• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО

Завершена

4 600 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 22f9411dcb324eef9098db9b733c6e7f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 06.11.2025 10:37 - 28.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.11.2025 № 98-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 30 жовтня 2025 року № 003100-18/13460-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-08-015476-a, 08.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, l.m.karakuts@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю з додатками відповідно до вимог абзацу другого пункту 15 Порядку № 1082, забезпечити недопущення таких порушень надалі, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.10.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Савчук Олени Василівни (далі – ФОП Савчук О.В.); протокольне рішення уповноваженої особи від 20.10.2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Савчук О.В., що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 27.10.2025 № 233-П/вт; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримане 13.11.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Предметом закупівлі є послуга з поточного ремонту коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО. Згідно із пунктом 1.2 Договору від 27.10.2025 № № 233-П/вт (далі – Договір) кількісні та інші характеристики виконуваних за цим Договором послуг, що доручаються до виконання Підряднику (ФОП Савчук О.В.), визначені у локальному кошторисі, що є невід’ємною частиною Договору. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Обов’язок оприлюднення інформації про закупівлю, а саме договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі передбачено пунктом 2 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» від 19.09.2024 № 3988-IX, який набрав чинності з 23.10.2024. Відповідно до абзацу першого пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 із змінами (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Абзацом другим пункту 15 Порядку № 1082 визначено, що замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); зміни до договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них), у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону; уточнена (узгоджена) договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону. В електронній системі закупівель 13.11.2025 Замовник надав пояснення, а саме: «…Договір про закупівлю послуг з поточного ремонту коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО від 27.10.2025 № 233-П/вт з додатками були оприлюднений в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі 30.10.2025 – посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-10-08-015476-a-b1/changes. Безпосередньо разом з договором дана інформація не була завантажена через технічний збій при завантаженні договірних документів. За першої ж можливості замовник оприлюднив дану інформацію з зазначенням в описі: «Оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (в тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до Закону Україні від 19.09.2024 року № 3988-ІХ "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"». 4. Разом з договором про закупівлю від 27.10.2025 № 233-П/вт в електронній системі закупівель оприлюднені документи, що містять інформацію про договірну ціну (Договірна ціна); про зміст послуг (локальний кошторис); про ціни на матеріальні ресурси (відомість ресурсів). Зазначаємо, що в тендерній документації встановлено вимогу про надання учасниками інформації передбаченої чинним законодавством для договорів про закупівлю послуг з поточного ремонту (найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) саме в документі з назвою «відомість ресурсів». Законодавством не встановлено ані назви, ані конкретно визначеного вигляду документу з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, з огляду на що замовники на власний розсуд визначають такі вимоги, з обов’язковим дотриманням передбаченого законодавством змісту інформації. Як видно з оприлюдненої разом з договором відомості ресурсів, вона містить всю передбачену законодавством інформацію: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Відомість ресурсів оприлюднена як додаток до договору разом з договором та додатково в машинозчитувальному форматі. Копія оприлюдненого договору та документів в машино зчитувальному форматі додається. Інформація про ціни на стор. 35-43 файлу "дог № 233-П_вт від 27.10.2025..». Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір із всіма додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML)), визначеному абзацом другим пункту 15 Порядку № 1082, протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Замовник розмістив в електронній системі закупівель Договір із всіма додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, та у форматі структурованих даних (CSV*), що не відповідає вимогам абзацу другого пункту 15 Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 20.11.2025 12:48 - 05.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2025 12:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто. Договір та додатки до нього опубліковано 26.11.2025 в машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT) (зміни до договору 3 - https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-10-08-015476-a-b1/changes). В подальшому уповноважена особа зобов'язана оприлюднювати договори у випадках передбачених законом в машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML)
Дата публікації звіту: 26.11.2025 11:16

Запити/Пояснення