-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО
Завершена
4 600 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
22f9411dcb324eef9098db9b733c6e7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2025 00:00
Період моніторингу:
06.11.2025 10:37 - 28.11.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2025 № 98-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 30 жовтня 2025 року № 003100-18/13460-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-08-015476-a, 08.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю з додатками відповідно до вимог абзацу другого пункту 15 Порядку № 1082, забезпечити недопущення таких порушень надалі, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.10.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Савчук Олени Василівни (далі – ФОП Савчук О.В.); протокольне рішення уповноваженої особи від 20.10.2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Савчук О.В., що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 27.10.2025 № 233-П/вт; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримане 13.11.2025 в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Предметом закупівлі є послуга з поточного ремонту коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО. Згідно із пунктом 1.2 Договору від 27.10.2025 № № 233-П/вт (далі – Договір) кількісні та інші характеристики виконуваних за цим Договором послуг, що доручаються до виконання Підряднику (ФОП Савчук О.В.), визначені у локальному кошторисі, що є невід’ємною частиною Договору.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Обов’язок оприлюднення інформації про закупівлю, а саме договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі передбачено пунктом 2 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» від 19.09.2024 № 3988-IX, який набрав чинності з 23.10.2024.
Відповідно до абзацу першого пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 із змінами (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Абзацом другим пункту 15 Порядку № 1082 визначено, що замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); зміни до договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них), у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону; уточнена (узгоджена) договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону.
В електронній системі закупівель 13.11.2025 Замовник надав пояснення, а саме: «…Договір про закупівлю послуг з поточного ремонту коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО від 27.10.2025 № 233-П/вт з додатками були оприлюднений в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі 30.10.2025 – посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-10-08-015476-a-b1/changes. Безпосередньо разом з договором дана інформація не була завантажена через технічний збій при завантаженні договірних документів. За першої ж можливості замовник оприлюднив дану інформацію з зазначенням в описі: «Оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (в тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до Закону Україні від 19.09.2024 року № 3988-ІХ "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"». 4. Разом з договором про закупівлю від 27.10.2025 № 233-П/вт в електронній системі закупівель оприлюднені документи, що містять інформацію про договірну ціну (Договірна ціна); про зміст послуг (локальний кошторис); про ціни на матеріальні ресурси (відомість ресурсів). Зазначаємо, що в тендерній документації встановлено вимогу про надання учасниками інформації передбаченої чинним законодавством для договорів про закупівлю послуг з поточного ремонту (найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) саме в документі з назвою «відомість ресурсів». Законодавством не встановлено ані назви, ані конкретно визначеного вигляду документу з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, з огляду на що замовники на власний розсуд визначають такі вимоги, з обов’язковим дотриманням передбаченого законодавством змісту інформації. Як видно з оприлюдненої разом з договором відомості ресурсів, вона містить всю передбачену законодавством інформацію: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Відомість ресурсів оприлюднена як додаток до договору разом з договором та додатково в машинозчитувальному форматі. Копія оприлюдненого договору та документів в машино зчитувальному форматі додається. Інформація про ціни на стор. 35-43 файлу "дог № 233-П_вт від 27.10.2025..».
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір із всіма додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML)), визначеному абзацом другим пункту 15 Порядку № 1082, протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Замовник розмістив в електронній системі закупівель Договір із всіма додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, та у форматі структурованих даних (CSV*), що не відповідає вимогам абзацу другого пункту 15 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:
20.11.2025 12:48 - 05.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2025 12:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто.
Договір та додатки до нього опубліковано 26.11.2025 в машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT) (зміни до договору 3 - https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-10-08-015476-a-b1/changes).
В подальшому уповноважена особа зобов'язана оприлюднювати договори у випадках передбачених законом в машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML)
Дата публікації звіту:
26.11.2025 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
4b1a0ee3fc7449bfadc5b5ea8860e796
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2025 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-08-015476-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
3. Чому договір про закупівлю послуг з поточного ремонту коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО від 27.10.2025 № 233-П/вт з додатками не оприлюднений в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі?
4. Чому разом з договором про закупівлю від 27.10.2025 № 233-П/вт в електронній системі закупівель не оприлюднені документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
У разі якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d9b6d74a246244ec8526d34e92c7a902
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.11.2025 18:28
Опис:
На Запит замовнику на пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-10-08-015476-a яким замовника зобов’язано надати інформацію з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання.
3. Чому договір про закупівлю послуг з поточного ремонту коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО від 27.10.2025 № 233-П/вт з додатками не оприлюднений в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі?
4. Чому разом з договором про закупівлю від 27.10.2025 № 233-П/вт в електронній системі закупівель не оприлюднені документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
Надаємо затребувану інформацію і документи згідно з нумерацією поставлених питань.
1. Предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту навчальних кабінетів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО, які закуплено в обсязі, необхідному згідно з вимогами та рекомендаціями сучасних вимог організації освітнього середовища, викладених у методичних рекомендаціях (Гайдлайн з оформлення навчальних кабінетів).
Криворізький Покровський ліцей є академічним ліцеєм включеним до переліку передпілотних закладів освіти (Наказ МОН від 10.10.2024 №1451 «Про затвердження Концептуальних засад реформування профільної середньої освіти (академічні ліцеї)») вимоги щодо організації освітнього середовища в якому встановлено міністерством.
Технічні та якісні характеристики послуг розраховані виходячи з поточного стану навчальних кабінетів та умов і вимог, яким вони мають відповідати для організації освітнього процесу академічного ліцею. Технічне завдання відповідає дефектному акту складеному закладом та затвердженому інженером замовника.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідних послуг з відповідними та іншими технічними характеристиками в договорах що укладались по місту; - проведення аналізу цін на відповідні послуги з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та шляхом опрацювання розцінок на виконання послуг та вартість матеріальних ресурсів. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін/вартості відповідних послуг та з урахуванням розміру фінансових видатків, які виділені на виконання відповідних послуг.
2. Замовником забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Посилання: https://pokrov.dnepredu.com/uk/news-1575-1462/.
3. Договір про закупівлю послуг з поточного ремонту коридорів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО від 27.10.2025 № 233-П/вт з додатками були оприлюднений в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі 30.10.2025 – посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-10-08-015476-a-b1/changes. Безпосередньо разом з договором дана інформація не була завантажена через технічний збій при завантаженні договірних документів. За першої ж можливості замовник оприлюднив дану інформацію з зазначенням в описі: «Оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (в тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до Закону Україні від 19.09.2024 року № 3988-ІХ "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі"».
4. Разом з договором про закупівлю від 27.10.2025 № 233-П/вт в електронній системі закупівель оприлюднені документи, що містять інформацію про договірну ціну (Договірна ціна); про зміст послуг (локальний кошторис); про ціни на матеріальні ресурси (відомість ресурсів).
Зазначаємо, що в тендерній документації встановлено вимогу про надання учасниками інформації передбаченої чинним законодавством для договорів про закупівлю послуг з поточного ремонту (найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) саме в документі з назвою «відомість ресурсів». Законодавством не встановлено ані назви, ані конкретно визначеного вигляду документу з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, з огляду на що замовники на власний розсуд визначають такі вимоги, з обов’язковим дотриманням передбаченого законодавством змісту інформації.
Як видно з оприлюдненої разом з договором відомості ресурсів, вона містить всю передбачену законодавством інформацію: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Відомість ресурсів оприлюднена як додаток до договору разом з договором та додатково в машинозчитувальному форматі. Копія оприлюдненого договору та документів в машино зчитувальному форматі додається. Інформація про ціни на стор. 35-43 файлу "дог № 233-П_вт від 27.10.2025".