-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №40301 за адресою: вул. Героїв рятувальників, 2 м. Кропивницький» (коригування)"
1.Місце знаходження замовника: Україна, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 2.Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону 3.Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська 4.Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації 5. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації
Завершена
7 814 175.60
UAH з ПДВ
Номер:
debf8330d9024b73b6942f7ff177f0b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-18-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2025 00:00
Період моніторингу:
18.11.2025 11:50 - 10.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.11.2025 № 100-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 18.11.2025 № 100-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-10-08-008254-a 08.10.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
2fee2086879f4934809906e5c9f2da02
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2025 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельно-монтажних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 40301 за адресою: вул. Героїв рятувальників, 2 м. Кропивницький» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-08-008254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
a092d8c64ec34eb6bbb281ce704fdf08
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
24.11.2025 11:32
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №40301 за адресою: вул. Героїв рятувальників, 2 м. Кропивницький» (коригування)" (ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) розроблена на підставі завдання замовника на проєктування.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Бюджетне призначення на будівництво по даному об’єкту визначено у відповідності до Переліку об'єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку по управлінню капітального будівництва Кропивницької міської ради затверджене рішенням Кропивницької міської ради від 24.10.2024 № 2239 (зі змінами).
У зв’язку з відсутністю в Управлінні капітального будівництва Кропивницької міської ради власного веб-сайту інформацію про обґрунтування закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднюється на сайті Кропивницької міської ради де в Управлінні є відповідний розділ.
З Обґрунтуванням даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням, а саме https://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/obgrunt_UA-2025-10-08-008254-a.pdf.
Номер:
022296a050764e9a8d6d40f5921baeb6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2025 19:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2025 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельно-монтажних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 40301 за адресою: вул. Героїв рятувальників, 2 м. Кропивницький» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-08-008254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Згідно з пунктом 2 Додатка 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником встановлена вимога щодо надання учасником скан-копії наказів на призначення або скан-копії цивільно-правових угод (зняті з оригіналів), які підтверджують наявність у Учасника таких працівників на весь період виконання робіт.
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСМОС-БУД" на виконання даних вимог надано файл «Копії документів працівників.pdf» в якому міститься інформація щодо наказів на призначення працівників.
1. Прошу пояснити, чому вами не встановлено невідповідність у наданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСМОС-БУД" документах, а саме: у скан-копіях наказів на призначення працівників: директора Рабдєва Р.О., Якубенко Н.А., Рабдєва Ю.В., Мамедова Н.А., Ружин І.В. знятих не з оригіналів документів, відповідно до вимоги пункту 2 Додатка 1 до тендерної документації?
2. Прошу Вас пояснити, яким чином учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСМОС-БУД" виконано вимогу замовника щодо наявності працівників на весь період виконання робіт, зокрема щодо працівника - муляра Жердій Віктора Анатолійовича, строк трудового договору якого з 22.09.2025 по 28.11.2025 (наказ про прийняття від 19.09.2025 № 22-к), тобто не до кінця строку виконання робіт, тому що згідно з тендерною документацією, строк виконання робіт – 2 місяці, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2025. Також, згідно з пунктом V укладеного договору генпідряду від 06.11.2025 № 31-25, строк виконання робіт з «07» листопада 2025 року по «31» грудня 2025 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
b30ebcab76d8472eb4760370cb97e6f4
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
26.11.2025 14:36
Опис:
Пунктом 2 Додатка 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника не менше 11 працівників робітничих професій, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження цієї вимоги учасник повинен був надати скан-копії наказів або цивільно-правових угод, зняті з оригіналів, саме щодо зазначених 11 працівників. Щодо будь-яких інших працівників, яких учасник може додатково вказати у своїй довідці за власною ініціативою, тендерна документація містила лише одну вимогу — подання листів згоди на обробку персональних даних. Жодних додаткових вимог щодо підтвердження трудових відносин таких працівників тендерна документація не встановлювала.
Учасник ПП «ОСМОС-БУД» надав довідку, яка містить інформацію про 11 працівників робітничих професій, що повністю відповідають кваліфікаційному критерію, встановленому Додатком 1 до тендерної документації. Щодо кожного з цих працівників подано всі необхідні накази, зняті з оригіналів, у відповідності до вимог Замовника. Це свідчить про повне та належне виконання учасником вимог тендерної документації. Таким чином, твердження ДАСУ щодо нібито «невідповідності наказів» є безпідставним, оскільки вимога ТД стосувалася виключно підтвердження саме 11 працівників, і всі необхідні документи щодо них подані у повному обсязі.
Щодо зазначеного у запиті працівника — муляра Жердія Віктора Анатолійовича — повідомляємо, що у зв’язку з тим, що учасником повністю підтверджено наявність 11 працівників робітничих професій, як цього вимагала тендерна документація, питання перевірки наказів чи строків трудових договорів інших додатково зазначених працівників, у тому числі Жердія В.А., не підлягало розгляду Замовником.
