-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування)
Торги відмінено
11 437 319.00
UAH з ПДВ
Номер:
a31b86c3ce94413eb8e12cf2658b12c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-10-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
10.11.2025 15:51 - 02.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2025 № 372
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-10-09-015818-a 09.10.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», установлено порушення вимог пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.10.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» від 31.10.2025 № 66, інформацію про скасування рішення про визначення переможця від 28.11.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни відкритих торгів з особливостями від 28.11.2025 № 93, пояснення та документи надані Замовником від 14.11.2025 та від 28.11.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» вимогам тендерної документації, з огляду на наступне.
Так, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до ТД, замовником установлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасник надає, зокрема, посвідчення і протоколи про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки (з групою допуску не нижче ІІІ- ї), пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці пiд час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв відповідного обладнання», знань з правил пожежної безпеки.
На виконання вищезназначеної вимоги ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.10.2025 № 2570 (файл: «довідки пдф.zip»), в якій зазначено про наявність наступних працівників, зокрема: Тясміна В.А. (інженер з охорони праці) та Плахотнюка І.Г. (головний інженер).
Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» відсутні посвідчення і протоколи про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на працівника Плахотнюка І.Г. (головний інженер), а також посвідчень і протоколів про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів з НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці пiд час експлуатації вантажопідіймальних кранів на працівника Тясміна В.А. (інженер з охорони праці), чим, відповідно, не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 25.11.2025 через електрону систему звернувся до Замовника із відповідним запитом про надання пояснень/інформації щодо вищевикладеного.
У відповідь на запит, Замовником 28.11.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…За результатами повторного аналізу тендерної пропозиції встановлено, що Учасником не надано документів, які підтверджують проходження навчання та перевірки знань нормативно-правових актів з охорони праці: НПАОП 0.00-1.71-13 — щодо працівника Плахотнюка І.Г. (головний інженер); НПАОП 0.00-1.80-18 — щодо працівника Тясміна В.А. (інженер з охорони праці).
...У зв’язку з відсутністю зазначених документів Замовником прийнято рішення скасувати рішення про визначення ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» переможцем процедури закупівлі..».
Так, надані Замовником пояснення підтверджують виявлені у ході моніторингу порушення, в частині відсутності в складі тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» посвідчень і протоколів про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на працівника Плахотнюка І.Г. (головний інженер), а також посвідчень і протоколів про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів з НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці пiд час експлуатації вантажопідіймальних кранів на працівника Тясміна В.А. (інженер з охорони праці).
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником 29.10.2025 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД».
Однак, Замовником, при оприлюдненні повідомлення про усунення невідповідностей, не включено вимоги щодо усунення зазначених вище невідповідностей у документах необхідних для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а відтак, не надано ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» можливість усунути такі невідповідності, чим, відповідно, недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Поруч з тим, відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. До того ж, згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Натомість, у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби, Замовником 28.11.2025 в електронній системі закупівель було оприлюднено інформацію щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», та оприлюднено протокольне рішення Уповноваженої особи від 28.11.2025 № 93, відповідно до якого Замовником прийнято рішення щодо відміни відкритих торгів у відповідності до положень пункту 50 Особливостей № 1178, а саме із зазначенням причини відміни: «…у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень...».
Період усунення порушень:
03.12.2025 17:08 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2025 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування), повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
09.12.2025 11:12
Запити/Пояснення
Номер:
1e881d121f344aa4a235f30b0f9e3b63
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
11.11.2025 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування)», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-09-015818-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
94b65daa0f5a431c9dae865b81fc8e3b
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
14.11.2025 15:11
Опис:
По суті заданих питань в рамках проведення моніторингу закупівлі - «Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування) (UA-2025-10-09-015818-a), що оприлюднено в Системі Prozorro 11.11.2025 15:18, Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради повідомляє наступне:
1. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт, експертизи (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування), робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції, здійснюється з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Таким чином, визначення очікуваної вартості робіт з будівництва було виконано шляхом замовлення проектної документації за об’єктом будівництва.
Будівництво об’єкта архітектури, а саме нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт, виконують відповідно до затвердженої проєктної документації, норм і правил у порядку, який визначений Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
За приписом пункту 6 ПКМУ від 11.05.2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», метою проведення експертизи проектів будівництва є визначення та перевірка, зокрема, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям і відомості про які внесені Мінінфраструктури до Реєстру будівельної діяльності. Експертиза проекту будівництва здійснюється експертами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат, а також іншими фахівцями, які відповідають кваліфікаційним вимогам.
