаних вимог тендерної документації завантажив інформацію про те, що до його кінцевого бенефіціарного власника «Пестова Петра Євгеновича» (файл «EU Sanctions Map 1.pdf» від 10 листопада 2025 року) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу. Слід зазначити, що відповідно до Рішення одноосібного засновника ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» від 27 вересня 2024 року № 1 (далі – Рішення), розмір внеску до статутного капіталу Пестова Петра Євгеновича становить 100%. Вказане Рішення завантажено в складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» та свідчить, що Пестов Петро Євгенович є єдиним власником та кінцевим бенефіціаром ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13». Разом з цим, інформації щодо переможця ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу не завантажено. На запит Держаудитслужби наданий під час моніторингу відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник 08 грудня 2025 року надав наступні пояснення «…Переможцем ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» на виконання вимог підпункту 4 пункту 5.1. Додатку 4 до тендерної документації надано файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF, який сформований 09.11.2025р., 20:42 та завантажений переможцем в електронну систему закупівель 10.11.2025р. 08:41, згідно якого інформація відсутня про те, що до нього (ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13») не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він не включений до санкційного списку Європейського Союзу. Тендерна документація не містила вимогу завантажувати документ щодо наявність/відсутність санкцій ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» в систему прозорро, тому він був наданий в паперовому вигляді при укладанні договору. Замовником самостійно було перевірено на сайті www.sanctionsmap.eu на наявність/відсутність санкцій щодо ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13». Однак, пояснення Замовника не спростовує факт встановленого порушення, оскільки вимогами підпункту 4 пункту 5.1. Додатку 4 до тендерної документації Замовник визначив, що переможцем процедури закупівлі - юридичною особою подається інформацію про те, що до переможця, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). Таким чином, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13», чим порушив абзац четвертий підпункту 3 пункту 84 Особливостей. 1.4. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Загальні умови). Загальні умови є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника. Пунктом 5 розділу «Укладення договору підряду» Загальних умов передбачені істотні умови договору підряду, зокрема джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об`єкта). Відповідно до пункту 83 Загальних умов фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об’єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Також, відповідно до пункту 17 Загальних умов невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором. Під час моніторингу встановлено, що Замовником під час укладання договору не враховано вимоги пункту 84 Загальних умов, а саме у плані фінансування робіт, що є Додатком № 3 до Договору, не зазначено фінансування на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Також моніторингом установлено, що календарний графік виконання робіт Додатку 2 до Договору не містить інформації щодо дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором, чим не враховано вимоги пункту 17 Загальних умов. На запит Держаудитслужби від 26 листопада 2025 року, Замовник 01 грудня 2025 року повідомив, що «… Замовником будуть приведені у відповідність вищевказані додатки шляхом укладання додаткової угоди до Договору від 19.11.2025р. №192». Під час здійснення моніторингу Замовник оприлюднив додаткову угоду від 10 грудня 2025 № 1 до Договору, якою календарний графік виконання робіт приведено у відповідність до вимог пунктів 5, 17 Загальних умов. Також Замовник відповідно до вищевказаної додаткової угоди оприлюднив план фінансування робіт, що є Додатком № 3 до Договору, де не зазначено фінансування на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), чим порушено вимоги пункту 84 Загальних умов. 1.5. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Учасник-переможець ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» згідно з випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10 жовтня 2025 (файл у складі тендерної пропозиції «Витяг Єдиного податку.pdf») зареєстрований 27 вересня 2024 року. Відповідно до відкритих даних, які розміщені за посиланням https://opendatabot.ua/c/45454053, відносно ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» відсутня інформація щодо фінансових показників та кількості працівників, розмір статутного капіталу становить 1000,00 гривень. В свою чергу, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель за посиланням https://bi.prozorro.org/sense/app/fba3f2f2-cf55-40a0-a79f-b74f5ce947c2/sheet/c852ccc8-1477-4f40-b698-53ea7a57ce1c/state/analysis, встановлено, що ТОВ «Будівельна виробнича компанія «БМУ-13» з моменту створення як учасник торгів приймав участь у двох процедурах закупівель, одна з яких є об’єктом цього моніторингу, інша була відмінена цим же Замовником у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Також Замовник відповідно до норм статті 25 та 27 Закону не вимагав від учасників надання забезпечення тендерної пропозиції і забезпечення виконання договору про закупівлю. Вказане є ризиком виконання робіт з капітального ремонту приміщення харчоблоку (під базову кухню) Вознесенської гімназії №5 Вознесенської міської ради Миколаївської області згідно умов Договору.
Період усунення порушень: 17.12.2025 16:46 - 01.01.2026 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2025 16:46

Запити/Пояснення