• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Термінал обслуговування електронної черги

Завершена

770 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 94ba02996b394724b6d82b1afc9b5f90
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-18-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.11.2025 11:37 - 10.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.11.2025 №74-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.11.2025 №74-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-10-09-015166-a 09.10.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відхилення тендерної пропозиції ФОП «ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ» встановлено порушення пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону, абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЮСОЛЮШНС ПРО», виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм чинного законодавства, Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.10.2025 № 42 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ» та ТОВ «КЮСОЛЮШНС ПРО», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2025 № 57 та від 24.10.2025 № 61, повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2025 року, скаргу до процедури UA-2025-10-09-015166-a.c1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16517-р/пк-пз від 04.11.2025, укладений договір від 13.11.2025 № 263 на 750 750,00 грн без ПДВ, пояснення Замовника від 04.11.2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в пункті 9 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до ТД Замовником встановлена вимога, що учасник повинен надати, зокрема: «Технічний опис запропонованої моделі термінала (у довільній формі, з фото або технічними характеристиками)». Учасником ФОП «ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції надано «Технічну специфікацію виробу» від 17.10.2025 №01501 із фото та «Технічний опис термінала обслуговування електронної черги» від 17.10.2025 № 01502 із фото, які повністю відповідають всім технічним характеристикам та ескізам, визначеним Замовником у пункті 4 додатку 2 до ТД, зокрема: монітор терміналу, співвідношення сторін монітору, час відгуку монітору, тип інтерфейсу монітору, коефіцієнт контрастності, вертикальний кут огляду, живлення, частота, яскравість, горизонтальний кут огляду, кількість кольорів, область огляду, роздільна здатність, наявність термопринтеру, ширина стрічки (друку), спосіб друку, роздільна здатність друку, швидкість друку, драйвер принтеру для ОС, операційна система ПК, Graphics, тип процесора, кількість ядер процесора, USB 2.0, USB 3.0, COM (RS232), відеовихід ПК HDMI, відеовихід ПК VGA, накопичувач, Ethernet, об'єм оперативної пам'яті, корпус, колір фарбування, висота терміналу, ширина підставки, глубина підставки, ширина корпусу, глубина корпусу, наявність логотипу ПФУ, діаметр логотипу, висота розміщення логотипу, колір LED підсвітки логотипу, ширина корпусу монітору, товщина корпусу монітору, висота корпусу монітору, бічні рамки монітору, кабель мультимедійний, відкриття терміналу (для заміни термопаперу, сервісного обслуговування), заокруглення лівої та правої частини фронтальних дверцят терміналу, умови експлуатації, напруга, наявність джерела безперебійного живлення, діапазон вхідної напруги під час роботи від мережі, потужність, вихідна напруга (В), вихідна частота (Гц), номінальна потужність, гарантійний термін на термінал. Слід зазначити, що в тендерній документації Замовника відсутня окрема вимога щодо того, що учасник обов’язково повинен зазначити саме назву певної моделі запропонованого терміналу. Протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.10.2025 № 57 відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей), а саме: «Учасником ФОП «ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ» подано Тендерну пропозицію, яка містить файл з назвою документа «Технічний опис» у довільній формі. Під час розгляду вказаного документа, а також інших документів поданих Учасником, встановлено, що: - Документ «Технічний опис», а також інші документи не містять зазначення конкретної моделі запропонованого товару, - попри наявність опису технічних характеристик, учасник не ідентифікував модель, яку пропонує до постачання. У той же час, Тендерна документація Замовника містить вимогу (пункт 9 Додатку 2 Тендерної документації): «Перелік документів, які повинен подати Учасник: - Технічний опис запропонованої моделі термінала (у довільній формі, з фото або технічними характеристиками)». Відсутність зазначення моделі термінала унеможливлює перевірку відповідності запропонованого товару вимогам технічного завдання, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації». Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, яка наявна у складі тендерної пропозиції ФОП «ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ» та яка не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути таку невідповідність та уточнити інформацію щодо назви запропонованої моделі терміналу. Разом з цим, абзацом десятим пункту 28 Особливостей визначено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. Згідно пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Відповідно, у додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації відсутні вимоги щодо надання документів, передбачених додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації або посилання на відповідні вимоги тендерної документації. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.11.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 24.11.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ». Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «Пунктом 9 додатку 2 визначено, що учасник повинен надати технічний опис запропонованої моделі термінала із зазначенням конкретної моделі та характеристик. Технічний опис є способом підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним вимогам, а не окремим документом, включеним до переліку документів, наведених у додатку 1. Водночас у поданих учасником матеріалах ФОП «ТАНЬКОВ С.Ю.» не було зазначено конкретної моделі запропонованого термінала, а подані файли не дозволяли встановити відповідність товару вимогам, визначеним у додатку 2. Таким чином, недотримано саме технічні вимоги до предмета закупівлі, а не вимоги переліку документів із додатку 1. Додаток 2 не є переліком документів, що учасник повинен обов’язково подавати у складі тендерної пропозиції. Це підтверджується абзацом десятим пункту 28 Особливостей, відповідно до якого документи, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції, наводяться в окремому додатку. Таким додатком у тендерній документації є додаток 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції», саме цей перелік визначає обов’язковий пакет документів учасника. У додатку 1 відсутні вимоги щодо подання технічного опису, паспорту або технічної специфікації виробу. Проте це не означає, що учасник може подати інформацію, яка не дає можливості підтвердити відповідність запропонованого товару технічній специфікації. Замовник свідомо не дублював положення додатку 2 у додатку 1, оскільки технічний опис у пункті 9 додатку 2 є способом підтвердження відповідності товару вимогам технічної специфікації, а не окремим документом, визначеним до подання в обов’язковому порядку. У даному випадку пропозиція ФОП «ТАНЬКОВ С.Ю.» була відхилена не через відсутність документа, а через відсутність інформації, яка підтверджує відповідність товару технічним вимогам, а саме — невказання учасником конкретної моделі запропонованого термінала. Замовник дотримався вимог пункту 44 Особливостей, оскільки підставою для відхилення стала технічна невідповідність, а не неподання окремого документа, не передбаченого додатком 1». Однак, пояснення Замовника від 24.11.2025 не відповідає дійсності, оскільки, у пункті 9 Додатку 2 до ТД відсутня вимога, що учасник обов’язково повинен зазначити саме назву певної моделі запропонованого терміналу. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 44 Особливостей безпідставно відхилено економічно вигіднішу тендерну пропозицію ФОП «ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ», яка є меншою на 134 860,00 грн за пропозицію переможця ТОВ «КЮСОЛЮШНС ПРО», чим не дотримано норми пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону в частині максимальної економії, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що в майбутньому може привести до зайвого використання коштів бюджету Пенсійного фонду України.
Період усунення порушень: 26.11.2025 13:55 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2025 13:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення на виконання вимоги Державної аудиторської служби України про здійснення заходів, щодо припинення зобов’язань за договором від 13.11.2025 р. № 263 із ТОВ “КЮСОЛЮШНС ПРО”, за закупівлею UA-2025-10-09-015166-a. Уповноважена особа Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (далі – Головне управління) повідомляє наступне. За результатами проведення закупівлі “Термінал обслуговування електронної черги” за ідентифікатором UA-2025-10-09-015166-a між Головним управлінням та ТОВ “КЮСОЛЮШНС ПРО” (далі - Постачальник) було укладено договір від 13.11.2025 р. № 263. У зв’язку з вимогою Державної аудиторської служби України (висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 26.11.2025 р.) Головним управлінням було направлено Постачальнику лист від 01.12.2025 р. №0900-0905-8/59743 з пропозицією розірвання договору за взаємною згодою сторін відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України. Постачальник підписав і надіслав Замовнику Додаткову угоду про розірвання договору, яка підтверджує його згоду на припинення договірних зобов’язань. На підставі підписаної обома сторонами Додаткової угоди №1 від 02 грудня 2025 року Договір № 263 від 13.11.2025 розірвано з 02 грудня 2025 року. Додаткова угода № 1 від 02 грудня 2025 року про розірвання Договору № 263 від 13.11.2025 р. із ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО" опублікована в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства. Таким чином, Головне управління виконало вимогу Державної аудиторської служби України, припинивши договірні зобов’язання та забезпечивши їх публічне оприлюднення у встановленому порядку. Всі дії здійснено відповідно до законодавства України, що підтверджується підписаною Додатковою угодою та даними в електронній системі закупівель. Додаток: Додаткова угода №1 від 02 грудня 2025 року. Уповноважена особа Олег БОГАК
Дата публікації звіту: 03.12.2025 12:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір розірвано.
Дата публікації: 03.12.2025 14:26

Запити/Пояснення