Отже, обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічні та якісних характеристики предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, здійснено на підставі документів затвердженої проектно-кошторисної документації, експертного звіту (копія додається) та додатково проведеного аналізу ринку щодо цін від потенційних виконавців робіт (копії додаються),
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті за посилання - https://new.makariv-rada.gov.ua/normatyvni-akty-shchodo-zakupivel/
3. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет (копія рішення сесії Макарівської селищної ради додається). КПКВК - 0618110 "Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха".
4. Дана закупівля не підпадає під виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
c4746d7c008a4147a21ff9295601bc55
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
25.11.2025 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД». У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю.
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації (далі - ТД), в частині надання в складі тендерної пропозиції інформації щодо наявності в Учасника необхідного обладнання, матерально-технічної бази, що мають бути залучені до виконання робіт, а саме самоскиду?
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», вимогам підпункту 1.2 пунту 1 Додатку 5 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції посвідчень і протоколів про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, а саме НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на працівника – Плахотнюк І.Г (головний інженер)?
4. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», вимогам підпункту 1.2 пунту 1 Додатку 5 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції посвідчень і протоколів про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, а саме НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці пiд час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв відповідного обладнання» на працівника- Тясмін В.А (інженер з охорони праці)?
5. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» вимогам підпункту 4.4 пункту 4 Додатку 5 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт (орієнтованого)?
6. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» вимогам підпункту 7.11 та 7.12 пункту 7 Додатку 5 до ТД?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
568141cd524f44248d6edf7476804d46
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
28.11.2025 17:40
Опис:
По суті заданих питань в рамках проведення моніторингу закупівлі - «Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування) (UA-2025-10-09-015818-a), що оприлюднено в Системі Prozorro 25.11.2025 17:40, Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради повідомляє наступне:
1. Щодо укладення договору про закупівлю з ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД»
Станом на дату надання пояснень договір про закупівлю з ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» не укладено. Замовником, керуючись пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, прийнято рішення про продовження строку для укладання договору. Підставою для такого продовження є те, що на цей час між Замовником та Учасником не погоджено договірну ціну (кошторисні розрахунки). Документальне обґрунтування продовження строків укладання договору надано окремим файлом (додається).
2. Щодо встановлення відповідності ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 5 до ТД
Учасник ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» підтвердив виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації, а саме — наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема самоскиду. У складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність вантажного автомобіля SCANIA G400, а також копію договору та технічного паспорта, у яких зазначено, що зазначений транспортний засіб є самоскидом. Надані документи повністю підтверджують наявність у Учасника відповідної техніки.
3 та 4. Щодо підтвердження відповідності вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до ТД (посвідчення та протоколи з охорони праці)
За результатами повторного аналізу тендерної пропозиції встановлено, що Учасником не надано документів, які підтверджують проходження навчання та перевірки знань нормативно-правових актів з охорони праці:
• НПАОП 0.00-1.71-13 — щодо працівника Плахотнюка І.Г. (головний інженер);
• НПАОП 0.00-1.80-18 — щодо працівника Тясміна В.А. (інженер з охорони праці).
У зв’язку з відсутністю зазначених документів Замовником прийнято рішення скасувати рішення про визначення ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» переможцем процедури закупівлі.
5. Щодо встановлення відповідності вимогам підпункту 4.4 пункту 4 Додатку 5 до ТД (календарний графік виконання робіт)
Учасником ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» у складі тендерної пропозиції завантажено документ «Графік виконання робіт» від 23.10.2025 №2591 (файл «Графік виконання робіт.pdf»), який відповідає вимогам підпункту 4.4 пункту 4 Додатку 5 до ТД. На підставі змісту зазначеного документа Замовником встановлено відповідність Учасника вимогам тендерної документації у цій частині.
6. Щодо встановлення відповідності вимогам підпунктів 7.11 та 7.12 пункту 7 Додатку 5 до ТД
ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» підтвердило відповідність вказаним вимогам шляхом надання наступних документів:
• довідка про відкриття рахунку від 22.10.2025 №251022SU16043700;
• довідка про стан позичкової заборгованості від 22.10.2025 №251022SU16055200 (файл «Довідка по рахунку про стан позичкової заборгованість.pdf»).
Надані документи повністю відповідають вимогам підпунктів 7.11 та 7.12 пункту 7 Додатку 5 до тендерної документації.