• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Системний блок до комп'ютера (код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

192 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d7efd8b1eb35496199e2219dabf3e52d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-03-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 03.11.2025 12:46 - 25.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 03.11.2025 № 97-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.11.2025 № 97-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-10-09-010766-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, y.v.konsevych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення норм пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Овруцької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.10.2025 № 143, тендерна пропозиція учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» (далі - ТОВ «ПБГ19»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.10.2025 № 149, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.10.2025, договір про закупівлю від 30.10.2025 № 181, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://ovrucka-gromada.gov.ua/news/1762249523/, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 05.11.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «ПБГ19» встановлено наступне. Частиною шостою Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи, а саме: - гарантійний лист-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень; - лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі. Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПБГ19» відсутні вище вказані листи, чим не дотримано вимоги частини шостої Додатку № 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ПБГ19» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 05.11.2025 пояснено «…під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ» у процедурі закупівлі Системний блок до комп'ютера (код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) уповноваженою особою не було виявлено відсутність гарантійного листа, передбаченого частиною 6 Додатку 2 до тендерної документації...».
Період усунення порушень: 12.11.2025 17:49 - 27.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2025 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Я, Дембіцька Ганна Андріївна, уповноважена особа Овруцької міської ради, надаю пояснення щодо результатів моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-09-010766-a), Системний блок до комп'ютера (код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, а саме — не направлено учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції. Причиною даної ситуації стало технічне непорозуміння під час аналізу тендерної пропозиції учасника-переможця. У складі документів учасника виявлено лист, який містив основну частину інформації, передбачену Додатком 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим було помилково визнано, що всі вимоги виконані. Порушення не мало на меті завдати збитків чи переваг окремому учаснику, і після отримання висновку моніторингу вжито заходів для недопущення подібних ситуацій у подальшому — проведено додаткове навчання та уточнення внутрішніх процедур перевірки тендерних пропозицій. Замовником розглянуто висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.11.2025 за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-10-09-010766-a Системний блок до комп'ютера (код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). На виконання вимог висновку видано Розпорядження №239 від «14» листопада 2025 року, яким визначено заходи щодо усунення порушення, встановленого під час моніторингу.
Дата публікації звіту: 14.11.2025 10:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності
Дата публікації: 14.11.2025 12:33

Запити/Пояснення