-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект спеціалізованого захисного укриття на 100 осіб, у варіанті заглибленого базування, з монтажем. ДК 021:2015 «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини».
Завершена
7 500 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
4d160f09c5e340449f97429e02b38ced
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2025 00:00
Період моніторингу:
03.11.2025 11:45 - 25.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2025 № 82-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.11.2025 №82-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2025-10-08-008420-a від 08.10.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «Яро-Буд», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черкаської селищної ради Краматорського району Донецької області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.10.2025 за №90, тендерну пропозицію приватного підприємства «Яро-Буд» (далі – ПП «Яро-Буд»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.10.2025 №92, повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2025, договір поставки від 27.10.2025 за № 153 на суму 6 979 520,00 грн, додаткову угоду від 04.11.2024 за №1, пояснення Замовника від 07.11.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.11.2025 16:34 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2025 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
81d732854eb047009fcc8d6c5800d464
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2025 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект спеціалізованого захисного укриття на 100 осіб, у варіанті заглибленого базування, з монтажем. ДК 021:2015 «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-08-008420-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
31191fba26fb4f4e8ebf938030ee174c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.11.2025 10:19
Опис:
Відповідь на Запит
Статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Черкаська селищна рада Краматорського району Донецької області 04.11.2025 09:38 отримала запит. В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-11-03-000015.
Щодо запитуваних пояснень Держаудитслужби.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Черкаською селищною радою Краматорського району Донецької області було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі Комплект спеціалізованого захисного укриття на 100 осіб, у варіанті заглибленого базування, з монтажем. «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (далі – предмет закупівлі).
ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-08-008420-a.
Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було розглянуто та затверджено Протоколом комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 25 від 02.10.2025, відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією» Черкаська селищна територіальна громада знаходиться в зоні можливих бойових дій, у зв’язку з наближенням зони бойових дій до території Черкаської селищної територіальної громади та необхідністю забезпечення безпечних умов перебування населення, враховуючи протокол Ради оборони Донецької області від 14 серпня 2025 року № 35, розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 14.08.2025 року № 555/5-24 «Про ведення в дію рішення Ради оборони Донецької області від 14 серпня 2025 року».
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і таригфів.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках.
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
- Колективне підприємство «Завод залізобетонних виробів № 1»
- Приватне підприємство «ЯРО – БУД»
- Товариство з обмежуваною відповідальністю «Індустрія ЛВ»
(Скановані копії комерційних пропозицій додаються)
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дія Постанови № 710 поширюється на замовників, які використовують бюджетні кошти, разом, із тим нормативний акт розподіляє замовників на тих, хто зобов'язаний та кому рекомендовано використовувати цю постанову.
Черкаська селищна рада Краматорського району Донецької області є категорією замовників «Орган місцевого самоврядування», яка підпадає під категорію кому рекомендовано використовувати Постанову.
Закупівля Комплекту спеціалізованого захисного укриття на 100 осіб, у варіанті заглибленого базування, з монтажем. «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» проведена за пунктом 10 Особливостей за яким не передбачено обов’язку підготовки та оприлюднення обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення чи іншого документа на відміну від закупівель передбачених за пунктами 9 та 13 Особливостей до яких передбачено Обгрунтування.
Обґрунтування до предмету закупівлі підготовлене та зберігається разом з іншою закупівельною документацією, але не опублікуване в системі.