-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
поточний ремонт покриття вул. Панаса Мирного від вул. Сергія Гусовського до буд. №19 по вул. Панаса Мирного (ремонт тротуарної частини та проїзду) у Печерському районі м. Києва (Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Завершена
6 495 267.60
UAH з ПДВ
Номер:
3c0f1aab27a145d997e8cc4c440edd69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 18:42 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2025 № 384
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-10-08-013020-a 08.10.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, а також пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.10.2025 № О204ВТзО (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» (далі – Учасник, Переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції Учасника, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі від 24.10.2025 № П204ВТзО та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.10.2025, договір від 10.11.2025 № 20В, пояснення та документи надані Замовником від 20.11.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника – ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» з остаточною ціною пропозиції 6 166 967,48 гривень та укладено договір від 10.11.2025 № 20В.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 47 Особливостей № 1178, установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так, Замовником у Додатку 6 до ТД встановлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, а також визначено перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам пункту 47 Особливостей № 1178.
Разом з тим, у пункті 5.3. розділу 5 ТД встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовником 24.10.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР».
Однак, ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги пункту Додатку 6 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 18.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником 20.11.2025 надано, зокрема, наступні пояснення: «….Щодо «документів переможця». У зв'язку з частим відключенням світла та нестабільним інтернет-зв'язком уповноваженою особою Підприємства випадково упущена перевірка документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 пункту 47 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), а саме Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»».
Слід зазначити, що Замовником до пояснень не долучено/не надано відповідних документів ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», як переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Разом з тим, зазначене пояснення Замовника не спростовує наявність порушення, зокрема в частині відсутності витягу (повного) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен надати переможець процедури закупівлі, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, згідно з вимогами Додатку 6 до ТД.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» (переможцем закупівлі не надано у спосіб та строки, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178), а укладено договір від 10.11.2025 № 20В вартістю 6 166 967,48 гривень з ПДВ.
Поруч з тим, частиною першою статті 41 Закону № 922-VIII встановлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Моніторингом встановлено, що Замовником 10.11.2025 оприлюднено укладений за результатами процедури закупівлі договір від 10.11.2025 № 20В предметом якого є поточний ремонт покриття вул. Панаса Мирного від вул. Сергія Гусовського до буд. № 19 по вул. Панаса Мирного (ремонт тротуарної частини та проїзду) у Печерському районі м. Києва.
Разом з тим, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зі змінами (далі – Порядок № 1082) Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли, зокрема, договір про закупівлю, зазначений в частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII та пункту 15 Порядок № 1082, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Натомість, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що в порушення частини першої статті 41 Закону № 922-VIII в укладеному з Переможцем торгів договорі від 10.11.2025 № 20В відсутній додаток до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, як невід’ємна його частина, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (із обов’язковим зазначенням інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) та Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, що в свою чергу також призвело до порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, а також пункту 15 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:
09.12.2025 11:33 - 24.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2025 11:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Сторони дійшли згоди про розірвання Договору від 10.11.2025 №20В з дати підписання Додаткової Угоди №2 від 15.12.2025
Дата публікації звіту:
15.12.2025 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
9938147779ff49f7bf3d303572f66cef
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
18.11.2025 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є поточний ремонт покриття вул. Панаса Мирного від вул. Сергія Гусовського до буд. № 19 по вул. Панаса Мирного (ремонт тротуарної частини та проїзду) у Печерському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-08-013020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
5. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Надати пояснення щодо причин та підстав невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», з огляду на ненадання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178.
6. Надати обґрунтовані пояснення щодо причин укладання за результатами відкритих торгів договору від 10.11.2025 № 20В не у строк визначений законодавством у сфері публічних закупівель, а у разі продовження строку для укладення договору надати відповідні документи.
