• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування)

Торги відмінено

11 437 319.00 UAH з ПДВ
Номер: a31b86c3ce94413eb8e12cf2658b12c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-10-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.11.2025 15:51 - 02.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.11.2025 № 372 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-10-09-015818-a 09.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, y.v.lysytsyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», установлено порушення вимог пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.10.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» від 31.10.2025 № 66, інформацію про скасування рішення про визначення переможця від 28.11.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни відкритих торгів з особливостями від 28.11.2025 № 93, пояснення та документи надані Замовником від 14.11.2025 та від 28.11.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. У ході проведення моніторингу процедури закупівлі, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Так, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до ТД, замовником установлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасник надає, зокрема, посвідчення і протоколи про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки (з групою допуску не нижче ІІІ- ї), пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці пiд час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв відповідного обладнання», знань з правил пожежної безпеки. На виконання вищезназначеної вимоги ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.10.2025 № 2570 (файл: «довідки пдф.zip»), в якій зазначено про наявність наступних працівників, зокрема: Тясміна В.А. (інженер з охорони праці) та Плахотнюка І.Г. (головний інженер). Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» відсутні посвідчення і протоколи про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на працівника Плахотнюка І.Г. (головний інженер), а також посвідчень і протоколів про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів з НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці пiд час експлуатації вантажопідіймальних кранів на працівника Тясміна В.А. (інженер з охорони праці), чим, відповідно, не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до ТД. Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 25.11.2025 через електрону систему звернувся до Замовника із відповідним запитом про надання пояснень/інформації щодо вищевикладеного. У відповідь на запит, Замовником 28.11.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…За результатами повторного аналізу тендерної пропозиції встановлено, що Учасником не надано документів, які підтверджують проходження навчання та перевірки знань нормативно-правових актів з охорони праці: НПАОП 0.00-1.71-13 — щодо працівника Плахотнюка І.Г. (головний інженер); НПАОП 0.00-1.80-18 — щодо працівника Тясміна В.А. (інженер з охорони праці). ...У зв’язку з відсутністю зазначених документів Замовником прийнято рішення скасувати рішення про визначення ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» переможцем процедури закупівлі..». Так, надані Замовником пояснення підтверджують виявлені у ході моніторингу порушення, в частині відсутності в складі тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» посвідчень і протоколів про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» на працівника Плахотнюка І.Г. (головний інженер), а також посвідчень і протоколів про проходження перевірки знань чинних законодавчих і нормативних документів з НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці пiд час експлуатації вантажопідіймальних кранів на працівника Тясміна В.А. (інженер з охорони праці). Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником 29.10.2025 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД». Однак, Замовником, при оприлюдненні повідомлення про усунення невідповідностей, не включено вимоги щодо усунення зазначених вище невідповідностей у документах необхідних для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а відтак, не надано ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» можливість усунути такі невідповідності, чим, відповідно, недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Поруч з тим, відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. До того ж, згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Натомість, у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби, Замовником 28.11.2025 в електронній системі закупівель було оприлюднено інформацію щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», та оприлюднено протокольне рішення Уповноваженої особи від 28.11.2025 № 93, відповідно до якого Замовником прийнято рішення щодо відміни відкритих торгів у відповідності до положень пункту 50 Особливостей № 1178, а саме із зазначенням причини відміни: «…у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень...».
Період усунення порушень: 03.12.2025 17:08 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2025 17:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення адміністративної будівлі Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради з влаштуванням захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Макарів, вул. Освіти, 15» (Коригування), повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 09.12.2025 11:12

Запити/Пояснення