Для таких працівників тендерною документацією встановлено лише вимогу щодо надання листів згоди на обробку персональних даних, що учасником виконано належним чином. Таким чином, Жердій В.А. та інші додатково вказані працівники не підпадають під вимогу щодо підтвердження їх наказами на весь період виконання робіт
Таким чином, під час розгляду пропозиції ПП «ОСМОС-БУД» питання щодо строку дії трудового договору Жердія В.А. Замовником не розглядалося, оскільки ТД не містила жодної вимоги щодо перевірки строків трудових договорів працівників, які не входять до числа 11 обов’язкових. Замовник зобов’язаний перевіряти саме те, що чітко встановлено тендерною документацією, і не має права довільно розширювати або змінювати перелік вимог. У зв’язку з тим, що учасник виконав вимогу ТД щодо підтвердження 11 працівників відповідної кваліфікації, питання щодо строків трудового договору (наказу) тощо Жердія В.А. об’єктивно не підлягало розгляду, оскільки пропозиція учасника вже відповідала пункту 2 Додатка 1 ТД.
Окремо наголошуємо, що відповідно до норм чинного законодавства Замовник не наділений повноваженнями втручатися у господарську діяльність учасника, у тому числі в його кадрові процеси. Замовник не має права вимагати від учасників будь-яких внутрішніх документів, які виходять за межі встановлених вимог ТД, або будь-яким чином перевіряти чи оцінювати законність кадрових рішень підприємства. Тому всі документи, що подаються учасником для підтвердження наявності працівників, у тому числі накази про прийняття на роботу, приймаються Замовником як належні та допустимі докази, якщо вони подані відповідно до форми, передбаченої ТД, незалежно від того, яким саме способом виготовлена копія — оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» взагалі не містить поняття «скан-копія, знята з оригіналу», що виключає можливість встановлення будь-яких додаткових технічних вимог.
Відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 оцінка пропозиції здійснюється станом на момент її подання.
На цей момент ПП «ОСМОС-БУД» підтвердив наявність 11 працівників робітничих професій у повному обсязі, відповідно до вимог Додатка 1, а тому його пропозиція була законно допущена до розгляду.
У зв’язку з наведеним, позиція ДАСУ щодо нібито виявлених порушень ґрунтується на розширеному тлумаченні вимог тендерної документації, яке суперечить її фактичному змісту та Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник діяв у межах своїх повноважень і у спосіб, визначений законом, а підстави для відхилення пропозиції учасника були відсутні.
Номер:
44270468da684c63a4c08f8be4f52bcb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2025 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельно-монтажних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 40301 за адресою: вул. Героїв рятувальників, 2 м. Кропивницький» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-08-008254-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
- Відповідно до вимог Додатка 8 до тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати розрахунки ціни (договірної ціни), а саме: Пояснювальну записку до договірної ціни, Договірну ціну, Локальні кошториси, Відомість ресурсів, Розрахунки вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, Розрахунок загально-виробничих витрат, Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, середньомісячної заробітної плати на одного робітника в режимі повної зайнятості.
Вищезазначені документи повинні бути підписані уповноваженою особою переможця, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Таким чином, Замовник у тендерній документації установив для переможця процедури закупівлі вимогу про надання розрахунків договірної ціни у паперовому вигляді.
Слід зазначити, що згідно із частиною 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону, є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Чому тендерна документація складена та затверджена уповноваженою особою Замовника з порушенням вимог частини 8 статті 12 Закону ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
16d41eab7cd3499286afda1a3c2c1dfa
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
26.11.2025 14:46
Опис:
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»
Також згідно з статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі»
Тобто Закон чітко відмежовує статус учасника, який подає пропозицію через електронну систему закупівель, від статусу переможця, який визначається після оцінки пропозицій і з яким відбувається укладення договору.
У тендерній документації Замовника жодна вимога щодо подання учасниками будь-яких документів у паперовому вигляді не встановлювалася, а подання пропозицій усіма учасниками здійснювалося виключно в електронній формі через електронну систему закупівель, що повністю відповідає вимогам частини восьмої статті 12 Закону.
Вимога Додатка 8 щодо подання переможцем перед укладенням договору таких документів, як пояснювальна записка до договірної ціни, договірна ціна, локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунки витрат та інші документи, стосується не етапу участі у процедурі закупівлі, а етапу укладення договору про закупівлю.
Це документи, що формують зміст договору про закупівлю та визначають договірну ціну відповідно до будівельних норм.
Таким чином, зазначені документи не є інформацією, поданою «під час проведення процедури закупівлі», а тому не підпадають під заборону частини восьмої статті 12 Закону.
Крім того, вимога оформлення документів договірної ціни у паперовому вигляді ґрунтується на чинних будівельних нормах, а саме:
-ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
-Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженій наказом Мінрегіону
-Постанові Кабінету Міністрів України № 668, які передбачають форму та склад договірної ціни, вимоги до підписання та оформлення кошторисної документації, а також її статус як додатка до договору.
Отже, вимога надати такі документи у паперовому вигляді в процесі укладення договору є законною, правомірною та такою, що випливає з вимог спеціального будівельного законодавства, а не з процедури подання тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене:
- замовник не вимагав від учасників подання в паперовій формі будь-якої інформації під час проведення процедури закупівлі.
- вимога до переможця щодо оформлення розрахунків договірної ціни у паперовому вигляді не порушує частину восьму статті 12 Закону, оскільки стосується не учасників, а переможця на етапі укладення договору.
- твердження про порушення Замовником вимог Закону є безпідставним і необґрунтованим.
Замовник діяв у повній відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі», будівельних норм, а також принципів відкритості й прозорості, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».