7. Надати документальне підтвердження внесення ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених Замовником відповідно до пункту 6.5 розділу 6 «Укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8838451f2ff34e7ea938c972c0c927aa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.11.2025 13:04
Опис:
Розглянувши запит відповідно до моніторингу закупівлі - поточний ремонт покриття вул. Панаса Мирного від вул. Сергія Гусовського до буд. №19 по вул. Панаса Мирного (ремонт тротуарної частини та проїзду) у Печерському районі м. Києва (Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2025-10-08-013020-a), Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (далі – Підприємство) повідомляє наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Необхідність застосування поточного ремонту доріг визначено Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 р. за № 189/8788.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені дефектним актом (є складовою частиною тендерної документації).
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, що затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 14.02.2012 №54, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 за № 365/20678, а також ДСТУ Б В.2.7-119-2011, ДСТУ 8959:2019 (для асфальтобетонних сумішей), ДСТУ Б В.2.7-129:2013 для емульсії бітумної, ДСТУ Б В.2.7-75-98 (для щебню), ДСТУ Б В.2.6-2-2009 для залізобетонних виробів, ДСТУ Б В.2.7-96-2000 для бетонних сумішей, ДСТУ Б В.2.5-26:2005 EN124 для люків та решіток.
Очікувана вартість закупівлі поточний ремонт покриття вул. Панаса Мирного від вул. Сергія Гусовського до буд. №19 по вул. Панаса Мирного (ремонт тротуарної частини та проїзду) у Печерському районі м. Києва (Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості поточного ремонту за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на здійснення технічного нагляду, вартості експертизи проектної документації.
Правильність визначення вартості поточного ремонту та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта поточного ремонту підтверджується позитивною експертною оцінкою експертної організації – Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза», № 0598-23Е від 01.10.2025 р. що додається.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Підприємство не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710).
Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), Підприємство не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
Відповідно даних Фонду Державного Майна України останній є розпорядник Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14 квітня 2004 року № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30 листопада 2005 року № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
Підприємство не обліковується в даному Реєстрі, так як має комунальну форму власності, а не державну, також підприємство не є розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня.
Таким чином обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Також зазначаємо про те, що відповідна закупівля пройшла погодження в Департаменті транспортної інфраструктури, а також опублікована на порталі «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/A8C52022B1287685C2258D460042950B).
3) Щодо інформації стосовно джерел фінансування закупівлі.
Відповідно до «плану поточного ремонту й обстеження об’єктів вулично–шляхової мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» за кошти, виділені з бюджету міста Києва на 2025 рік» та наказу директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.11.2025 № Н-168 «Про внесення змін до наказу директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 лютого 2025 року № Н-23 на 2025 рік нашому підприємству виділено кошти на поточний ремонт покриття балансових вулиць в розмірі 64 412 368,00 гривень.
4) Щодо інформації та/або документального підтвердження обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Закупівля не проводилась на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5) Щодо «документів переможця».
У зв'язку з частим відключенням світла та нестабільним інтернет-зв'язком уповноваженою особою Підприємства випадково упущена перевірка документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 пункту 47 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), а саме Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
6) Щодо причин укладання за результатами відкритих торгів договору від 10.11.2025 № 20В не у строк визначений законодавством у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 49 Постанови Замовником на підставі письмового звернення Переможця процедури закупівлі за предметом поточний ремонт покриття вул. Панаса Мирного від вул. Сергія Гусовського до буд. №19 по вул. Панаса Мирного у Печерському районі м. Києва (Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від 07.11.2025 №03-11/2025-з щодо розгляду можливості продовження строку укладення договору у зв'язку із затримкою у видачі банківської гарантії Акціонерним товариством «АСВІО БАНК», відповідно до листа від 07.11.2025 №3498, термін укладення договору продовжено на 5 календарних днів (додається).
7) Щодо документального підтвердження внесення ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» забезпечення виконання договору.
Банківська гарантія № 001304/2025/ГР від 10 листопада 2025 року від Акціонерного товариства «АСВІО БАНК» на 12 аркушах додається до цього Пояснення.